Onko ok että viiskymppinen mies keräilee nalleja, halailee niitä ja

• Viestiketjun aloittaja vähän hämmentynyt
  • Ensimmäinen viesti
007
Eipä siinä varmaan mitään ihmeellistä. Ehkä monella samantapaisia juttuja, mutta koittaa pitää ne muilta salassa. Minun tuttu on yli 40v nainen ja hänellä vilistää robotit pitkin asuntoa. En kestä olla hänen luonaan, kun ne robotit möykkää (puhuu) ja kävelee siellä kämpässä edestakaisin. Siksi ehdotan aina, että nähdään jossain muualla kuin hänen luonaan, että saadaan rauhassa jutella :)

määä
Eipä siinä varmaan mitään ihmeellistä. Ehkä monella samantapaisia juttuja, mutta koittaa pitää ne muilta salassa. Minun tuttu on yli 40v nainen ja hänellä vilistää robotit pitkin asuntoa. En kestä olla hänen luonaan, kun ne robotit möykkää (puhuu) ja kävelee siellä kämpässä edestakaisin. Siksi ehdotan aina, että nähdään jossain muualla kuin hänen luonaan, että saadaan rauhassa jutella :)
reps aloittajalle ja tälle!!! Miks ne vilistää? Siis se laittaa ne jatkuvasti päälle ja? Muuten on ihan normaalin oloinen kaveri?

"madde"
On minullakin pehmoleluja paljon, koska olen hulluna niihin. Yksi on öisin vieressänikin silloin kun se on mahdollista. Vielä muualla asuva kumppanini ei tiedä tästä enkä edes tiedä miten siitä kertoisin. Ehkä yritän lopettaa pehmolelufantasiani ennen yhteenmuuttoa. :D

007
Alkuperäinen kirjoittaja määä;24054865:
reps aloittajalle ja tälle!!! Miks ne vilistää? Siis se laittaa ne jatkuvasti päälle ja? Muuten on ihan normaalin oloinen kaveri?
Juuri siksi, kun ne on sillä kokoajan päällä. Naapuritkin valittanu siitä äänestä. Sitten on ihan surkeena, kun joku robotti vetelee viimeisiään (kun akku ihan lopussa). Kiintyy niihin ja niillä on kaikilla nimetkin. Normaali ja normaali, kuka ja mikä on normaali(a)? Oikein mukava nainen :)

"madde"
Juuri siksi, kun ne on sillä kokoajan päällä. Naapuritkin valittanu siitä äänestä. Sitten on ihan surkeena, kun joku robotti vetelee viimeisiään (kun akku ihan lopussa). Kiintyy niihin ja niillä on kaikilla nimetkin. Normaali ja normaali, kuka ja mikä on normaali(a)? Oikein mukava nainen :)
Siis minkälaisia robotteja? Kuulostaa nimittäin oikeasti hauskalta.:) En itse pitäisi niitä koko aikaa päällä, mutta välillä niiden kanssa olisi mukavaa leikkiä. Tykkään leluista muutenkin vaikka erityinen lemppari ovatkin nuo pehmolelut.

007
[QUOTE="madde";24054957]Siis minkälaisia robotteja? Kuulostaa nimittäin oikeasti hauskalta.:) En itse pitäisi niitä koko aikaa päällä, mutta välillä niiden kanssa olisi mukavaa leikkiä. Tykkään leluista muutenkin vaikka erityinen lemppari ovatkin nuo pehmolelut.[/QUOTE]

En mä tiedä sen tarkemmin niistä roboteista, kun en ole itse niistä ollenkaan kiinnostunut. Sen tiedän, että hinnaltaan ovat aika kalliita, yli 100e. Varmaan netistä löytyy näistä roboharrastajista enemmän :)

"madde"
En mä tiedä sen tarkemmin niistä roboteista, kun en ole itse niistä ollenkaan kiinnostunut. Sen tiedän, että hinnaltaan ovat aika kalliita, yli 100e. Varmaan netistä löytyy näistä roboharrastajista enemmän :)
Okei. Ajattelin juurikin tuota ovatko jotakin muuta kuin noita tyypillisiä lapsille tehtyjä robotteja. Onkohan sellaisia lasten leikkirobotteja enää missään myynnissä? Joskus aikoinaan olivat jonkinlainen villitys. Sellaiset robotit voisivat olla ihania. Tuollaiset liian viisaat ja inhimilliset kalliit robotit ovat lähinnä vain karmivia. :D

onhan ihmisillä vaikka minkälaisia keräily/harrastuskohteita. tuo vaikuttaa ihan harmittomalta, tosin siihen voi ehkä olla vaikea suhtautua, johtuisiko siitä että nallenhalaaja on mies?

näin joskus dokumentin aikuisista naisista jotka hoitivat täysin oikean vauvan näköisiä vauvanukkeja. heillä oli vauvanukeilleen vaunut, sängyt ihan kaikki mitä vauvoille yleensäkin on. työnsivät vaunuissa mukana kaupungilla, olivat niihin täysin rakastuneita. aiheuttivat hämmentyneitä reaktioita kun sivulliset tyypilliseen tapaan saattoivat esim kahvilassa kurkata vaunuihin, että suloinen vauva ja sitten vauva olikin vain täysin aidon näköinen nukke. osa näistä vauvanukkejen "äideistä" oli jo ihan iäkkäitä, monilla oli useita "vauvoja", ne valmistettiin heille juuri heidän toivomin piirtein ja esim hiukset saattoivat olla oikeaa hiusta.

katselin ihan mielenkiinnolla, näiden naisten puolisoilla oli joillain kyllä aika paljon tekemistä kun niitä nukkeja myös autossa kuljetettiin turvaistuimissa ja ne olivat perheenjäseniä.

mutta mitäs siitä. eipä sekään ketään vahingoittanut. mun puolesta ihmiset voi tehdä ihan mitä vaan mitä tän elämänsä aikana keksivät jollei se vahingoita muita. ihan rohkeaa toimia siten miten tahtoo, välittämättä muiden kummasteluista ja mielipiteistä.

Yhteistyössä