Kirppispinotusta vol. 500

[QUOTE="vieras";24033856]Minulla on ollut IHAN HUIPPU kirppis viikko.
Löysin JUURI sopivat mustat paremmat housut itselleni. On aina ongelmana housuissa, että puntit on liian lyhyet, nämä kököttivät loosissa ja huusivat päästä luokseni 1,50 €n hintaan. Otin pienellä varauksella, ellei mahdukaan. Mutta mitä vielä, ne on kuin valetut mulle ja hei euroviiskyt. Kuljin koko lopun kirpparireissun näin :D.

Siitä tulee uskomaton fiilis, kun tekee jonkun klöydön :).
Lisäksi löysin lapselle kesäbodyn by Lindex 0,50 € ja maailman suloisimmat kengät 2 €.

Tänään mukaan tarttui Burberryn setti % €! :eek: Ihan aito ja maailman kaunein. Vitosen! Katselin pöydässä ympärilleni, että mitä vittua, onko tässä väärä hintalappu. Pöytä pullisteli kaikkea muutakin merkkikamaa erittäin edullisesti :heart:
PikkuStikkarin pipo löysi lapsen päähän, köyhdyin euron, samoin Kivatin kruunupipo 1 €.
Lapselle leluja 0,50 €lla ja Dvd 2 €. Ihan paras kirppiskierros.[/QUOTE]

Tulipa kiva fiilis tekstistäsi :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja suurenmoinenelämä;24033910:
Minä kävin myöskin tänään kirppistelemässä pitkästä aikaa :) Malmilla. Miehen sisko osti "koko kirppiksen tyhjäksi", kunnon löytöjä! Erityisesti pitää mainita 2,5€ maksanut sitteri - käytetty mutta ihan kunnossa näytti olevan. Muuten tuli pari pussillista vaatteita jne :D

Itse ostin Harry Potter 7 (eng) kirjan 3e, pari vaatetta meidän neidille (<2e/kpl) ja pienen vaatepaketin (puolipotkarit, body ja hattu samaa sarjaa) 4e vauvalahjaksi tuolle ystävälle kun on heille pieni kohta tulossa :D Niin ja syöttötuolinpehmuste 0,5e! (tosin kankainen, mutta mikäs siinä kun ei tarvitse kaupasta siitä 20e maksaa :O

Ärsyttää kun oltaisiin vekarakirppikselle menty (HKI), mutta se on juuri eilen jäänyt kesälomalle :headwall: olisi pitänyt silloin viimeviikolla jo käydä niitä nettisivuja katsomassa kun sovittiin, että tänään vasta mennään.. Mutta löytyyhän täältä muitakin ihan hyviä kirppareita :)

Harmillisesti ei meidän neidille (7kk) löytynyt kovin montaa vaatetta (2 bodya, 1 potkuhousut) kun yritin niitä nimenomaan etsiä. Paljon oli kokoa 50-62 ja muutama 68, mutta nekin alkaa jo jäädä pieneksi eikä sen isompia ollut kuin muutama, sitten taas niitä >90 löytyy, mutta niitä olen saanut laatikoittain kotiin jo valmiiksi - nimenomaan 70-80 kokoa tmv. pitäisi pari vaatetta löytää mutta ostin sitten ihan kaupasta tarvittavat. (Ihan pitää mainita, että tarjoustalosta löysin 2x normaalit collegehousut -paketin 8e! Siellä on myös kahden bodyn tai kahden puolipotkarin paketteja vajaa 10e/pkt :))
No jo oli edullinen sitteri *tykkää* :)
 
"torsti"
-4kpl uusia paneeliverhoja 6€, sointuu ihanasti olkkarin sohviin.
-Lapselle taulun kehys 1€, huomenna lapsi piirtää taidetta kehysten sisäpuolelle.
-Auto taulu, vanhanajan autolla 1€
-Vauvalle bodyja 10s-1€ 6kpl
-Minulle takki viileisiin kesäiltoihin 5€
-kolmet farkut 3€kpl
-Vauvan leluja 3kpl 2€
-Vyö 1€
-Puuha Pete peli 4€
-2kpl Puuha Pete dvd:itä 1€ kpl
-
 
[QUOTE="plop";24034074]Ihanaa vihdoin minäkin pääsen tänne hehkuttamaan :D Aikaisemmin olen vain harmitellut, kun en nykyään pääse kirppikisille. Aina on mukana oltava lapset (3v ja 1½ kaksoset), mutta nyt on avattu tännekin sellainen kirppis jonne tuplilla pääsee ja mahtuu kulkemaan. JA isoin viihtyi hyvin leikkipaikalla.

Oikeastaan tein jo viime viikolla löydöt ja taisin silloin jo tehdä oman avauksen :ashamed:

Tytölle
86cm hellemekko 0,70€
capri-legginsit 80cm (hoikka likka) 0,20€ uuden veroiset, ei edes pesuhaihtuvaa. Ainoa vika oli tahra, joka lähti kun vaatetta piti tunnin auringossa (kuten epäilinkin ja jos ei olisi lähtenyt, ei se olisi tunikan kanssa näkynyt).

Pojalle
uudenveroinen farkkutakki koossa 92, 2€ . Kaikilla muilla lapsilla oli jo ennestään farkkutakit. Ja nuo haluaa monesti pukeutua samalla tavalla, joten löytö siksikin :)

Itselle (myyjän mukaan) kerran päällä ollut farkkuhame. Siisti ja uudenveroinen oli kuntokin 7€. Minä olen sen kokoinen 34-36, että yleensä ei kirppiksiltä löydy oikeaa kokoa. Farkkuhametta ja juuri puoli sääreen yltävää, olin jo kaupoistakin etsinyt. Aivan ihana hame.[/QUOTE]

Mullakin on tapana pukea nuo pienimmät likat aina joko samalla tavalla, tai ainakin hyvion samantyylisesti. Ja yllättävän hyvin olen pystynyt tuota toteuttamaan kirppisvaatteillakin, eli olen löytänyt samanlaisia vaatteita eri koossa. En yleensä yhdellä kertaa, mutta ennemmin tai myöhemmin :)

Ja tosi edullisia vaatelöytöjä sulla :)
 
[QUOTE="Ihmettelijä";24034107]Kävin kurkkaamassa tuon sun blogin. Jotenkin hassulla tavalla aika kiinnostava :). Sitä vaan ihmettelen, että mitä teet kaikella tuolla tavaralla? Esim. ne peltipurkit :).[/QUOTE]

No se kaikki tavara tulee käyttöön, myös ne peltipurkit :)

Mulla on kaappi täynnä kaikenmaailman jauho ja ryynisäkkejä, joille olen nyt viimeaikoina innostunut ostelemaan peltipurkkeja. Ei niitä taida olla vasta kuin 5, mutta hiljaa hyvää tulee. Ja kun ne ovat kaikki kaapissa piilossa, ei niin haittaa vaikka olisivat väriltään vähän 1 x 2. Pääasia että kaappi pysyy siistinä, eikä meille ilmaannu mitään jauhoötököitä :)
 
[QUOTE="torsti";24034436]-4kpl uusia paneeliverhoja 6€, sointuu ihanasti olkkarin sohviin.
-Lapselle taulun kehys 1€, huomenna lapsi piirtää taidetta kehysten sisäpuolelle.
-Auto taulu, vanhanajan autolla 1€
-Vauvalle bodyja 10s-1€ 6kpl
-Minulle takki viileisiin kesäiltoihin 5€
-kolmet farkut 3€kpl
-Vauvan leluja 3kpl 2€
-Vyö 1€
-Puuha Pete peli 4€
-2kpl Puuha Pete dvd:itä 1€ kpl
-[/QUOTE]

No eipä ole hinnoillapilattuja nämäkään :) Missäpäin kirppistelet? Meinaan, että jos 0,10€ saa bodyn, niin melko halvalla lähtee :D
 
Mä kävin eilen kierrätyskeskuksessa ja löysin aivan mahtavan puisen maalatun aarrearkun vauvalle lelulaatikoksi. Kympin pulitin, ei paha! :) Kirppiksillä käyn tosi usein, tänäänkin pyörähdin parilla, mutta löysin vain pari bodya tytölle. Ai niin, eiku löysinhän mä vielä semmoisen parimetrisen leikkikäärmeen! :D
 
Mä kävin eilen kierrätyskeskuksessa ja löysin aivan mahtavan puisen maalatun aarrearkun vauvalle lelulaatikoksi. Kympin pulitin, ei paha! :) Kirppiksillä käyn tosi usein, tänäänkin pyörähdin parilla, mutta löysin vain pari bodya tytölle. Ai niin, eiku löysinhän mä vielä semmoisen parimetrisen leikkikäärmeen! :D
Puiset lelut ja säilytyskalusteet on pop. Niitä kun saa maalilla fiksattua aina uuteen kuosiin :) Mäkin ostin kirppikseltä juuri vähän aikaa sitten pitkän leikkikäärmeen, mutta se on saanut vähän vaihtelevan vastaanoton. Joka toinen yö sitä pelätään ja joka toinen yö se halutaan viereen :D
 
Toi lelulaatikko on kyl ihan hyväkuntoinen, pari ihan pientä lohkeamaa on, mutta ei haittaa yhtään, kun muuten on niin upea. Siinä on punaisella pohjalla sinisiä palloja, sekä etuseinässä ja kannessa semmoinen ihana pellen kuva. Ei tartte siis yhtään maalailla, kelpaa sellaisenaan! :) Ja käärmeestä taisin minä tykätä enemmän ku vauva... ;)
 
  • Tykkää
Reactions: chef
"Lila"
Olet löytänyt paljon hyviä kirjoja kirpparilta. Samoin tuo Hello Kitty -huppari on upea ja varmasti mieleinen saajalle.

Mä olen ostanut pari mattoa. Lähes uuden käsinkudotun villamaton 15€, on vähän iso 2 x 3 metriä, joten on sitten vaan tulevaisuudessa jouluna käytössä. Samalta kirpparilta pienempi puuvillamatto, 130 x 200 cm, hintaa löytyi 5€ ja parvekkeelle tosi hyväkuntoinen seinälamppu 5€, sellainen metallinen. Kun nyt saisi sen vielä kiinnitettyä seinään. =)

Piti mennä viime viikonloppuna Hietsun kirppikselle, mutta en jaksanut lähteä. Sitten heinäkuussa joskus täytyy käväistä. Pari kolme kertaa kesässä Hietsun kirppis on ihan must!
 
[QUOTE="Lila";24034576]Olet löytänyt paljon hyviä kirjoja kirpparilta. Samoin tuo Hello Kitty -huppari on upea ja varmasti mieleinen saajalle.

Mä olen ostanut pari mattoa. Lähes uuden käsinkudotun villamaton 15€, on vähän iso 2 x 3 metriä, joten on sitten vaan tulevaisuudessa jouluna käytössä. Samalta kirpparilta pienempi puuvillamatto, 130 x 200 cm, hintaa löytyi 5€ ja parvekkeelle tosi hyväkuntoinen seinälamppu 5€, sellainen metallinen. Kun nyt saisi sen vielä kiinnitettyä seinään. =)

Piti mennä viime viikonloppuna Hietsun kirppikselle, mutta en jaksanut lähteä. Sitten heinäkuussa joskus täytyy käväistä. Pari kolme kertaa kesässä Hietsun kirppis on ihan must![/QUOTE]

Melko edullisia mattoja olet löytänyt.

Ja onneksi on kesää vielä jälellä, niin ehdit kirppistelemään Hietsulla :)
 
Mä kävin eilen kierrätyskeskuksessa ja löysin aivan mahtavan puisen maalatun aarrearkun vauvalle lelulaatikoksi. Kympin pulitin, ei paha! :) Kirppiksillä käyn tosi usein, tänäänkin pyörähdin parilla, mutta löysin vain pari bodya tytölle. Ai niin, eiku löysinhän mä vielä semmoisen parimetrisen leikkikäärmeen! :D
Kuvaa tästä arkusta, kiitos.

Mulla on juurikin kesken tuolla ulkona 2 kirstun maalausprojektia. Toinen on shokkipinkki (tulee leikkimökin terassille lelulaatikoksi) ja toisesta tulee meidän makkariin pellettipussisäilytin. Sen maalasin valkoiseksi, pitäis keksiä joku kiva koristus siihen vielä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24034647:
Kuvaa tästä arkusta, kiitos.

Mulla on juurikin kesken tuolla ulkona 2 kirstun maalausprojektia. Toinen on shokkipinkki (tulee leikkimökin terassille lelulaatikoksi) ja toisesta tulee meidän makkariin pellettipussisäilytin. Sen maalasin valkoiseksi, pitäis keksiä joku kiva koristus siihen vielä.
Shokkipinkki kuulostaa täydelliseltä :D
 
Ai niin, toi chefin ostama "osaatko kotiin muumipeikko"-kirja oli täällä kirpalla 3€ ja jätin sen pöytään kun oli musta vähän kallis (ja chef oli maksanut 4€, eli ei kai se kovin kallis sitten täällä ollutkaan) kun olen löytänyt samaa sarjaa 1,5€:llakin.
 
Shokkipinkki kuulostaa täydelliseltä :D
Kuin myös näyttää täydelliseltä. :) Siihenkin tosin pitäis keksiä joku koristusjuttu. Ajattelin kirjoittaa siihen "aarrearkku" (kun noi tekstit on niin kovin muotia) tai jotain muuta ajatonta, että menis sitten vielä sen leikkimökkiajan jälkeenkin vaikka lehtilaatikkona (tai mulle kasvihuoneeseen).
 
  • Tykkää
Reactions: chef
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24034664:
Ai niin, toi chefin ostama "osaatko kotiin muumipeikko"-kirja oli täällä kirpalla 3€ ja jätin sen pöytään kun oli musta vähän kallis (ja chef oli maksanut 4€, eli ei kai se kovin kallis sitten täällä ollutkaan) kun olen löytänyt samaa sarjaa 1,5€:llakin.
Kyllä se itseasiassa oli vähän kallis. Mulla on yleensä kipuraja noissa tavallisen paksusissa kirjoissa 3€ ja sen hinnan olen muistaakseni Muumikirjoista aiemmin pulittanutkin. Mutta kun tuota en ole koskaan ennen nähnyt ja se meiltä puuttui, niin ajattelin ettei se ole eurin päälle. Ja kun muutoin sitten löytyi se euron kirja ja 4 euron paksu nalle puh-kirja, niin se vähän kompensoi sitä laskun loppusummaa :)
 
"HAS2006"
Tänään kirpparilta tarttu mukaan:
- tytölle paita 1e
- pojalle tutta terällinen yökkäri 1e, tutta kypärälakki 0,50e sekä punaiset tähtivelourhousut 2,5e.
- itelle 2 uusinta lehteä, molemmat 1e/kpl
- miehelle xbox 360 uusin peli mistä on puhunu 25e sekä aku ankan taskukirja 2e

Nää kirppistelyketjut on vaan aina yhtä kivoja luettavia :)
 
[QUOTE="HAS2006";24034768]Tänään kirpparilta tarttu mukaan:
- tytölle paita 1e
- pojalle tutta terällinen yökkäri 1e, tutta kypärälakki 0,50e sekä punaiset tähtivelourhousut 2,5e.
- itelle 2 uusinta lehteä, molemmat 1e/kpl
- miehelle xbox 360 uusin peli mistä on puhunu 25e sekä aku ankan taskukirja 2e

Nää kirppistelyketjut on vaan aina yhtä kivoja luettavia :)[/QUOTE]

Nuo lehdet onkin muuten juttu, joita pitäis koittaa bongailla. Siinä säästää itse pitkän pennin, kun ostaa kirppikseltä, eikä kaupasta :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24034647:
Kuvaa tästä arkusta, kiitos.

Mulla on juurikin kesken tuolla ulkona 2 kirstun maalausprojektia. Toinen on shokkipinkki (tulee leikkimökin terassille lelulaatikoksi) ja toisesta tulee meidän makkariin pellettipussisäilytin. Sen maalasin valkoiseksi, pitäis keksiä joku kiva koristus siihen vielä.
Oijoi, en kyllä osaa kuvaa laittaa, oon aika käsi näiden tietokone- yms laitteiden kanssa...
 
No ny palasin asiaan kuten eilen lupailin :) Samalla nostan tämän ketjun taas framille...

Aika hiljaista oli kirppiksellä, yllättävän paljon tyhjiä loosseja ja toinen kirppis oli kokonaan suljettu, avattiin vasta heinäkuussa taas... Jotain löyty kuitenki :)

3 x 48 palapeli tytölle 4 euroa
miekka pojalle 1 euro
Hui olkoon elukoita- kirja lapsille 1,5 euroa
Ruskea-oranssi neule pojalle 2 euroa
pallohelmainen hame tytölle 1,5 euroa
röyhelöpaita tytölle 3 euroa
pupuneule tytölle 1 euro
t-paita (glitteriä ja kuvioita) tytölle 1,5 euroa
t-paita (glitteriä, kuvioita ja pitsiä) tytölle 0,5 euroa
disney shortsiyöpuku pojalle 2 euroa
2 x perus t-paita yht. 1,80 e.

Semmosia mie löysin :)
 

Yhteistyössä