Asioita, joiden suosiota et ymmärrä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Petri N. ym. rääväsuut, joiden kappaleissa ei ole mitään todellista sanomaa vaan hoetaan vittua jne. ja jeejee, aikuiset tykkää (puhumattakaan ekaluokkalaisista). Samaan luokkaan menee mm. myötähäpeää nostattava Marja Tyrni- hei haloo, esitykset tyyliin "mies leikkii naista" kuuluvat yläasteen joulujuhliin! :O

Seiska-kulttuuri, eli jokainen BB-kilpailija on yhtäkkiä julkkis ja sitten löytyy silikonipallokuvat Seiskasta. Vanhat julkkikset värjäyttävät tukkansa lehden piikkiin ja kertovat "uudesta elämästään", johon kuuluu poikkeuksetta jotain trendikästä mm. liikunnan suhteen- kukaan ei kuitenkaan puhu sanaakaan niistä "+10kg kuukaudessa"-alennustiloista, jotka seuraavat näitä "energiakausia" joka ikinen kerta...kunnes onkin taas aika värjätä tukka! ;)

"Mun sisko on arkkitehti niin mäkin oon automaattisesti sisustaja"- piiri pieni pyörii Suomessa! Jos siskosi juontaa ohjelmaa, sinulla on tietenkin ideoita puvustukseen ja pääsetkin toteuttamaan itseäsi, koska hei! Sun sisko on sentään sen ohjelman juontaja. Niih. Sillä ei ole väliä, että et ole ammattitaitoinen millään mittarilla tai edes osaa hommaasi (vrt. Idols-puvustus pari vuotta sitten..). Ja tähän kasaan kaikki "tunnen x-julkkiksen kissanhoitajan joten olen b-luokan julkkis, jolta kysellään satunnaisesti mielipiteitä asioihin, joista en tiedä yhtään mitään"-ihmiset myös :O.

Ihmistyypit, jotka laukovat suoranaisia valheita suustaan tajuamatta itsekään, mistä oikeasti puhuvat. Suosikkini tällä hetkellä on ketoosi vrt. ketoosiasidoosi :D. Eka on sangen hyödyllinen ja jopa yleinen tila, jälkimmäinen harvinainen ja tappava. Ihan vakavasti otettavat, koulutetut ihmiset sotkevat nämä kaksi jatkuvasti ja kehtaavat julkaista kirjoituksiaan aiheesta- enkä ole nähnyt ensimmäistäkään korjauspyyntöä heidän saati toimituksen taholta...onko wikipedian tsekkaaminen noin ylivoimaista?

-Mariskoolit, unikkokuosi ja kivituikut.
-Peiliovet keittiössä (ja muuallakin...)
-Croksit
-Kananpersetukka kahdella värillä
-Maalla asuminen
-Lasten irtipitäminen autossa
-Voyagerit ja vastaavat kotterot
-Alkoholi
-Kiihkouskovaisuus

Ja paljon muuta... Nuo tuli mieleen ihan ensin.

Alkuperäinen kirjoittaja voe elämä;24150619:
Ootko vähän säälittävä, yrität keksiä jotain hienoa vittuilua jollekin randomi palstalaiselle :D:D:D Ei helvetti.... otit noin nokkiisi siitä että kommentoin ettette osaa lukea... Keksi hei jotain muuta tekemistä jos ottaa noin koville :D

Vippaa hei kaveriltas toinenkin kakskybänen niin pääset lähipubiin ottamaan yhen sidukan ja laulaa aikuisen naisen duettona jonkun pubiruusun kans.

tupakointi lasten lähettyvillä
tupakointi ylipäätään
koirien jalostaminen sairaaksi
viina
baarit
legginssien vertaaminen kalsareihin
kaupungissa asuminen
pettäminen
aurajuusto
kebab
U2
kerrostalo(kaupunki)kissat
teinivaatteet pikkulapsilla

Mä olen aina kuvitellu et mulla on paljon asioita joita en ymmärrä, mutta kappas! Täällä mä istun legginssit jalassa, tatuointeneni ja lävistyksineni ja juon energiajuomaa =) Koirat ulkoilutin flexin päässä ennen töihin tuloa, facebook on auki toisessa välilehdessä. Mulla on myöskin jopo jolla aion huomenna polkasta terassille :) olen siis huippuinhokki :D

mutta mun top ymmärtämättömät asiat
- lainaus 'Y'ltä -Miksi lihavat saavat kommentoida laihan painoa? Päinvastoin ei saa tehdä. Tätä oon aina ihmetelly
-crocksit- hyi kamala! Ja jos pitää niin rumia kenkiä ni sitte kyllä pitäs olla edes ne eidot eikä mitkään vitosen mallit
-aaltomaljakot ja mariskoolit!!! YÖK. ja lähes kaikki muu iittalan lasikrääsä
-marimekko, erityisesti unikkokuosi
-vesku loiri -> HYI KAMMOTUS!!! samaan kategoriaan menee yö ja popeda
- suomileijona paidat, korut jne.
-liekkipaidat
-petri nygård, luulin pitkään et jengi kuuntelee sitä vitsinä mut ilmeisesti ei =)

tässä nää pikasimmat :D

kaikkein tyhmintä on kun tyypit viettää öitään chatissä ja vielä väittää, että ovat selvinpäin. Ja jos ovat niin ovat tosi säälittäviä. Minkälaisia "kasvattajia" teissäkin on tässä maassa, joka maksaa tukiaisia varsinkin niille pöllöille, jotka kuvittelee olevansa jotain

[QUOTE="ulla";24151144]kaikkein tyhmintä on kun tyypit viettää öitään chatissä ja vielä väittää, että ovat selvinpäin. Ja jos ovat niin ovat tosi säälittäviä. Minkälaisia "kasvattajia" teissäkin on tässä maassa, joka maksaa tukiaisia varsinkin niille pöllöille, jotka kuvittelee olevansa jotain[/QUOTE]

mitähän ulla mahtaa täällä tehä muuta ku viettää yötään? :D itse meinaan olen täällä yötämyöten kun töissä ei saa nukkuakkaan :) Ja Ullan lauserakenteista päätellen ei ihan veden voimalla olla siellä liikenteessä :p

Niin tollo?? Olen varmaan siihen yhteen prosenttiin kuuluvia, jotka nimenomaan sanoo, että täällä perseessä ei olis kukaa selvinpäin. Sinä sitten ihan palkallisesti? Minusta tekee ihmisen vain fiksumman jos myöntää, että nyt ajanvietto on perseellään, syystä tai toisesta. Toisin kuin te, jotka vielä kirkkain silmin väitätte, että selvinpäin jne. Ja edelleen: se se vasta huolestuttavaa olis

Minkälaisia "kasvattajia" teissäkin on tässä maassa, joka maksaa tukiaisia varsinkin niille pöllöille, jotka kuvittelee olevansa jotain

Mä en tiedä kuinka korkeestikoulutettu pitäs olla et sais esim. tostaki jtn tolkkua :whistle: Ja luulen muistavani hieman erilaisia pilkkusääntöjä, ihan jo sieltä peruskoulusta.

[QUOTE="...";24148445]Itse koen omillani ko. välineet täysin turhiksi. Koira oppii kulkemaan vetämättä ilman valjaitakin. Puolikuristavat pannat on paljon nopeampia laittaa koiralle ja ottaa pois kuin valjaat. Flexi on todella ikävä kädessä. Koirapuistoissa omat koirat ei ainekaan ole kiinnostuneita juoksemaan. Ja itseäni tympii paikallaan seisominen. Mielummin kävelen ja koirat liikkuu vapaina ympärillä.[/QUOTE]

Onko puolikuristava panta jotenkin kivempi kohtalo koiralle kuin valjaat?! ei todellakaan. Valjaat ei purista eikä hierrä mistään, monilla vielä kaulapannat ovat armottomasti liian pieniä koiran kokoon nähden. Itselläni ei ole vedonestovaljaita, mutta aktiivivaljaat (sopivat kaikkeen) ja ovat todella helpot pukea (pään ylitte ja solki kiinni), käyttää ja koira tykkää. Eikä ahista mistään (luulisin näin ainakin), etenkään kaulasta. :)

Flexejä on erilaisia. Jos yksi on ikävä kädessä, ei välttämättä kaikki ole. Flexin avulla vapauttaa helposti koiran vähän pidemmälle. Nimimerkillä ei käyttökokemusta

Koirapuistojakin on niin erilaisia ja niissä käyviä immeisiä koirineen. Itse saanut paljon seuraa ja myös se koiruus. :D Ja jos ollaan koiran kanssa kahestaan, en seiso paikallani, vaan juoksentelen ja heittelen (joo kiellettyä) kaikenlaista koiran noudettavaksi.

Ja koirien vapaana pitäminen julkisilla paikoilla taas on laissa kiellettyä, harvalla on niin iso piha, jossa lenkittää. Mutta jokainen tyylillään. :)

Oma lista:
* pettäminen
* välinpitämättömyys
* ooppera
* jatkuva valittaminen
* jumalien palvominen (menee liiallisuuksiin)
* ihmisten alistaminen, satuttaminen yms.
* liian mustat sukat
* se, että kaikkien pitäisi muka olla samasta muotista
* etenkin naisvoimaisten alojen matalapalkkaisuus
* feminismin sekoittaminen miesten mollaukseen
* ullan tyyppisten ihmisten olemassaolo

Aah mäkin jo unohdin tuon koko aiheen, kun luin näitä muitten vastauksia. Okei eli joiden suosiota en ymmärrä.. hmm

no se ooppera, jumalat, sukat sandaaleissa (lapsella ymmärrän, kun leikkii hiekassa), varvaskengät (äärimmäisen hassunnäköiset, vaikka varmasti mukavat jalassa), Madonna. Nämä nyt ainakin

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja yötyöläinen;24151142:
-vesku loiri -> HYI KAMMOTUS!!! samaan kategoriaan menee yö ja popeda

No mutta ei? :) tai siis mun mielessä näiden kolmen saaminen samaan kategoriaan vaatii jo julmetun suurta luokkaa tyyliin "ihmisartistit". Vesku on legenda ja erittäin lahjakas mies.

[QUOTE="ulla";24151144]kaikkein tyhmintä on kun tyypit viettää öitään chatissä ja vielä väittää, että ovat selvinpäin. Ja jos ovat niin ovat tosi säälittäviä. Minkälaisia "kasvattajia" teissäkin on tässä maassa, joka maksaa tukiaisia varsinkin niille pöllöille, jotka kuvittelee olevansa jotain[/QUOTE]

:laugh:

panda_riffraff.jpg

• Tykkää
Reactions: yötyöläinen
Tuubitoppi kulahtaneiden "normi"rintskoiden päällä vaatekaupan myyjällä
Soda Stream
Bulgaria
Boot cut farkut
teräväkärkiset korkokengät
korkokengät
kireät hupparit naisilla
Tommy Hilfiger
Peak Performance
Seinään juosseen näköiset kissat
Punttikoirat :)
Nahkasohvat napeilla
Rakennekynnet
Tunikat
Vyö tissien alla
mustaksi värjätty tukka, rusketettu iho ja madonna-lävistys
Läskit jotka juhlivat tisseillään
Tortillat
Kalliit merkkilaukut

Siis näiden suosiota MÄ en ymmärrä.

Aidot Nomination-rannekorut ja ne järkyttävän kalliit ylimääräiset laatat tai korut siihen.

Facebook: on ihan hienoa että ihmiset saavat jutella toistensa kanssa vaikka toiselta puolelta maapalloa. Huvittaa se miten se sitoo ihmisiä, semmoiset jotka ennen ei välittäneet kertoilla koko elämäänsä ja lukea jatkuvasti muiden kuulumisia niin säntäilevät feissariin vähän väliä...

Alkuperäinen kirjoittaja voe elämä;24150344:
Vittu te ämmät ette osaa lukea. Phyh. Menee joka ketju pilalle kun mammat juoksee tyrkkäämään oman kommenttinsa ilman että lukee mitä ees kysytään. Sit on ketjusta 95% asiaan kuulumattomia kommentteja.

Olenko mä tyhmä vai menikö muillakin ohi tämä kommentti? Kenelle tämä tyyppi oikein raivoaa ja miksi? Onko palsta niin uusi tuttavuus, että ei tajua ketjujen paisuvan ja jutun lähtevän sivuraiteille?

Tupperware ja Partylite. Ylihinnoiteltuja molemmat. Tupperia on itsellä ja kavereillani keittiön kaapit puolillaan, mutta ei oikein henno kieltäytyä kutsuistakaan kun tietää miten tärkeitä niiden järjestäminen on joillekin tutuilleni. Mutta ostan nykyisin niistä vaan jonkun yksittäisen pienen jutun.

* feminismin sekoittaminen miesten mollaukseen

Joo, tää. Mua sieppaa, kun jotkut luulee, että feminismi on käänteistä sovinismia. Voihan feministien joukossa toki olla niitä kaikkein hurjimpia ja radikaaleimpia miesvihaajia, mutta ennen kaikkea mä haluaisin nähdä feminismin tasa-arvoon pyrkimisenä, jos naisten asemassa on jotain parannettavaa miehen asemaan nähden. Tosin nyky-suomessa on miestenkin asemassa parannettavaa kun vertaa naisiin.

Vihaan yleistämistä. Jos nainen tekee jotain hölmöä, vaikka ajaa autolla päin helvettiä, niin joku mies saattaa tuumata: "Tuollaisia ne KAIKKI naiset on, niitä ei pitäisi päästää rattiin!"
Kuka nainen sanoo samaa miehistä, jos joku YKSI mies ajaa autolla päin helvettiä?

Yhteistyössä