Äiti kuoli verenmyrkytykseen

"äi"
[QUOTE="äi";24003015]minkä ikäinen? oireet? mistä saanut?[/QUOTE]

Mulla isä meni kun tuli ruusu ja sen kautta verenmyrkytys. Kuoli kun lääkäri halunnut ottaa verikokeita kuin vasta aamulla. Yökkö otatti kokeet kun tuli töihin mitään kyselemättä kyseiseltä lääkäriltä vaan haki muualta luvan. Noh se oli myöhästä.
Vituttaa tuo.
 
Osanottoni suureen suruusi :hug:

Mulla on ollut verenmyrkytys. Sairastin tietämättäni virtsatieinfektiota, joka oli levinnyt munuaisiin... Terveyskeskuksesta soittivat mut verikokeiden jälkeen takaisin kun tulehdusarvot oli 480. Nousi kova kuume, hourailin ja sekoilin eikä lääkkeet oikeen auttaneet... Viikko osastolla antibioottitipassa sai mut taas jaloilleen.
 
"vesimeloni"
Otan osaa!
Omalla äidilläni oli paha verenmyrkytys tässä helmikuussa ja joutui teholle. Tokeni kuitenkin nopealla ja tehokkaalla hoidolla, mutta kyllä se pelästytti, tilanne oli niin vakava.
 
Kiitos kaikille osanotoista :) Koko viikonlopun oli virkeä ja ei mitään erikoista.Aamulla isä soitti aikaseen että pitää mennä sinne kun on musta kohta jalassa.Ei siinä, puki päälle, soitin ampparit,käveli ite ambulanssiin ja sit tyhjää..kukaan ei ilmottanut mitään..sit ite soitin ja sain kuulla että siirretään teholle kun hengitysvaikeuksia..tää tapahtu klo.16 maissa.menin samantien sinne ja oli tosi huonossa kunnossa..hengitysapu käytössä.Kiskomista oli hengittäminen avusta huolimatta.Pidin sikoni kanssa äitiä kädestä ja kerroin kuinka paljon me kaikki rakastamme häntä, ja äiti nukkui pois.
 
Kiitos.Ja onneksi teillä parempi lopputulos.
Meillä ei annettu äidille jostain syystä antibiootteja vaikka oli kuume ja selkeät merkit tilanteesta.Saanko tietää jos äiti on itse kieltänyt atibiootit ja halunnut pois.??Mä en jaksa tätä...
 
* hug *
Osanottoni suureen suruusi :hug:

Mulla on ollut verenmyrkytys. Sairastin tietämättäni virtsatieinfektiota, joka oli levinnyt munuaisiin... Terveyskeskuksesta soittivat mut verikokeiden jälkeen takaisin kun tulehdusarvot oli 480. Nousi kova kuume, hourailin ja sekoilin eikä lääkkeet oikeen auttaneet... Viikko osastolla antibioottitipassa sai mut taas jaloilleen.

Miten tämä liittyy verenmyrkytykseen?


Ap:lle suuri osanotto suruusi. Aivan pahaa tekee vaikka en edes tunne. * hug *
 

Yhteistyössä