"hankey"
faktaa kumminkin on, että monet erityislasten perheet saavat varoituksia ja muuttavat niiden takia. EN tiedä, onko ollut PAKKO muuttaa, mutta eihän se ole hauska asua talossa, jossa saa valituksia.
Mites hiljennnät esim.koliikki vauvan? Tai uhmaavan taaperon, meilläki voi klo.22 jälkeen taapero kiukutella kun ei meinaa nukkumaan laittaa ja kunnon iltaralli.Talon järjestyssäännöissä on usein ajat, milloin on hiljaisuus. Silloin ei saa mesota. Esim. klo 22 jälkeen ei saa karjua, soittaa pianoa, kuunnella musaa kovalla, porata, pestä pyykkiä jne. Onhan se kohtuutonta, että naapurien pitäisi kuunnella kamalaa mökää yömyöhään. Yhtälailla he maksavat vuokraa asumisestaan.
Toivottavasti sulla ei ole lapsia :xÄlkää te mammat sitten myöskään valittako kun naapurista kuuluu panemisen ääniä Nekin on ihan luonnollisia elämän ääniä, kunhan ei ala kurkku suorana huutamaa,
Itse en voi olla mykkänä seksin aikana,enkä aio edes opetella. Joka ei kestä elämän ääniä, muuttakoon omakotitaloon!
Ja sille, joka tulee viisastelee, että vauva ei voi ääniään hillitä:
en voi minäkään. Mulla on oikeus nauttia.
oikein. Naapureita on kunnioitettava eikä häiritä saa. Ei missään muodossa. Opeta taaperos tavoille ja hoida vauvaa paremmin. Toivottavasti naapurisi saavat pian rauhan ja joudutte pihalle.Onko oikein?Pieni vauva itkee ja taapero kiukuttelee.Tuli jo toinen varotus vuokranantajalta.
peesi^^^ No itse veisin sen vauvan vaikka autoon huutamaan. En osaisi olla niin röyhkeä, että laittaisin muut talon asukkaat kärsimään sellaista meteliä. Tai sitten tarjoutuisin maksamaan puolet heidän vuokrastaan ja korvatulpat kaupan päälle. Ei lapsiperhe saa terrorisoida muita, vaikka olisi kuinka erityislapsi kyseessä. Varsinkin, jos kyseessä on melkein joka iltainen mekastus. Mun mielestä kerrostalot on vain niille, jotka osaavat elää muut huomioiden ja pystyvät pitämään desibelit normaalilla tasolla ainakin hiljaisuuden aikaan.
Hahaa, siksi me asutaankin täällä pöpelikössä, vuoren huipulla, keskellä tuulen huminaa. Tosin ei meillä lapset saa silti mesota iltamyöhään, kun mun pitää saada rauhassa surffailla
Mun mielestä taas päinvastoin. Jos valitsee tiiviin asumismuodon, niin silloin valitsee myös sen, että sääntöjä on tiukasti noudatettava ja muut huomioitava. Metelöinti yöllä ei ole sallittua.Alkuperäinen kirjoittaja rähmä;24062678:Kun valitsee kerrostalo/rivitalo asumisen, valitsee myös sen, että naapurista voi kuulua myös yöllä elämisen ääniä.
Ap:n tapauksessa? Ei täällä kukaan tunne ap:n tapausta, ja jos (ihan vain esimerkkinä) naapurissasi taapero raivoaisi, vauva itkisi ja äiti huutaisi siihen päälle, miten itse reagoisit?Alkuperäinen kirjoittaja rähmä;24062678:Lasten itku ja kiukuttelu kuuluu normaaliin elämään. Jos vanhemmat karjuu klo 22 jälkeen, se ei normaalia.
Mutta Suomen lain mukaan ei häätöä voi tulla ap.n tapauksessa. Piste.
Kun valitsee kerrostalo/rivitalo asumisen, valitsee myös sen, että naapurista voi kuulua myös yöllä elämisen ääniä.
Täällä on turha kenenkään kirjoitella ja kysellä, että miksi vauva itkee tai taapero kiukuttelee tai arvostella toisten äitiyttä näillä seikoilla.
Lapset ovat erilaisia ja elämäntilanteet ovat erilaisia, sen tulisi jo palstamammojenkin pikku hiljaa tajuta.
Ihanko tosi on noin? eli jos ei ole rahaa muuhun kuin kt-asumiseen, ei saa lapset koskaan harrastaa mitään soittamista, lapset eivät saa kiukutella illalla, jne?Mun mielestä taas päinvastoin. Jos valitsee tiiviin asumismuodon, niin silloin valitsee myös sen, että sääntöjä on tiukasti noudatettava ja muut huomioitava. Metelöinti yöllä ei ole sallittua.
Luit varmaan , että ap:n vauva itkeskelee lähinnä öisin. Siis sinäkö lähtisit yöksi autoon varulta, kun vauva heräilee kuitenkin itkemään (terrorisoimaan naapuriparkoja tahallaan) muutaman kerran yössä ?Mun mielestä taas päinvastoin. Jos valitsee tiiviin asumismuodon, niin silloin valitsee myös sen, että sääntöjä on tiukasti noudatettava ja muut huomioitava. Metelöinti yöllä ei ole sallittua.