Voiko suutelemista harjoitella yksin?

  • Viestiketjun aloittaja "yksinäinen"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
ekoilla treffeillä tarvii pussata ollenkaan.

Ja ehkäpä kannattaa aloittaa kevyestä pusuttelusta.

Kielareihin ei tarvii päätyä koskaan. Mä en ainakaan kärsi jos mun suuhun tungetaan kieli ja eniten hermostun jos koko naama nuollaan märäksi. gjahhh! ällöä.
 
"aapee"
[QUOTE="vieras";24121964]ekoilla treffeillä tarvii pussata ollenkaan.

Ja ehkäpä kannattaa aloittaa kevyestä pusuttelusta.

Kielareihin ei tarvii päätyä koskaan. Mä en ainakaan kärsi jos mun suuhun tungetaan kieli ja eniten hermostun jos koko naama nuollaan märäksi. gjahhh! ällöä.[/QUOTE]

Ehkä tosiaan tyydyn vaan antamaan sit pusun poskelle. Se mun treffiseurani on paljon kokeneempi kun (mikä ei ole kovin suuri ylläri).
 
tieteellinen ote
piti oikeen ruveta kokeileen tohon käsivarteen, siis omaani. Miksei vois harjotella, kyllähän se käsivarsikin jotain kertoo tuntuuko hyvältä vai ei.

Jos toinen osaa ja sä et, niin kyllähän se opettaa kun mukailet etkä vaan tökkää turpaa tötterölle.
 
tieteellinen ote
[QUOTE="aapee";24122126]Suutelen täällä nyt omaa kättäni. Toivottavasti ei ole missään mitään piilokameroita kattomassa :)[/QUOTE]

no toimiiko? Kyllä ihmiseltä senverran pokkaa pitää löytyä, ettei tuota häpeisi.

Totesin tuossa, että tärkeintä on se mikroliikunta. Että hiplaa niitä ihokarvoja ja keskittyy niiden tuntuun huulilla. Kun osaa niin hienostuneesti käytellä leipäläpeään, niin se on jo jotain. Kun nuoruutta muistelen, niin kamalinta oli semmoinen märkä löysä paine. Eihän siinä tunne enää mitään.
 
"aapee"
no toimiiko? Kyllä ihmiseltä senverran pokkaa pitää löytyä, ettei tuota häpeisi.

Totesin tuossa, että tärkeintä on se mikroliikunta. Että hiplaa niitä ihokarvoja ja keskittyy niiden tuntuun huulilla. Kun osaa niin hienostuneesti käytellä leipäläpeään, niin se on jo jotain. Kun nuoruutta muistelen, niin kamalinta oli semmoinen märkä löysä paine. Eihän siinä tunne enää mitään.
Emt. Aloin kyllä mietimään et jos opinkin ihan väärän tekniikan tällä käden suutelulla, enkä opikkaan "oikeaa" tapaa. Eli sai jäädä tää harjoittelu tähän, höyhensaarilla voin koittaa sitten paremmin :D
 
Kokematon
Joo, itsekkin olen kokematon, siis todella kokematon seurustelun ja pussailun suhteen. Ja mulla on nyt vähän juttua yhden kanssa, ja jos se johtaa pidemmälle ja tulee vaikka joku yllättävä first kiss niin en haluaisi sen olevan huono. Jännitän jos niin tulee käymään koska en osaa antaa pusua tai suudella enkä halua sen olevan huono.

Onko se muka tosiaan niin helppoa...?
 
vierailija
tälleen toosi myöhässä nyt tähän vastailen ja näin mutta ihmettelen kyllä ettei 23v ole vielä kunnon ensisuudelmaansa ole saanut?? itse olen 13 ja on tuota vähän enemmänkin jo tullut pussailtua:oops::pja en nyt tarkoita mitään poskipusuja tai nopeita ja noloja pusuja vaan ihan kuule kunnollisia..
 
vierailija
tälleen toosi myöhässä nyt tähän vastailen ja näin mutta ihmettelen kyllä ettei 23v ole vielä kunnon ensisuudelmaansa ole saanut?? itse olen 13 ja on tuota vähän enemmänkin jo tullut pussailtua:oops::pja en nyt tarkoita mitään poskipusuja tai nopeita ja noloja pusuja vaan ihan kuule kunnollisia..
Kaikki ei saa ensi pusujaan samaan aikaan. Huomaa kyllä, että olet 13.
 
Muistan hämärästi, että kyllä tuota taisi joskus nuorena itsekin miettiä ja kättään pussailla :LOL:
En nyt tiedä, oppiiko siinä oikeaa tekniikkaa, mutta kai siitä kuivaharjoittelusta vähän saa varmuutta hommaan :D
 

Yhteistyössä