V
"vieras"
Vieras
Hoitaisko 4v teillä ruokaostoksetkin? Sehän ois kätevää! Kai ootte opettaneet ruuanlaitonkin? Tekee hoitopäivän jälkeen vanhemmille ruuan valmiiksi. 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kukin tyylillään;24107435:Niin tämä kenelle vastasin oli hankkimassa luotollista korttia alaikäisille lapsilleen. Näin ainakin itse käsitin.
Alkuperäinen kirjoittaja KuusÄm;24107448:Joo, yritimme sitä, tuli väärä kortti kotiin.
t: Yksvaan, neljän äiti
Voi herran jumala sentään..... Antaisit lapsesi olla lapsi!
Alkuperäinen kirjoittaja kukin tyylillään;24107464:Eipä tuo väärä kortti ollut, koska credit-korttia ei alaikäinen saa.
Alkuperäinen kirjoittaja KuusÄm;24107477:Niin, johan sanoin että virkailija ei sanallakaan maininnut etteikö sitä saisi, kyse oli siis rinnakkaiskortista.
Alkuperäinen kirjoittaja kukin tyylillään;24107491:Oon vähän väsynyt, en nyt käsittänyt mikä tässä oli ongelma.Lapsille tuli debit-kortit, mitä sieltä olisi pitänyt tulla?
Niin olevinaan? Visa Electron, tuo porvarien kortti?Mua hävettää oikeesti ap sun puolestaOllaan niin olevinaan
![]()
Joku keksi taas yhden! Ei kai taas sentään Keittiönoidaksi epäillä?Haa! Viimeinkin keksin Dechsin alter egon!
Haa! Viimeinkin keksin Dechsin alter egon!
Niin olevinaan? Visa Electron, tuo porvarien kortti?![]()