V
"vieras"
Vieras
ja kuitenkin väärässä. En tiiä onko tämän takana joku jolla on nyt oikeasti pää nupissa vikaa mutta ihan naurettavuuksiin menee. Valitusta valituksen perään kunhan suostun nyt vaan mitä he tahtovat. Suostuin perhetyöntekijöiden käynteihin siksi koska että saan esikoisen takaisin enkä että voisivat väittää että pienimmän puhuttumattomuus nyt johtuu minusta vaikka käy päivittäin perhepäivähoidossa. Kävivät 1,5 tuntia kahdesti päivässä ja olin kettuutunut siitä että käyvit täällä joten istuin olohuoneessa ja juteltiin mutta se juttelu oli kyllä lähinnä kissoista ja onko sairauksia kissoilla oisin toivonut että kysyvät lapsista mutta ei. Toinen lapsista pihalla kavereiden kanssa leikkimässä pienempi teki omia juttujaan. Loppu tulos olen masentunut ja tarvitsen apua. Masentuneen lapset eivät kehity ollenkaan ja miten voi olla masentunut kun kuitenkin touhuan koko päivän ja koti on puunattu + viellä riittää virtaa yhdeksän jälkeen. Saatan valvoa 1 tai 2 ja aamulla ollaan hereillä 8 aamulla. Jotenkin tuntu että ei löydetty mitään mistä valittaa niin ruvettiin niin sanotusti pilkkua viilaamaan. Esim: matot pihalla, lapsi ei saa mitä tahtoo kaupassa ja olisi pitänyt hyssytellä?, en puhu muuta kuin jos kysytään(olen robotti) muuten hyvä mutta puhuin niistä ei mainittu mitään ja Kukaan ei maininnut siitä että oli siistiä kun siivoan joka päivä. Sanon vaan että jos minusta huolissaan eikä lapsista niin ne tarkkaili sitten minua jos vievät lapset noilla papereilla niin oikeudessa nähdään en jaksa enää jonkun pakkomiellettä. että oon masentunut tai huumeitten käyttäjä.