40+ so what wol.12

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Ottis (43)..................Kp4/27-32.........yk 23( 08/09)..1
Minttu2011 (43).........Kp5/??..............yk 10( 04/11)..3
Ninni69 (42)...............Kp14/23-30.......yk n.3v............1
tattinen (41)..............kp17/28............Yk8(2km.)5/1 yht.
Mahdotontako (46)....kp18/27-30.........yk13........1. yht.
Nöpsö (42)................kp19/29-32.........yk?................2.
pikkutirri (42)............kp26/28-32.........yk706/11)4./2yht.
Euphonia (39)............kp26/25-26........yk19..........1
oliivitar (40)..............kp28/27-30.........yk5 ((05/09)7.
AinoEmilia (46)..........kp50/?..............yk n.3v( 08/10)4./2yht.
Tringa (40)................kp?/28...............yk1.................2

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, putunen, Iida-Karoliina, Salme71, Ottis

tattinen (41).............dpo6
Mahdotontako (46)....dpo8
Oliivitar (40).............dpo11
pikkutirri(42).............dpo11
mur-mur (45)...........dpo13(15?)(dpo10(12?:heart:)
tetu68 (42)..............dpo16

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee

Ottis
Pikkutirri Voi ei :'(, pahoitteluni :hug:. Varmasti tuntuu tosi kurjalta :hug:.

mur-mur Kiitos onnitteluista :kiss:. Ihuna toi kuva =).

mahdotontako En nyt muista mikä dpo sulla on tänään, mutt sanoisin, ett jos ottaa dippaamisen myös urheilun kannalta, voi sen aloittaa jo dpo5-6 :LOL:. Minä ainakin olen tehnyt niin monta kertaa. Plussapuhureita :heart:!

Mafinka Kiitos, niin onkin ainakin tänään tuo mies ollut ihan ihunainen =). Ihanaa mökkeilyä :kiss:. Toivottavasti täti pysyy pois :heart:!

Mur-mur Ihunaa on tuo punaväri :heart: Seuravaaksi: Digi Digi ;)

Mahdotontako Joukkoon vaan dippailee! Hain minäkin sitten VIELÄ pari tikkua lisää lähimarketista... :D

Ottikselle rentouttavaa ja lemmekästä synttäripäivää!

Pikkutirri: Plussapuuskutus Sinulle :heart:+++++++++++++++++++++:heart: Vielä ehtii, sotavarustelu valmiiksi :kiss:

Sain ystäväni kanssa mökin käyttöön kolmeksi päiväksi :cool: Huomenna lähtö kera lasten, joten olen poissa maisemista. Huomenna ehdin kuitenkin dippauksen tänne kertoilemaan :rolleyes: täytyykin pakata repun toiseen taskuun siideriä & siteitä, ja toiseen taskuun testejä, vauvalehtiä ja unelmia :heart:

Viimeksi muokattu:
Mur-mur Ihunaa on tuo punaväri :heart: Seuravaaksi: Digi Digi ;)

Voipi mennä huomiselle, miehellä kuume vaan nousee:(

Mahdotontako Joukkoon vaan dippailee! Hain minäkin sitten VIELÄ pari tikkua lisää lähimarketista... :D

Hyvä!
:D

Ottikselle rentouttavaa ja lemmekästä synttäripäivää!

Pikkutirri: Plussapuuskutus Sinulle :heart:+++++++++++++++++++++:heart: Vielä ehtii, sotavarustelu valmiiksi :kiss:

Sain ystäväni kanssa mökin käyttöön kolmeksi päiväksi :cool: Huomenna lähtö kera lasten, joten olen poissa maisemista. Huomenna ehdin kuitenkin dippauksen tänne kertoilemaan :rolleyes: täytyykin pakata repun toiseen taskuun siideriä & siteitä, ja toiseen taskuun testejä, vauvalehtiä ja unelmia :heart:

Juuri oikeat tarpehet on siulla mukana!:)..ja toivonpa, että siteet joutaa piiloon piiiiitkäski aikaa, siiderit voit naukkailla..ja sitten testiin punaviivanen ilmestyy!!:heart:
.

Pikkutirri: Pahoittelut negatestauksesta, mutta vielähän se voipi plussaksi muuttua, sitä toivon!!:heart:

Mur-mur: Ihanaa, että dippailet, niin ihana niitä kuvia katsella!!:heart:

Oliivitar : Plussaa toivon mökkitestailuusi tai huomisaamun testailuun sinulle myös!:heart:

Ninni : Toivottavasti asiat järjestyvät parhain päin ja pääset kuitenkin vielä rkkt listalle, jos siis ovis vasta juuri näinä hetkinä, vielä ei ole myöhäistä. Juu ja ei kannata ovisajankohtaa paljastaa:hug:

Ottis: Ihanaa miehesi teki sinulle täytekakkua!:heart:

Mukavaa iltaa kaikille!

mahdotontako

Tälle päivää(aamulle)en testejä enää saanut hankittua.
Mies varaili lääkäriaikaa netistä huomiselle ja lähden sitten samaan kyytiin ostoksille.

Miulla oli eilen se eka mahdollinen kierron viimonen pvä..ja maanantai on sitten se toinen..
..masulla välillä tuntemuksia(menkkatyylisiä)..ja pelottaahin nyt, että alkaako se vuoto sittenhin huomenna..

Taidan kuitenkin ostaa noita Pregcheck-puikkoja pari, kolme..ja sitten JOS näyttäisi viivanen vahvistumista, menen tiistaina HCG määritykseen(miehellä vapaapäivä)

Ottis
Oliivitar Hyvät suunnitelmat sulla =). Osuvasti sanottu: toiseen taskuun siideriä ja siteitä, toiseen testejä, vauvahaaveita ja unelmia :saint:. Kivaa mökkilomaa sulle sama kumpaa taskua joudut repustas sitten käyttääkään. Onnea testailuun :kiss:. Peukuttelen plussan puolesta :heart:!

mur-mur Sinä olet siis ne kaikki Pregcheckin testit käyttänyt jo :confused:, vaan onpa noita kuviakin tosiaan tullut =). Onnea huomisen testailuun :heart:!

Mahdotontako Niin vaan teki mies tosiaankin kakun ja ihan samanmoisen, kun oli mun kakkosen vaimo tehnyt kakkoselle =). En olis uskonut, mutt onpa tämäkin ihme nyt sitten koettu :).

Milloin ajattelit testailla? Sullahan on jo kivan pitkällä loppukierto. Plussapeukutuksia :heart:!

ON Meillä on kotona jotenkin niin hikisen nihkeätä, ett vinkkasin miehelle jos lähdettäs illaks ja yöks mökille ku se on kuitenkin sillä suunnalla, jonne minunkin pitäisi aamusta lähteä asioita hoitelemaan, joten toivottelenpa tässä ja nyt lupsakkaa illan jatkoa ja kauniita unosia, kun unien aika tulee.

Kyllä taitaa ihunaiset juuri käydä niin, kuin pelkäsin..ei kestä tämä tärppi..:'(

..dippasin Apteekin oman testin - siis aivan vastaava herkkyys, kuin Pregcheckillä..

Lyhykäinen oli miun onni pienestä..:ashamed:

Voi Mur-mur :hug: Näyttäähän se haaleammalta :'( mutta oliko pisu tarpehiksi vahvaa? Pidättelitkö kauankin? Ja toisaalta eri testi... Mie niin kovasti koko sydämestä toivon, että pieni tarraisi kovasti nyt kiinni, eikä päästäisi irti :heart: Puhaltelen ilmoille pikkusia liimapuikkoja ja jarrusukkia :kiss:

Mur-mur!!! Sulla on nyt eri testi kyseessä...ja sitäpaitsi siinäkin punaviivanen näkyy selvästi!!! Häntä pystyyn!!! Tee se digi...se näyttää selvästi ja sanoin... mulla ainakin näytti...ja seuraavana kun ei enää näyttäny ni purkasin molemmat testit ja vieläkin niitä joskus tiirailen..ei niissä viivoissa paljon eroa oo, mut sen verta kumminkin oli laskenu ettei enää näyttäny...sekavaa supustusta..mut just tullu töihin ja kiire!!!!

Kumminkin sulle iso rutistus ja kovasti tsemppiä!!!! Pystyn niin hyvin nyt samaistumaan kun itellä se plussa viimekierrossa.... Uskon et sulla kumminkii voimistuu...niin selvät ollu ja nyt toi apteekin oma vbaan eri testi!!!

Minulla masua juilii edelleen, mutta jotenkin eri lailla :confused: On kipunen, muttei ei niin, että täti tulisi. Masukin on turvonnut alhaalta ja vatsalihakset herkässä. Jopa etovaa oloakin ollut, mitä ei minulla kylläkään koskaan ole ollut. Minulla aamun pettymyksen jälkeen toivo nostaa jälleen päätään :ashamed: ...kainaloissakin on kipunoinut säännöllisesti... Tietysti syille olen löytänyt vastaukset, jotka eivät liity raskauteen, mutta... mutta... Tämä unelmointi ja toive ovat niin lujassa :heart: Jospa sittenkin

Muistinpas yhden oireen, kun tuijottelin itseäni peilistä mietteliäänä. Jäin sillä kiinni esikoisraskaudesta. En ollut kertonut vielä raskaudesta ja veljeni vaimon äidin kanssa tapasimme ohimennen. Hän oli jälkeenpäin kysynyt heti olenko raskaana :rolleyes: Ylähuuleni reuna/ylähuulen yläpuoli "loisti" valkoisena :O No, nyt ei aivan loista, mutta valkoinen linja seuraa ylähuulen kaarta... Vanhan kansan mukaan siitä emännät tiesivät piikojensa raskauden... :D

Mur-mur kultasein :heart: Onko sinulla ollut oireita millaisia?

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: pikkutirri
murmur Älä nyt vielä heitä kirvestä kaivoon punaväriähän tuossa näkyy, samaa uumoilen kuin oliivitar,,, :hug::kiss: Aamulla sitten uusiksi ja vahvempana :D Puuh-puuh-puuh +++++++ ...

oliivittarelle ihanaa, rentouttavaa mökkilomaa ja komppaan aikaisempia lausuntoja ja ajatuksia kassin taskuista :D

Oliivitar, pikkutirri ja Mafinka:kiss:..kiitos lohdutuksen sanoista..
Tässä vielä samainen testi 2.5h dippaamisen jälkeen..

Mie vaan jotenhin en usko, että sellainen onni miulle nyt vielä suotais, että tuosta viivanen alkais vahvenemaan ja kaikki päättyis hyvin..

pikkutirri
- tuo Apteekin oma on aivan samaa vastaava,(25mIU/ml) kuin Pregcheck - sama valmistajakin.
Pisu oli molemmisssa rakossa samat ajat, eli: n. 3h ja en ollut juonut nesteitä juurikaan.

Miulle tämä kertoo selvää kieltään: haaleat haamut vahvistuu..ja sitten alkaa heikkenemään - niinhän se menee kun pikkinen ei jaksa tarrata..
Tisuthin ihan oireettomat ja masukka myöskin..eipä enää turvotakkaan..kyllä sen itse tuntee, milloin ei kaikki hyvin..:'(

Mies oli niin kultainen - läksi minua kuumeisenahin reppana käyttämään apteekissa:heart:
..nyt kuume vaan nousee koko ajan.:(

Viimeksi muokattu:
Mur-mur...kyllä mä uskon ihan tosissani että teille se pieni vielä syliin asti suodaan....sulla oli kumminkin ne kokeet silloin ihan ok ja oothan sä plussannu monesti, vaikka sitten on kesken menny...ja nythän sulla ne lugetkin apuna...ja ei se tarvi ku se 1 kerta kun kaikki mätsää kohalleen...sulla on huonoa tuuria ollu jo muidenkin edestä, ni nyt on kyllä sun vuoros!!! Sit vasta kun ei mitään näy, ni sit VASTA luovutat tän kierron osalta...nyt siinä NÄKYY kumminkin ja edelleen mä oon sitä mieltä et vaik sama valmistaja ja vahvuus ni silti merkeittäin voi vaihdella ja pissin "laimeuskin" vaikuttaa...mullakin perechekin puikko anto vahvan viivan...

Halitus rutistus sinulle...ja miehellesi!!! Itse sen parhaiten vaistoaa ja tietää...onhan se niin...toivon että olet nyt tuntemuksinesi väärässä:heart:

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: mur-mur ja Mafinka
Kiitos kultainen pikkutirri:):kiss:

Oliivitar - ei ole enää niitä oirehia, mitä oli vielä eilen illasta..masua ei turvota ja rinnat ihan tavalliset

..taisin olla liian rohkea/hätäinen kun itteni listaltahin jo poistin:ashamed:..

Mie taidan jo punkkautua, hetken jos katseleisi telkkua..ei muuten saa unenpäästä kiinni kun ajatukset pitää valveilla..

Hyv Yöt ihunaiset..
..ja niihin huomisiin dippailuihin..PLUSPLUSPLUS:heart::heart::heart:

Viimeksi muokattu:
Hei ihunat!
Minä taas keskel yötä kirjoitan ku en oo kerenny aiemmin, taas koko päivän puuhannut yhtä ja toista ja sit illalla viel kävin juoksulenkillä ja samalla tyhjensin meiän veneen rannassa..

VOI SURKU MUR MUR!!:hug: Paljon PLUSSATUULIA KOVIN SINNE AAMUKSI!!!! PUUUHHHH++++++++ Älähän kultainen MUR MUR vielä luovuta! Noista näkee että tärppi on käynyt, jospa aamulla dippaat taas vahvemman!

OTTIS! Ihanakin miehes osaa olla kun oikein kakunkin tehnyt, onko kerta ensimmäinen? Oikein ihanaa kuulla että teillä asiat järjestyneet ja pääsette ihanalle lemmenlomalle kaksin! Ei olis uskonut kun niitä viime viikonlopun viestejäsi luin!=)

MAFINKA ei onnistunut lepopäivä, ei. Nyt huomenna alkaa kovalla tohinalla remontti ja toki minäkii autan missä pystyn. Mut onneks on miehiä apuna... 2 miehen kaveria ja meidän poikakin että ei mun mitään raskasta sillai tarvinne tehdä...
Käsi ei oikein tänkään päivän puuhailusta tykänny mut minkäs teet kun pakko oli järjestää varatilat ku keittiötä ei voi käyttää.. autotallissa on keittolevy ja tykötarpeet ja jääkaappi ja mikro naulakon alla eteisessä. Laatikosto toimii leivänleikkuu paikkana. Sit huomenna on lähettävä ostamaan lisää kertakäyttöastioita, koska minähän en vatitiskissä ala joka päivä kuuraamaan!
Sekä en jaksa joka pv itse tehdä safkaa kun niin hankalaa... valmisruokia jonkuu vert ainakii ku töiihn meen! Sit grillataan tai haetaan jotain pizzaa jne. Joo tuli taas sepostusta!
Pahoittelut vielä sulle negasta!

Ainiin, tota, jos joku ihuna jaksaisi laittaa mun kierron pituudeksi 27-29 niin ois kiva! Kun viel ite muistan...
HYVÄÄ YÖTÄ IHANAISET! Jatkan tota leffan kattomista The Thing- Se jostakin.. tuttu leffa vuosien takaa, oon siis nähny jotain 20 vuotta sitte, mutten paljoo muista. nati nati

Huomenta Ihunaiset :heart:

Välissä lähtöhässäkän dippailin ja...... =)

Meillä taitaa olla orastava salaisuus :heart: :rolleyes: =) :) :D:eek: :heart:
(kuvasin testiajalla lähimarketin Pregcheckillä ja harmaita viivasia sain Davidin herkillä)

Mintulle vielä :D Oikeata karavaanari-elämää! Mikro naulakon alla :LOL: Jaksuja remontin keskellä! Me olemme rempanneet jo 10 vuotta ja aina jatkuu ;)

Mur-mur ja Pikkutirri ja Mahdotontako :heart:PUUUUUUUUUUUUUUUUH:heart:

Palaillaan keskiviikkona :wave: :kiss:

Viimeksi muokattu:
Voi hurja, täällä puhaltaa plussatuulet :) Onnittelut Oliivittarelle!! Toivottavasti viivaset vahvistuvat hienosti keskiviikkoon mennessä! :heart:

Voi mur-mur :kiss:, toivottavasti kuitenkin viivat lähtisivät vahvistumaan päin. Pidän kovasti peukkuja ja puhaltelen plussapuhuria sinnepäin!! :heart: PUUUHHH!!

Pikkutirrille ja Mahdotontakolle plussapuuhkut myös :heart:!!

Itsellä ovisajat lähistöllä. Jos oviksen bongaan (en tikuta vaan muuten) niin saatanpa tälle kiertoa lähteä mukaan RKTT-listalle, kun siellä olo näyttää tässä kuussa niin hedelmälliseltä =)

Viimeksi muokattu:
:heart:Huomenet kaikille!!

Oliivitar: Ihanaa , teillä tosiaan taitaa olla salaisuus; oNNittelut!!:heart::flower:

Mur-Mur: Sinulla edelleen punaista testissä ja pisun vahvuus vaihtelee, Toivon kovasti, että kaikki hyvin päin edelleen ja vahvampaa plussaa vaikka jo tänään testissäsi!!:heart:

Dpo 9 niin pieni, etten vielä testannut kuitenkaan :)

Mukavaa päivää kaikille!!:heart:

mahdotontako

Yhteistyössä