Tällaista jätettä tuli parisänkymme imuroinnista ProAqua laitteella *kuvat*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siivoojaelli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

siivoojaelli

Vieras
Meillä on neljä vuotta vanha parisänky, jonka imuroin ProAqua -laitteella. Tuo kangas on eräänlainen likaindikaattori, josta näkee millaista moskaa laite imee ennen kuin se sekoittuu veteen. Tuo tulos saatiin siis petaria imuroimalla n. 1/4 osaa siitä.

Toinen kuva seuraavassa viestissä.

On kyllä aika mahtava laite. Valkoisesta villamatostakin lähti pesurilla kaikki liat ja tahrat pois. On kuin uusi matto :) Ja sitä hiekan ja pölyn määrää, mikä tuosta matosta lähti, voi pojat.

Mutta äärettömän kallise vehe. Hintansa väärti kuitenkin.

Mutta ei mua pelota eikä inhota yhtään tuollaiset tuotteet kun ne on sievästi ja tasaisesti siroteltuna pitkin sänkyä. Luonnontuotetta, jota on joka paikassa.

Laite maksaa 2359 euroa. Siis kaikilla herkuilla: tavallinen imuriosa, sähkötamppari ja märkäpaineilmapesuri.

Ei minuakaan tuo sängystä löytynyt hilsemäärä kovin yllättänyt, mutta se yllätti, että matot, jotka imuroidaan joka viikko 1-2 kertaa, sisälsivät sellaisen määrän pölyä ja hiuksia. Likavettä kaataessa pyttyyn plumpsahti pienikokoinen kissa; pölyä ja hiuksia. Meillä ei ole lemmikkieläimiä.

Laite maksaa 2359 euroa. Siis kaikilla herkuilla: tavallinen imuriosa, sähkötamppari ja märkäpaineilmapesuri.

Ei minuakaan tuo sängystä löytynyt hilsemäärä kovin yllättänyt, mutta se yllätti, että matot, jotka imuroidaan joka viikko 1-2 kertaa, sisälsivät sellaisen määrän pölyä ja hiuksia. Likavettä kaataessa pyttyyn plumpsahti pienikokoinen kissa; pölyä ja hiuksia. Meillä ei ole lemmikkieläimiä.

Ja siis ostin tutulta esittelijältä.

Mutta ei mua pelota eikä inhota yhtään tuollaiset tuotteet kun ne on sievästi ja tasaisesti siroteltuna pitkin sänkyä. Luonnontuotetta, jota on joka paikassa.

Mäkin ajattelen näin.

Sänky on lika- ja bakteeripaikka siinä kuin mikä tahansa muukin arkinen paikka. Meillä sängyt imuroidaan ehkä kerran vuodessa ja tuntuvat silti puhtailta ja raikkailta.

Jonkun jumalattoman kokoisen maton putsaamiseen voisin tota käyttää, mutta siinäkin pitäisi tehdä jonkinmoinen hintavertailu tuon imurin ja pesulapalvelun välillä.

Ja sitten ihmetellään, miksi ihmiset ovat niin allergisia kaikelle, kun pitää hyvä ettei hammasharjalla joka rako putsata. Pakko sitä "p*skaa" on jonkun verran olla tai ollaan koko ajan kipeinä ja kaikelle yliherkkiä!

Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:
Varsinkaan kun noi kalliit vehkeet ei millään tavalla helpota siivousta, vaan päinvastoin.

Aijaa, minusta helpottaa. Millä sä putsaat runkopatjasta oksun tai pissan? Mä vesi-imuroin ja höyrytän, voi tehdä niillä sijoilla ja hetken päästä von kuiva ja käyttövalmis taas. Entä tahrat nukkamatosta? Minä teen sen kuten edellä patjankin kanssa.

[QUOTE="vieras";24024082]Aijaa, minusta helpottaa. Millä sä putsaat runkopatjasta oksun tai pissan? Mä vesi-imuroin ja höyrytän, voi tehdä niillä sijoilla ja hetken päästä von kuiva ja käyttövalmis taas. Entä tahrat nukkamatosta? Minä teen sen kuten edellä patjankin kanssa.[/QUOTE]

Matot meillä pestään kerran vuodessa muutenkin tai tarpeen mukaan. Tänään tosin poika halusi kokeilla höyrymoppia vessan mattoon, niin annoin sen tehdä.
Mitään ylimääräistä meillä ei ole mennyt runkopatjoihin, joten en tiedä miten sen siivoaisin.

No aika säännöllisesti kerran viikossa tai kahdessa.

Ja ei, minä en esittele laitetta, enkä saa siitä mitään provikkaa :)

Minusta tuo on hyvä laite, koska pidän siisteydestä ja puhtaudesta.

Heh, olipas nätti piikkiyritys.

Sehän on tietenkin selvä, että me, jotka emme imurista innostu, emme pidä siisteydestä saati sitten puhtaudesta. Emme myöskään onnistu noiden ylläpitämisessä muilla keinoin. :laugh:

No aika säännöllisesti kerran viikossa tai kahdessa.

Ja ei, minä en esittele laitetta, enkä saa siitä mitään provikkaa :)

Minusta tuo on hyvä laite, koska pidän siisteydestä ja puhtaudesta.

Moni muukin pitää siisteydestä ja puhtaudesta, muttei ole valmis laittamaan tuota summaa puhdistuslaitteeseen. Itse pesen petarin päälliset säännöllisesti pesukoneessa, runkopatjoille riittää imurointa ja tuuletus.

Kerro nyt oikeesti, minkäsuuruista provikkaa saat? Paljonko menee laitteita esim. kuukaudessa?

[QUOTE="vieras";24024119]Heh, olipas nätti piikkiyritys.

Sehän on tietenkin selvä, että me, jotka emme imurista innostu, emme pidä siisteydestä saati sitten puhtaudesta. Emme myöskään onnistu noiden ylläpitämisessä muilla keinoin. :laugh:[/QUOTE]

Menikö sulla ohi tuo kommentti kun joku meinas liian siisteyden olevan pahasta aiheuttaa vaan allergioita ja sairastelua? :whistle:

Yhteistyössä