Linnanmäen vonkaputous ja penkkien hygieenisyys laitteessa?

  • Viestiketjun aloittaja kysymys
  • Ensimmäinen viesti
limapimppa
Mistä olet tietosi hankkinut? Haluaisin nähdä ansioluettelosi kyseisestä asiasta. Ei, en ole nähnyt valotauluja. :) Mielestäni tuollainen toisten ihmisten tarpeeton arvostelu kertoo huonosta itsetunnosta, eikä mistään terveellisestä ajattelutavasta. Huumori on kaunein kukka, toivottavasti löydät sen joskus oman elämäsi poluilta. T. Kauan sitten teini-iän ohittanut
Mä taas haluaisin nähdä sut. Millanen riukukinttu siä pätee. Ikävää jos olet murkkuiän ohittanut, joillekkin se jää päälle tai kehityksessä tapahtuu jos jotai vaurioita. Ps huumoria on myös täällä, katso vaikka :D :D :D :D :D
 
Ihmettelee...
Siis aluks luulin et tää oli läppä, mut ku kaveri puolusti itteesä niin hanakasti, niin tajusin et joku on tosissaan... Mulla on neljä lasta, mut eipä tuo römpsä vielä oo mitään imassu sisäänpäin, et kyl sinne ennemmin on työnnetty... Oon pahoillani jos ketjun aloittaja loukkaantuu kommenteista, mut mitä kummaa odotit ku tämmösen laitat tänne... Uskomatonta!!
 
"pervo"
voisi luulla että joko AP'lla karkasi jotain omasta takaa ja luuli sen tulleen penkistä koska koko housut olivat kastuneet tai sitten tämä on todella onnnistunut rölli
kuitenkin voin sanoa että pilluun voi imaista juttuja jos haluaa, itse ainakin tiedän muutaman naisen joka osaa puhaltaa kynttilän sammuksiin römpsällään
että siitä vaan kokeilemaan rouvat, pillulihakset treeniin ja imuroimaan
 
"Blues"
Yleensä ollaan vaatteet päällä lintsin laitteissa joten olisi erittäin pieni mahdollisuus saada minkälaista bakteeria vaikka siellä olisi mitä muhimassa. Koska kaikki huvipuiston välineet ovat kuitenkin jatkuvassa käytössä sekä niitä puhdistetaan säännöllisesti en näe aihetta että sieltä joku taudin saisi. Ainahan saa kysyä mutta se mitä kysyy julkisissa palstoissa niin ..kannattaa varautua että joku nauraa, pilkkaa jne. Siis ensiksi maalaisjärki käyttöön ennen kun näpyttää tänne....
 
myös mamma
Synnytä itse neljä lasta ja katso sitten mitä alapää "imaisee" ja mitä ei..Ai niin mutta ettehän te ikinä synnytä vaan vaaditte keisarileikkauksen kun ei ole todellista naista kestämään oikeaa synnytystä.
No minä olen synnyttänyt 4 lasta...enkä kyllä sanoisi ettää tässä mitenkään
väljät paikat olisi.
Voi yhren kerran...ei ne pöpöt sieltä pöksyjen läpi tulla huristele kellään.
Jos olet oikeasti huolissasi streptosta, muista käsihygienia, se tarttuu nimittäin
suun kautta, jos ulostetta menee suolistoon joko käsien tai ravinnon kautta.
Synnytysten kestäminen ei ole mikään naisen mitta, muuten.Kivunlievitys
on jokaiselle ihan oma asia, omien tunteiden mukaan mennään.
Itse synnytin kaikki lapseni luomuna, mutta se on vain minun tieni ja valintani.
Sukupuolitaudit leviää jos tautiainesta pääsee emättimeen ja kohtuun.
Aids ...no sitä on löydetty hiestä ja syljestäkin mutta ikinä ei ole
tarttunut tietääksnei sitä kautta.Joku oli joskus huolissaan hyttysistä ja
aidsista...en ikinä ole kuullut tai lukenut että olisi keneenkään tarttunut sitä kautta.
Kyllä sekin ihan panemalla tarttuu.
Nauti mamma nyt vaan kesästä ja unohda tuollaiset pelkäämiset.
Jos oireita tulee, lääkäriin ja oireidenmukainen hoito.
 
"Vieras"
Toinen on ne liikkuvat hevoset. Niitä istuimia pitäis leventää kun jos joku onneton istuu minihameessa siihen ja käy se kuuluisa imu ja sit tipahtaa silleen et häpyluu osuu siihen raiteille ja se tekis kipeetä..
 
janana
Tuli mieleen tuosta toisesta ketjusta

Sisi oeln synnyttänyt kaksi juuri ja juuri 3kilosta vauvaa.

Alapään lihakset on todella hyvässä kunnossa, lääkärikin sen jo sanoi siinä synnytyksen jälkeisessäkontrolli käynnissä. Ei lirahtele eikä mitään muutakaan, ja mieskin sanoo tuntevansa ne erittäin hyvin ;)

Mutta, esim kylpylässä, kun uin, ja sieltä kun nousen, nin kyllä mä tunnen että alapäästä valahtaa vesi jalkoja myöten alas :/

Ja kai siitä nyt vois tullakki ties mikä tauti.

Hyi hitto että on ällöä miettiä edes, että se lisma vesi jossa on koko kylpylän tyypit mulinu, niin käy mun alapään sisällä, ja sinne vie ties mitäpöpöjä, pahimmassa tapauksessa joku lapsi vielä hörppää sen mun alapääveden... yörks.

Taitaa loppua koko kylpylöinti meillä.

Ja olenko tosiaan ainut kelle käy näin??
 

Yhteistyössä