yks lisää
Ja mun!Alkuperäinen kirjoittaja toinen anturajärvinen;24161025:Niin munkin!
Ja mun!Alkuperäinen kirjoittaja toinen anturajärvinen;24161025:Niin munkin!
kirjoitin väärin,tarkoitin just etelää kun mummula siinä teräskadulla ja hyvä ystävä asuu kemianraitilla,ja sähkökadulla,ajattelin etelää kirjoitin pohjoinen :headwall:Mä oon käyny molemmissa ja ei kiinnosta mennä enää.
Nunnunannulle: nää on etelä Hervannassa. Etelän ja Pohjoisen raja menee siinä Lindforssinkadulla.
Jep!Kajjjaanista?
Kertakin goljatissa on liikaa. ;-) ootko kauan asunut siellä päin? Ite asustin siellä ennen.
Itelläni lähimmät on rezzaro ja palovouti.
käyt kuitenki tirrassa muttet myönnäMun lähipubi on Torvi riippumatta siitä, paljonko sinne on matkaa.
Onko tuolla Arjuskassa ihan toivoton meno siis? Jään kohta kesäleskeksi ja aattelin että vois joku ilta käydä siellä yhdellä mutta uskaltaako sinne naisihminen yksin edes mennä?Et todellakaan,asut ilmeisesti pohjois hervannassa. Mun ex annoppi,eli tytön mummulla siinä lähellä. Jussisna käytiin arjuskassa yhdellä ja voi luoja!!!!:$
Ite asun lähellä kaukajärvi/annala aksentilla
Ne on ylöjärvellä. Ite kans asunu annalassa 17 ekaa vuotta elämästäni. Nyt siis 26 v. Kävitkö koulua siellä?12v annalassa,juu ja sen takia oonkin käynyt siä vaan sen kerran ex-ukon toinen koti oli/on siellä,kun ikänsä asunut näillä kulmilla. Onkos noi sun lähibubit treella? palovoudin oon kuullut,muuten muista missä,toista en.