Poikinut lehmä
Itse valitin kätilölle: "En mie saa sitä vauvaa ikinä tuleen ulos, sillä on varmaan vielä isompi pää ku siulla!"
ootkoha ollu mun naapuri mulle yritti se opiskelija sanoa et naapurisalissa oli synnytyspelkoinen ensisynnyttäjä ja se itkee miksi täällä huudetaan.. jälkikäteen toki nolotti mutta silloin ei kiinnostanu yhtään kuka siellä seinän takana miettii mun kiroiluja.En sanonut mitään saati huutanut.
Naapurisalista kantautui meidän puolelle "Ai vittusaatanaperkelehelvetti aijaijaijaimä kuaaaaleeen!" Se oli aika ahdistavaa.
Muuten voisit olla, mutta en mä kyllä iteknytkään, vaikka ensisynnyttäjä olinkin. Mä olin siinä vaiheessa aika kuutamolla. Tosiaan ei riittänt voimat tai keskittyminen mihinkään muuhun kuin siihen, että saa sen kersan pihalle. Se huuto taisi kuulua ennen spinaalia, koska sen saatuani mä nukahdin pariksi tunniksi ja heräsin vasta ponnistamaan.ootkoha ollu mun naapuri mulle yritti se opiskelija sanoa et naapurisalissa oli synnytyspelkoinen ensisynnyttäjä ja se itkee miksi täällä huudetaan.. jälkikäteen toki nolotti mutta silloin ei kiinnostanu yhtään kuka siellä seinän takana miettii mun kiroiluja.
pyysin myös anteeksi kätilöltä ja siltä opiskelijalta.
niinjoo ja kun kuopus syntyi " voi vittu miten ruma. no, viekääs se nyt sinne teholle. "
en mie tiijä itkikö se naapuri oikeesti vai sanottiinko mulle vaan niin et tukkisin turpaniMuuten voisit olla, mutta en mä kyllä iteknytkään, vaikka ensisynnyttäjä olinkin. Mä olin siinä vaiheessa aika kuutamolla. Tosiaan ei riittänt voimat tai keskittyminen mihinkään muuhun kuin siihen, että saa sen kersan pihalle. Se huuto taisi kuulua ennen spinaalia, koska sen saatuani mä nukahdin pariksi tunniksi ja heräsin vasta ponnistamaan.