Käsi sydämellä ja harmaana, kysymys teinien äideille =)

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
nooh
Melkein 15v. oli kyllä paikalla, jossa paljon juovia nuoria, mutta kotiintuloaika oli 22.30 ja palasi ihan raittiina takaisin =) Ei ole koskaan (tietääkseni) juonut mitään.

13v ei ole vielä kiinnostunut kännäämisestä. isoveljensä ensiviikolla 15v täyttävä, ei ainakaan toivottavasti kännännyt, oli nimittäin yökylässä. Kävi ysin jälkeen lupaa yökylään kysymässä ja en tarkastanut perheestä, että onko aikuiset vahtimassa, luotin vain poikaan, että isä on kotona. Aiemmin ollut yökylässä, vaikka isä ollutkin poissa, mutta muutaman alko kokeilun jälkeen olen tullut tarkemmaksi.

Sweet 15
Itse join kyllä joskus alkoholia n 15 v lähtien. Känäämisestä en ehkä puhuisi, mutta se vähä juotiin mikä käsiin saatiin. Olin aina kiltin tytön maineessa enkä koskaan jäänyt kiinni. Varhaisista teinivuosistani on 20 vuotta aikaa.

Eivät kännänneet, 17- ja melkein 15-vuotiaat olivat kotona. Ja olisivat olleet varmaan vaikken olisikaan ns palstamamma:D Eilen olimme yo-juhlissa, joissa oli kuohuviiniä, olisin antanut maistaa sitä, mutteivat ottaneet. En tiedä ovatko jossain muualla juoneet jotain alkoholia, kotona ovat maistaneet viiniä ja siideriä.

Arew
16-vuotias oli kaverinsa ja tämän perheen kanssa mökillä, jossa tuskin on kukaan kännännyt. muutaman päivän kuluttua 18 täyttävä joi ihan äitin luvan kera yhden siiderin kotona ennenkuin lähti "kylille" kavereineen, jatkosta en tiedä. Nukkuu vielä, enkä raski herättää kysyäkseni.....

Yhteistyössä