Naapuri löi tytärtäni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Maria"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24200176:
EX-naapuri ^^ Ei saatana, arvaa tekiskö miel mennä visiteeraamaan papan ovella, meinaa 10vuotta sitte kuulemma on haulikolla uhkaillu muita lapsia...

No huh huh!
Jotenkin sen papan koko olemus on pelottava. Eipä se silloin mitään huudellut kun toimiston pojat oli paikalla. Ainoastaan silloin kun oltiin tyttöporukalla. Samoin se oli hiljaa jos oltiin miehen kanssa lenkillä, mutta heti kun olin yksin, alkoi huutelu.

No huh huh!
Jotenkin sen papan koko olemus on pelottava. Eipä se silloin mitään huudellut kun toimiston pojat oli paikalla. Ainoastaan silloin kun oltiin tyttöporukalla. Samoin se oli hiljaa jos oltiin miehen kanssa lenkillä, mutta heti kun olin yksin, alkoi huutelu.
No jossei syyttäjä oo syksyyn menneesä mitää ilmoittanu tapauksesta, ni meen kyllä käymää sen kotona ja mulle on ihan sama sillon, että lähenkö lusimaa vai en, mutta tollasista ihmisistä on päästävä eroon...

Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24200204:
No jossei syyttäjä oo syksyyn menneesä mitää ilmoittanu tapauksesta, ni meen kyllä käymää sen kotona ja mulle on ihan sama sillon, että lähenkö lusimaa vai en, mutta tollasista ihmisistä on päästävä eroon...

No pakkohan niiden on reagoida. Toivottavasti eivät katso ikää lieventävänä tekijänä. Tosin ei se pappa vielä toinen-jalka-haudassa-ikäiseltä vaikuta ja jos kykenee uhkailemaan, niin kykenee kärsimään rangaistuksenkin!

^^ Niimpä... Ja eläkkeellä kun on, niin eiköhän tienaa yli 650€, että joutuu vielä maksamaan ja korvaamaan tekonsa, mutta toisaalta, vaikka tyttäreni saisikin sen 600€ niin ei se osaa yhdistää sitä että kun nämä rahat on saatu, niin pappa lopettaisi uhkailun ja lapset voisi olla pihalla rauhassa... Ja kiitos Lahden asuntojen, ei meille tarjota isompaa asunota mistään, että päästäisi muuttamaan pois täältä...
Missäs talossa muuten asuitte ja millon muutitte pois täältä? :)

Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24200213:
^^ Niimpä... Ja eläkkeellä kun on, niin eiköhän tienaa yli 650€, että joutuu vielä maksamaan ja korvaamaan tekonsa, mutta toisaalta, vaikka tyttäreni saisikin sen 600€ niin ei se osaa yhdistää sitä että kun nämä rahat on saatu, niin pappa lopettaisi uhkailun ja lapset voisi olla pihalla rauhassa... Ja kiitos Lahden asuntojen, ei meille tarjota isompaa asunota mistään, että päästäisi muuttamaan pois täältä...
Missäs talossa muuten asuitte ja millon muutitte pois täältä? :)

En nyt viitsi tässä mainita, mutta siinä samalla kadulla asuttiin. Vajaa puoli vuotta sitten muutettiin tänne toiselle suunnalle. Onneks muutettiin! Kivimaalla liikkuu niin paljon noita avohoitopotilaita... Eikös siellä joku palvelutalokin ole?

Miksette saa isompaa asuntoa? Lahden taloilla on aivan ihania rivitaloja! ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24200216:
Joo, nyt tiiän kuka oot ;)
No ollaa haettu kokoajan isompaa, mut ei vaa saada asuntoa...
Rekisteröidy ni jutellaa privaviestein enemmän :)

Hmm... No oot ehkä voinut bongata mut koiran kanssa. :D Mut tuskin mua muuten tunnet...
Kattele Lahden talojen sivuilta, siellä on aika usein 3h+k ja 4h+k asuntoja vapaana. :)

Hmm... No oot ehkä voinut bongata mut koiran kanssa. :D Mut tuskin mua muuten tunnet...
Kattele Lahden talojen sivuilta, siellä on aika usein 3h+k ja 4h+k asuntoja vapaana. :)

Oon katellu joo, mutta ainoastaa Keskussairaalan luona on vähän väliä kämppiä samasta talosta vapaana, ollaa se huomattu, mutta siellä on asuntojen vaihtuvuus liian usein, ni ei viiti muuttaa, ku siel ei näemmä kukaa viihdy... :(

Jaa ku koirista sanoit, ni ny tiiäänki huonon muistini ansiosta, et kuka oot ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24200225:
Oon katellu joo, mutta ainoastaa Keskussairaalan luona on vähän väliä kämppiä samasta talosta vapaana, ollaa se huomattu, mutta siellä on asuntojen vaihtuvuus liian usein, ni ei viiti muuttaa, ku siel ei näemmä kukaa viihdy... :(

Hmm... Ja mä ehkä tiedän kuka sä oot... :D En tosin ole ihan varma. Ollaankos kerran ihan juteltu? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24200225:

Ja tosiaan siellä keskussairaalan luona tuntuu olevan jatkuvasti vapaita asuntoja. Jotenkin tosi kolkon näköistä aluetta.

Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24200230:
Joo. Ollaa Juteltu :)
Paas rekisteröityen, ni jutellaa sitte toistamisee, voitas vaikka tavata jossai kahvilassa tai jossei kahvi maistu ni kaljajuottolassa ;) :heart:

En usko että on kovin hyvä idea... :D Ei pahalla.

Paas rekisteröityen, ni jutellaa sitte toistamisee, voitas vaikka tavata jossai kahvilassa tai jossei kahvi maistu ni kaljajuottolassa ;) :heart:
facepalm_picard2.jpg

ja joku täällä vielä veikkasi että sinä ja minä ollaan sama henkilö

jeesus, mulla oli joskus koira mutta se ei pahimmissa kiimoissaankaan nytkyttänyt yhtä raivokkaasti polvia vasten kuin sinä

papparaisilla ja mummoilla voi olla esim. alzheimerin tauti tms, joka ei välttämättä heti näy ulospäin. tautiin liittyy agressiivisuutta. minä saan töissä joka päivä vanhuksilta nyrkistä, jalasta, kynsistä, hampaista yms. yms. ei oo mukavaa, mutta takaisinkaan ei saa lyödä, ilmoituksen voi tehdä mutta sillä ei ole oikeastaan mitään merkitystä. myös omaisia ne koittavat lyödä.

otko vähän epätoivonen! ja vielä perheellinen mies....

[QUOTE="hoitaja";24200267]papparaisilla ja mummoilla voi olla esim. alzheimerin tauti tms, joka ei välttämättä heti näy ulospäin. tautiin liittyy agressiivisuutta. minä saan töissä joka päivä vanhuksilta nyrkistä, jalasta, kynsistä, hampaista yms. yms. ei oo mukavaa, mutta takaisinkaan ei saa lyödä, ilmoituksen voi tehdä mutta sillä ei ole oikeastaan mitään merkitystä. myös omaisia ne koittavat lyödä.[/QUOTE]

No, mutta jos ne alkaa ulkopuolisiin käymään käsiksi, niin niiden paikka ei enää ole kotona! Sairas tai ei..

naapuritalon parvekkeelta huutelee mies lapselle "helvetin pikkukakkara" ymv. Kun lapsi oli liikkeellä ulkomaalaistaustaisen mieheni kanssa, alkoi mies huutaa "helvetin neekeri" ymv. parvekkeelta useamman kerran. Ja mitä sanoi poliisi? "Mitä haluat minun tekevän?" "Eikö vaimosi olekin suomalainen, eikö hän voisi käydä juttelemassa?" "Jospa yrittäisitte ymmärtää miksi hän tekee noin?". Eli on ihan ok, että lapsi (7v) alistuu paitsi aikuisen uhkailulle joka päivä, joutuu myös kuuntelemaan rasistisia solvauksia ja ihmettelee miksi. Ja kuten mieheni sanoi, jos hän jotain sanoisi tai huutaisi, olisi poliisit meidän oven takana välittömästi.

Mutta itse tosiaan tekisin tapauksesta rikosilmoituksen, joskin tekisin kyllä muutenkin kantani selväksi.

-m-, tuskinpa poliisi reagoisi sen enempää sinun miehesi huuteluihin... Seuraavan kerran kun naapuri huitelee pojalle tai miehelle, teette yksinkertaisesti rikosilmoituksen kunnianloukkaamisesta. Poliisin on tutkittava se.

Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24200139:
Juu, mun vanhin likka on kyseessä, nyt ollaa ootettu syyttäjän mielipidettä jo kohta puol vuotta, että mitä mieltä se jutusta on, pyysin korvattavaa 600€ ja pelkään, että syyttäjä katsoo, että Kivimaanpapan pitää korvata enemmän, eli pyysin liian vähän, eikä siis lähe sentakia syyttämään ollenkaan...
Tiedätkö papasta enemmän? =)

Tuollaiset korvaus vaatimusten teko kannattaa jättää asianajajalle. minut pahoinpideltiin ja poliisilta sain sitten paperinjoka olis pitänyt täyttää. poliisi sanoi että pari sataa euroa kannattaa korkeintaan pyytää korvaukseksi. kävelin asianajajan luo joka sanoi että ihan liian vähän. otti asian hoitaakseen ja hoiti oikeuden käynnit hovioikeuteen asti. voitin ja sain korvauksia 2000€ plus vasta puoli maksoi kaikki oikeudenkäynti kulut. kalliiks sille tuli.

Hei isä, ne talot keskussairaalan luona on ihan ookoo, juuri vaan ikkuna- ja ulkoseinä remppa alkamassa..ihan kivaa porukkaa meidän talos ainakin, koiria paljon ja hyvät lenkkimaastot. Itse tosin suurimman osan ajasta töis tos metsän takana, niin en juuri tiedä mimmosta täällä arki-päivinä on.

Yhteistyössä