Sain syytteen lievästä petoksesta ja nyt tämä jolle olen velkaa uhkailee.

• Viestiketjun aloittaja mitäteen
  • Ensimmäinen viesti
"joku"
Vakuutusyhtiö kyllä korvaa sen mitä on tulipalossa mennyt eli kannattais maksaa ne velat. Sen verran voin valaista että sä et tee mitään poliisilla siinä vaiheessa kun sulla on torpeedo oven takana perimässä niitä velkoja. Meille maksettiin oikein nätisti muutaman sadan velat siinä vaiheessa kun oli vähän isompi mies kirveen kanssa niitä perimässä. Aikasemmin oltiin just kuunneltu tota samaa lässytystä siitä kuinka ei mukamas ole rahaa. Että kannattaa ehkä vähän miettiä kenelle jää velkaa

Huh-huh
Alkuperäinen kirjoittaja mitäteen;24066658:
mitä tavaraa takaisin kun hän osti minulta!
ja sitä tavaraa aika vaikea lähettää koska oli hiiltynyt eteisen hyllyyn!
sen vein poliisi asemalle vielä näytille kun kävin kuulusteluissa että tässähän tämä on.
Se tyyppi osti sulta tavaran jonka sä olet nyt velkaa? Ja se tavara on kuitenkin sulla? Olenko ainut jonka mielestä tässä jutussa nyt jokin mättää? Sait sakon sen takia ettet maksanut hänelle tavaraa, jonka hän osti sinulta? Kusetusta koko juttu... Jos olet saanut sakon, niin onko asia ollut jo siis käräjillä?

Samarialainen
Huh-huh painukoo pois pilaamasta tätä ketjua. Nyt ap kerro vähän lisää ni varmaan joku voi lainata sulle sen kaheksankypää, vaikka mä, ei tunnu missään. Maksat sit ku jaksat.

Huh-huh
Tää koko juttu on niin outo, ettei tästä kukaan ymmärrä mitään. Tuola aiemminkin ihmiset pyysivät selkeyttä tarinaan. No mutta jokainen hoitaa asiansa just niin oudosti ku tahtoo ja jättää juuri ne velat maksamatta mitkä tahtoo :D Koittakaa pärjätä tän asian kanssa, myös ap ;)

mitäteen
Ootko sossupummi kun ei kasiikymppii irtoo ? Miksei sukulaiset jeesaa ?
Jos olisin sossupummi niin saisin sieltä kaikki laskuni ja poikani lääkäri menot maksuun,kerjättyä vähän ruokaan sun muihin rahoja JOTTA JÄISI ELÄMISEEN NE PIENET RAHAT MITKÄ MULLE TULEE NYT KUN JOUDUN OLEMAAN SAIRASLOMALLA!
Ja sukulaiset auttavat keräämään tavaroita tuhoutuneiden tilalle,lapsilta meni vaateet,sängyt lelut kaikki!

kännissä??
Voi elämä... "joka haisee kakkapieruille" kohta ap ei oo ainut mikä saa syytteen... toi on meinaan herjausta ja siitä saapi sakot. Ja ennenku ihmettelet, ni kyllä... Olen nostanut aiemminkin ja melkein samasta sanasta :D
:D jaa että poliisille soitat, että anonyymiä nimimerkkiäni "Huh-huh" solvattiin haisevaksi?

Ap:n lisäksi tässä pinossa on muillakin oudot jutut..

• Tykkää
Reactions: Kurmeli
Huh-huh
Alkuperäinen kirjoittaja kännissä??;24067012:
:D jaa että poliisille soitat, että anonyymiä nimimerkkiäni "Huh-huh" solvattiin haisevaksi?

Ap:n lisäksi tässä pinossa on muillakin oudot jutut..
Juuri näin teen :) Tähän sopii kaikki oudot, koska tää on alotettukki outona :D Mut tää kakkapierulta haiseva jättää tän erittäin pätevän ketjun nyt ihan omaan arvoonsa ja siirtyy lukemaan järkeviä asioita :)

Tämä meni vain omituisemmaksi tämä tarina :D

Ensin AP itse sanoo, ettei huvikseen polttanut asuntoaan ja nyt se palo lähtikin sähköviasta. Syytteen saanut muttei ilmeisesti ole käräjille mennyt mutta silti saanut sakon poliisilta... poliis toki voi sakottaa mutta silloin se ei enää mene käräjille ja jos syytteen saa niin se ei vielä tuo tuomiota.

Ja toisekseen, jos nyt on jostain eteisen hyllystä kyse, joka on palanut poroksi, niin a) miten se on viety poliisilaitokselle näytille ja b) ketään ei todellakaan sakoteta asuntopalon vuoksi menetetystä tavarasta vaikka olisi myynyt sen itse presidentille...

mitäteen
Tämä meni vain omituisemmaksi tämä tarina :D

Ensin AP itse sanoo, ettei huvikseen polttanut asuntoaan ja nyt se palo lähtikin sähköviasta. Syytteen saanut muttei ilmeisesti ole käräjille mennyt mutta silti saanut sakon poliisilta... poliis toki voi sakottaa mutta silloin se ei enää mene käräjille ja jos syytteen saa niin se ei vielä tuo tuomiota.

Ja toisekseen, jos nyt on jostain eteisen hyllystä kyse, joka on palanut poroksi, niin a) miten se on viety poliisilaitokselle näytille ja b) ketään ei todellakaan sakoteta asuntopalon vuoksi menetetystä tavarasta vaikka olisi myynyt sen itse presidentille...
Siis ai sinä tuota meinasit :D
siis laitoin sen siihen tuossa muodossa että en siis päättänyt että nyt tulee sähkövika ja asunto palaa,sitä siis tarkoitin en sitä että minä sen poltin :D

Tuote oli siis vaunujen yläpuolella hyllyssä(meille se nyt on eteistä kun on pitkä käytävä) mitkä oli säilytyksessä lasten huoneen edessä.meillä oli asunnossa pohja sellainen että tuli sisälle oli pieni koppi eteinen heti vasemalla lastenhuone ja keittiö heti oikealla,siinä lasten huoneen ja eteisen seinustalla vaunujen yllä oli postiin menevää tavaraa mitkä tuhoutuivat.
ja kyllä sain sakon+korvaus kanteen tuosta koska en pysty tuotetta maksamaan tai toimittamaan.
palon takia en tajunnut ottaa yhteyttä tähän ostajaan joten ehtipä nostaa syytteen ja poliisi sanoi ettei sitä voi kieltää vaan jouduin nimen laittamaan paperiin missä sanoin olevani syyllinen vai mitä siinä luki.

"vieras"
[QUOTE="kaisuli";24067105]kerrohan meillekin[/QUOTE]

Ei siihen tarvita muuta, kun lukea ketju hieman huolellisemmin läpi... ;) Ainoa, mikä tässä mättää on ilmeisesti ap:n sanavalinta, eli asia ei enää mene käräjille, vaan hän sovittaa asian sakoilla, joten voiko enää puhua syytteestä? Minä en lakipykälistä ja tuollasista prosesseista sen enempää ymmärrä, joten juridisen tekstin jätän suosiolla muiden selviteltäväksi...

Pahvit!
Minä ymmärrän. Kamera, kännykkä tms. paloi sinne eteisen hyllyyn. Ap tuhlas saamansa rahan ennen paloa. Ja ei pystynyt enää maksaa takaisin. Siitä sakko. Kurmeli leijuu taas...? Te ette jymmärrä luettua.

Yhteistyössä