vituttaa
Kaikilta sukulaisilta, tutuilta olen kysynyt lapsenhoitoapua mutta kenellekkään ei sovi. Ja isovanhemmat liian sairaita eivät jaksa hoitaa 3v yön yli. Ottaa päähän.
Olen tätä kysynyt kaikilata tutuilta lapsiperheiltä mutta eipä ne halua ottaa meidän lasta hoitoon. Mä suostuisin jo ottamaan vieraankin hoitamaan lasta että joskus päästäisiin johonkin mies ei halua lasta vieraalle antaa. Kai tässä on odotettava että lapsi kasvaa.Miten olisi lapsenvahtivuoron vaihto jonkun toisen pikkulapsiperheen kanssa?
Minä en ihmettele.mä todella ihmettelen tollasia valittajia, että me ei päästä miehen kanssa kahdestaan mihinkään kun ei ole hoitajaa jne. siis itehän te olette muksun halunneet, miksi toisten sitä pitäisi MILLOINKAAN hoitaa?????vai pyysikö joku tekemään lapsen??? hoitakaa nyt, ei mene enää kuin 15 niin muuttaa pois luotanne
Tiedän tunteen, ja meillä pieniä on kaksi. Jaksamista, toivottavasti saatte apua jostakin edes hetkeksi. MLL tai muuta?no emme ole todellakaan nuoria. Haluaisimme vaan joskus hoitaa parisuhdettakin.
Ja lapsen mukaan ottaminenhan sen estää??? Kyllä meillä ainakin on hoidettu parisuhdetta ihan lasten kera, reissuun vaan ja kohteet sellasia että lapsikin viihtyy ja on hoitajaa. Esim. Ikaalisten kylpylässä on hotellin puolesta täti jonka hoteisiin saa jättää pariksi tunniksi päivä lapsukaisen ja mennä vaikka siksi aikaa sen ukon kanssa kylpemään, ei sitä lasta tarvi pois reissusta jättää. Löytyy sitten myös lapselle Titinallen talo samasta paikasta.no emme ole todellakaan nuoria. Haluaisimme vaan joskus hoitaa parisuhdettakin.
No eiköhän sitä miehen kanssa sitten voi olla vaikka silläaikaa kun lapsi nukkuu, eiköhän tuon ikänen nuku vähintään 10 tuntia.Voi hellanlettas sentään. Tiekkö kun meillä sitä viinahammasta ei o ikinä kolottanu.Kyse olisi siitä että olisi mukava päästä miehen kanssa kaksin ihan vaan olemaan.
Mä ymmärrän sua niin hyvin. Mun yks kaveri ei ole ikinä jättänyt hoitoon 2vuotiasta lastaan.no emme ole todellakaan nuoria. Haluaisimme vaan joskus hoitaa parisuhdettakin.
No eiköhän sitä parisuhdetta sitten ole ehditty hoitamaan ihan riittävästi ennen lasta, eiköhän jokainen jolla ei ole hoitajia ole siihen valmistautunut jo ennen lapsen tuloa ja niinkuin meillä, hoitajia olisi kyllä mutta nyt on perhe-elämän aika ja siihen kuuluu perhe myös lomalla.no emme ole todellakaan nuoria. Haluaisimme vaan joskus hoitaa parisuhdettakin.
Oi miten ihanaa, nauttikaa!! Yks mun siskoistani, jolla on neljä tyttöä, on miehineen tehnyt usein niin, että pääsevät kaksistaan matkalle. Heillä on lastenhoitoapu lähempänä kuin meillä, ja itsekin olen tyttöjä hoitanut ennen kuin mulla oli omat lapset, ja matkustin varta vasten heille sitä varten. Niin, olisko nyt aika kysäistä, josko ottaisivat lapset heille joskus, jos vietäis, varsinkin kun toinen on heidän kummilapsensa?! Ongelma on vaan se, että meillä pienempi, 3-vee, pelkää koiria ja heillä on koira..Alkuperäinen kirjoittaja Liskojen yö;23935296:Just! mut voikin sitten kivittää. Me ollaan miehen kanssa lähdössä kaksistaan VIIKOKSI ulkomaille. 2vee ja 4 vee jää mummolle.
Meidän on pakko saada parisuhteelle aikaa, jota on todella vähän.
Meidän lapset muutenkin viihtyvät mummolassa.
Ymmärrän AP:n fiilikset, en voisi itse kuvitella sellaista tilanetta etten ikinä pääsisi mihinkään..