Kuvaketju, ne jotka eivät kestä meidän naamoja, älkää avatko :D

Onneksi sinä olet kovinkin päinvastaisella linjalla liikenteessä. Mikä ihmeen pakkomielle on joillain tunkea joka paikkaan heittämään kuraa? Ja ihan turha jauhaa mitään 'mitäs pistää naamansa esiin', kyllä aikuinen ihminen jolla on vähänkään järkeä osaa hillitä itsensä kun ei ole mitään hyvää sanottavaa.
No kun hänellä on oikeus sanoa mielipiteensä?

(Niinpä niin... )

"vieras"
[QUOTE="hih";24134349]Sä se aina jaksat mainostaa ettet levitä kuvias mutta sussa ei ole suoraselkäisyyttä edes kommentoimaan omalla nikilläs :D Aika naurettavaa. Ja sähän se olit joka ihmetteli toisten haukkumista ym :D[/QUOTE]
No en ole kumpikaan.

[QUOTE="Menna";24134875]Täällä on näköjään muutama, jotka ovat saaneet sukupuolineutraalin kasvatuksen. Minä en ainakaan pysty 100 % varmuudella sanomaan, onko he tyttöjä vai poikia! :D[/QUOTE]

No höpöhöpö...

Lyhyt yksinäinen mies
Kyllä mä nussisin melkein kaikkia kuvia lähettäneitä, että ei ees pidä paikkaansa että vaatisin liikoja. Mut eipä taitais kovin moni kuvan lähettänyt olla jakotuulella, koska ei lyhempi kaveri kelpaa Suomi-naiselle. Mut en ainakaan hauku kuvia, kauniita ja kauniimpia leidejä. Ulkoisesti...

Alkuperäinen kirjoittaja Lyhyt yksinäinen mies;24135011:
Kyllä mä nussisin melkein kaikkia kuvia lähettäneitä, että ei ees pidä paikkaansa että vaatisin liikoja. Mut eipä taitais kovin moni kuvan lähettänyt olla jakotuulella, koska ei lyhempi kaveri kelpaa Suomi-naiselle. Mut en ainakaan hauku kuvia, kauniita ja kauniimpia leidejä. Ulkoisesti...
Onneksi sanoit melkein :D

"vieras"
Kuinka pitkä olet ja paljonko painat?

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Lyhyt yksinäinen mies;24135132:
166/65. Lihasta ei löysää.
Sitten sulla on itsetunto-ongelma ja kierit itsesäälissä. Kyllä täällä ainakin naiset pyörii vaikka suurinpiirtein samoissa mitoissa ollaan.

Tsemppiä.

nomutta
Etkös sinä sieltä Thaikuista hakenut itsellesi naisen, joten mitä sinä täällä suomineitoja enää katselet? :)

Yhteistyössä