Terolut mimmit

Fossiili Kiitos tsempeistä! Mä oon nyt ihan hämilläni, kun vuoto on ollut aika vähäistä nyt siihen nähden, mitä muissa terokierroissa on ollut. Ja ovisliuskaan sain aika vahvan viivan tänään... oli ihan pakko kokeilla, mitä ovistesti näyttää ja kun se tuolla kaapissa huuteli minua dippaamaan :D Ihmeitäkin tapahtuu ja tiedä vaikka tällä kertaa tuo tämänpäiväinen ovisliuska kertoo enemmän kuin tuhat sanaa... jää nähtäväksi.

Fossiili Meillä mies ei jaksa "jauhaa" vauvoista :D Mies on sanonutkin, että vauvan saaminen konkretisoituu hälle vasta sitten, kun se vauva on sylissä. Ennen sitä hän koettaa olla aika neutraali asian suhteen, myös raskauden aikana, koska ei halua kokea samaa uudestaan mitä tammikuussa. Mies ehti kiintyä jo viikossa "tulevaan vauvaan" ja oli ihan täpinöissään silittelemässä vatsaani ja toivottamassa hyvää yötä myös masuasukille. Tammikuinen keskenmeno oli jännä kokemus siinä mielessä, että kun verikokeiden tulokset istukkahormoniarvosta tulivat, niin mies otti tiedon vastaan raskaammin kuin minä. Se oli tosi kova paikka hälle. Sitten roolit vaihtuivat.

Terolut-mimmien toivelista

Hömelö.........kp32/27-34........23v.....1.lapsi....yk10...tauko
Kristiina84.....kp31/25-35.........26v......1.lapsi....yk5.....tauko
rae89...........kp29/?...............22v.....2.lapsi....yk1....1.tero
Syysmyrsky...kp25/36...........22v.......1.lapsi....yk11+3..1.tero
Macy gray.....kp13/30-35..........31v.....2.lapsi......yk18..2.clomi
Fossiili..........kp13/27-?...........31v......2.lapsi......yk2....2.tero
Ambrosia85...kp13/26-?..........26v......1.lapsi......yk7.....5.tero
Nancy...........kp10/25-55........23v.......1.lapsi.....yk......1.tero
MoonBride.....kp7/??...........20v........1.lapsi......yv2...2.tero
Tellervo........kp6/32-?........35v.......2.lapsi...yk5.....3.tero
"Kuumeilija"...kp3/36............26v......1.lapsi....yk20...5.tero
LadyBlue.......kp2/24-42........28v.....1.lapsi....yk11..2.tero

Plussanneet: :heart:
Saasa.........16.4....kp35/37-68....27-v....1.lapsi....yk11....2.tero-kierto
Chrisu.........5.5.....kp32/28-95.....28v......1.lapsi....yk 1....3.tero-kierto
Anni776......11.5
SenSen......16.5....kp29/26-32.....25v......1.lapsi....yk11...3.tero-kierto
Namppis88..20.5...kp43/28-54.....22v......1.lapsi...yk5.....tero-tauko

Jännä-klubi :confused:
Hömelö.............dpo 22
Kristiina84.........dpo 18
Syysmyrsky.......dpo?? (HAAMU)

Hengessä mukana :wave:
Ninni-Ilona
AnniMu
Aadami
Lilli88

Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut tai clomikuuri menossa. :)

Viimeksi muokattu:
Huomenta kaikille!

kuumeilija, Hömelö ja LadyBlue, pahoittelut tätien vierailuista ja negoista :( Olisin niin toivonut, että tekin olisitte jo pääseet odottajien puolelle! Mutta ensi kierrossa sitten!

Namppis88, SUPERPALJON ONNEA! Paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan! Mehän nähdäänkin jatkossa tuolla tammikuisten puolella :)

ON: Tuhruvuoto loppui eilen! Toivottavasti ei alakaan enää uudelleen. Vahva luotto on kuitenkin siihen, että siellä kyytiläinen vielä olisi matkassa - vuoto ei kuitenkaan äitiynyt kuin vain pieneksi tiputteluksi. Tällä viikolla varmasti pitää vielä tarkistella, että viivat on säilynyt tummina r-testissä.

Paljon jaksamista teille kaikille, tiedän varsin hyvin miten turhauttavaa on joka kuukausi uudelleen yrittää, toivoa ja taas pettyä :( Kyllä meidän kaikkien odottaminen, yrittäminen ja kyyneleet kuitenkin palkitaan ja saadaan se nyytti jota kohtaan rakkaus on ääretön! Toivon paljon kaikkea hyvää teidän kaikkien elämään! Käyn täällä lueskelemassa teidän kuulumisia jatkossakin :)

SenSen, rv 5+0

Viimeksi muokattu:
Niin tosiaan. Minut voisi lisätä tuohon listalle.

kp 16/?, 25 v., 1. lapsi, yk 3, 2. tero-kuuri

Hm. Tosiaan. Voinko nyt siis kuitenkin asennoitua siihen, että vaikka sainkin ovisplussan eilen, niin ovulaatiota ei välttämättä tapahdu?

SenSen Hieno juttu!!! Paljon tsemppiä ja jaksamista sinulle odotukseen.

Hennu86 Ovisplussa kertoo vain lh-huipun ja ei välttämättä tarkoita sitä, että itse munasolu irtoaa, jos on ongelmia irtoamisen suhteen (irtoaminen voidaan tutkia vasta jälkikäteen verikokeella ja tuolloin pitää olla luomukierto ilman lääkitystä, näin gyne minulle selitti tulevan syksyn tutkimuksistani). Mutta se on kuitenkin jo todella hyvä merkki, että olet saanut sen ovisplussan! Tärppituulia!

LadyBlue > Kiitos päivityksestä! Minun puolestani ota vaan hommaksesi. :)

Mulle voisi varmaankin päivittää OI2, koska tässähän on Clomit vain pienessä aloittelijan osassa. Vastetta niillä ei ole vaan kasvu tapahtuu Fostimonin voimin. OI tarkoittaa siis ovulaation induktiota eli munarakkulan kypsytyshoitoa. Hedelmöitys saattaa tällä kertaa hoitua inseminaatiolla ja loppukierrossa on sitten edellisen tapaan Lugesteron tukemassa. Olen aika hämmentynyt ja usko onnistumiseen on pohjalukemissa. Limakalvo kuulemma näytti tänään jo paremmalta, mutta en uskalla nyt mistään innostua. Muuttostressikin pukkaa nyt päälle, joten en malta jäädä kommentoimaan.

Oon nyt viimme päivinä tehny raskauskeijun testeillä, ja nehän on surullisen kuuluisia davideja. No äsken sit tein samasta pisusta cittarin testillä ja tolla davidilla ja tämä oli tulos, mitäs ootte tyttöset mieltä nuista ja kp on siis 14 !?!

Tuolla davidin testillä on tullu ihan haaleita viivoja. Tulin siihen tulokseen että cittarin testit parempia... Noinko mä sit sain ekan ovikseni kiinni :D

Viimeksi muokattu:
Jatkan omanapailua, mulla ei siis ole minkäänlaisia ovistuntemuksia, jos niitä tulee nii vastako parin päivän päästä plussasta?

Sitten kysymys seksistä? Miksi joskus on ns. kuivia kausia, että joutuu melkein käyttämään liukastetta, ennen ku homma rupee sujumaan? Voiko johtua siitä ettei ihan just sillä hetkellä tee niin kovasti mieli, mies kyllä saa mut oikeestaan aina innostumaan jossain vaiheessa :D. Vaikka toisaalta ei sekään taida ihan pitää paikkaansa, ku joskus kovinkin himottas mutta alakerrassa ei vaan tapahu mitään :confused:

Täällä myös aika varmasti bongattu ovis:

Järjestys siis että vanhin alimpana, ja ylimpänä tämän aamun.
Alin ja keskimmäinen siis eilisen testejä.
Alin tehty iltapäivästä ja sitä aikaisemman tein sitten lauantai aamuna, joka oli samaa luokkaa.
En ehtinyt/jaksanut lauantaina illalla enää testailla, mutta jo testeistä päättelen että ovis on ollut.
Ja samaa kielii kyllä kroppakin.

Ihana erävoitto <3

Terolut-mimmien toivelista

Hömelö.........kp33/27-34........23v.....1.lapsi....yk10...tauko
Kristiina84.....kp32/25-35.........26v......1.lapsi....yk5.....tauko
rae89...........kp30/?...............22v.....2.lapsi....yk1....1.tero
Syysmyrsky...kp26/36...........22v.......1.lapsi....yk11+3..1.tero
Hennu86......kp 16/?, 25 v., 1. lapsi, yk 3, 2. tero-kuuri
Macy gray.....kp14/30-35..........31v.....2.lapsi......yk18..OI2
Fossiili..........kp14/27-?...........31v......2.lapsi......yk2....2.tero
Ambrosia85...kp14/26-?..........26v......1.lapsi......yk7.....5.tero
Nancy...........kp11/25-55........23v.......1.lapsi.....yk......1.tero
MoonBride.....kp8/??...........20v........1.lapsi......yv2...2.tero
Tellervo........kp7/32-?........35v.......2.lapsi...yk5.....3.tero
"Kuumeilija"...kp4/36............26v......1.lapsi....yk20...5.tero
LadyBlue.......kp3/24-42........28v.....1.lapsi....yk11..2.tero

Plussanneet: :heart:
Saasa.........16.4....kp35/37-68....27-v....1.lapsi....yk11....2.tero-kierto
Chrisu.........5.5.....kp32/28-95.....28v......1.lapsi....yk 1....3.tero-kierto
Anni776......11.5
SenSen......16.5....kp29/26-32.....25v......1.lapsi....yk11...3.tero-kierto
Namppis88..20.5...kp43/28-54.....22v......1.lapsi...yk5.....tero-tauko

Jännä-klubi :confused:
Hömelö.............dpo 23
Kristiina84.........dpo 19
Syysmyrsky.......dpo?? (HAAMU)

Hengessä mukana :wave:
Ninni-Ilona
AnniMu
Aadami
Lilli88

Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut tai clomikuuri menossa. :)

moikka kaikille,

juu voinhan minä tätä päivitellä, voitteko kuitenkin ilmoitella dpo:t näin alkuun viestillä, jotta menee oikein tuo piinailijat.. ei tarvi täällä laskea kaikkien piinaluja :D

Hienoa SenSen että turhruilu loppu. Millon meinaat neuvolaan mennä?

Ambrosia 85 nyt vaan peitonheilutusviikot käyntiin, onnea oviksesta!!Fossiilille myös onnea oviksesta.. näyttäähän tuo todella vahvalta plussalta.. talletuksia varmaan tehty??

Kuumeilija miten, jatkatteko kuitenkin yritystä.. oletko ajatellut varata yhteisen ajan teille molemmille, jotta lääkäri saisi myös miehesi ymmärtäämään tilannetta?

MacyGray hienoa, että hoidot etenevät ja inssi olisi tulossa!! sitä saa aina lisää puhtia uusista keinoista..

ON tosiaan kp4, ei mitään kipuja mitä normaalisti menkoista.. tosin todella runsas vuoto.. odottelen vaan, että saan ovista alkaa tikuttamaan.. töissä sain hienoja uutisia, joten vähän nyt helpotti tuo masennus! hyvää viikkoa kaikille <3

LadyBlue hyvät uutiset (varsinkin töissä) piristää kummasti!

Täällä on peittoja heiluteltu nyt neljä iltaa putkeen. Ihan himosta ja halusta - toivottavasti tänään mennään vielä samalla linjalla, eikä tuu mitään "pakkopulla" fiilistä.

Ois järin ikävää jos tässä nyt peitot heiluis vaan lapsihaaveen takia joka ilta, ja ainoa mitä kuun vaihteen jälkeen tulee, on negatiivinen testi ja täti.

En tiiä onko tääkin oviksen oire, mutta nyt on fiilis että vois vaan NUKKUA!
Naamakin kukkii ku ekassa terokierrossa konsanaan :LOL:

LadyBlue > Tuo inssi on hoitohenkilöstön suunnitelma, josta unohtivat mainita minulle. :kieh: Asia tuli siis vähän äkkiä ja olen käynyt tänään melkoisen myllerryksen läpi. Mie svielä sulattelee ja pallo onkin tällä hetkellä hänellä. Jos hnän päätyy näyttämään vihreää valoa eli pääsee omien, minullekin tuttujen, asenteidensa yli, niin teen lopullisen valinnan keskiviikkona kontrollissa. Itse alan vahvasti taipua sen inssin puolelle ihan jo senkin takia, että pettymyksen kohdatessa ei tarvitse miettiä olisiko inssillä onnistanut. Suurin huoli tässä nyt kuitenkin on limakalvo tai paremminkin sen heikko kasvu. Senkin osalta tiedän paremmin sitten keskiviikkona.

Fossiili > joskus kroppa ei vaan meinaa päästä fiilikseen mukaan ja älyä "pistää voitelua päälle". Meilläkin on joskus liukkari apuna, sillä kropan hidas syttyminen turhauttaa ja saattaa viedä jopa fiiliksen kokonaan. Jos mieli vaan on puuhissa mukana, niin liukkarilla ollaan onnistuttu herättämään myös kroppa. Eihän liukkarin käyttö sitä tarkoita, että sitä tarvitsee koko puuhien ajan lotrailla. ;)

Ambrosia ja Fossiili Onnittelut ovisplussista! Päästään kaikki kolme jännäilemään samalla viikolla ;) Mullakin naama kukkii kuin milläkin murkkuikäsellä... Ei nyt vielä hirmusti häiritse, mut kohta alkaa häiritsemään :D

Eilen olin tuntevinani oikeassa muniksessa enemmän kipua ja isännän kanssa hierottiin siitä kohtaa ja hoettiin mantraa: "Irtoa, irtoa..." :D Toivottavasti se auttoi jotakin ;)

Eilen tein taas ovistestit ja viivat olivat jo lähteneet haalenemaan. Katotaan nyt sitten, mikä on tulos reilu parin viikon päästä. Pienellä pessimistisellä asenteella mennään eteenpäin. Kuitenkin jokaisesta ovulaatiosta on noin 25 %:n mahdollisuus raskautua, JOS kaikki on kunnossa.

Ompas tänne tullu tekstiä :) en oo päässy käymään kun pihahommat pitäneet kiireisinä ja netti ei oo kunnolla pelittäny! Ihana kuullu teistä SenSen ja Namppis :heart: Eihän teitä mielellään sinne odottajien puolelle päästäis vaikka ihanaa kun plussasitte molemmat :heart: ;) Tulkaahan meitä moikkailemaan välillä:wave:
kuumeilija näköjään saanut kierron päätökseen, vaikkakin oudon vaisu täti onkin :O
macy gray sulla näköjään isojen päätösten aika. Teittepä päätökseen suuntaa tai toiseen, toivon että se kantaa hedelmään, tsemppiä sulle siis hoitoihin :)

Onnea teille, olikos se nythennu , fossiili ja ambrosia jotka ovisplussasitten. TÄRPPIONNEA!!

Minulla ei ole kääntynyt tilanne mihinkään päin, kp 34 ja ei tätiä eikä plussaa:kieh: Piinaantuneena pari r-testiä tehny, ja muutaman minuutin ikäisiä roskin haamun haamuja vain saanut. Alan tosissaan epäillä oviksen ajankohtaa, pitää tuolta ovisten jälkeen piinailijoiden pinosta kaivella millon mulla oli se kova kirkas limailu ja munisten jomotukset, josko saisin uutta tietoa, kätevää :D Nyt ei oireita mihinkään suuntaan, mahatuntemukset ja valkkari vähentyneet, odotan tätiä huomiseksi jolloin kierto jäisi viimeisen terokierron mittaiseksi eli kp34. Jos tätiä ei kuulu niin testailen vielä viikonloppuna. Vahvat fiilikset kyllä että ovis ei ollutkaan alkukierrosta.

Plussatuulia kaikille tasapuolisesti!

Namppis88 Totta kai voit täällä jutskailla meidän kanssa! Tuu myös tuonne haaveilijoihin (muistaakseni sielläkin kirjoittelet?), siellä on vieläkin vilkkaampaa keskustelua kuin tässä pinkassa :D

Fossiili Kaikille ei tule ovisoireita ollenkaan! Ovis voi oireilla ennen ovista ja oviksen jälkeen, se on kovin yksilöllistä. Onko sulla ollut limailua? Se taitaa olla aika yleinen oviksen oire, joskaan läheskään kaikilla ei tulee limaa ollenkaan. Tärppituulia, kun tuli noin hieno ovisplussakin! Ja joo, suosittelen tikuttelemaan muilla testeillä kuin davideilla tai esim. sofeilla, pelkkää paskaa niistä kuullut!

Ambrosia85 Siellä kans hieno ovisplussa, talletuksia vaan tekemään niin hyvä tulee :D

LadyBlue Joo siis kyllä me jatketaan yrittämistä, itsellä on vaan luovuttamisfiilis. En varaile yhteistä aikaa lääkärille, se ei tätä seksiasiaa paranna. Loppukesästä / alkysyksystä varailen aikaa gynelle ja aletaan miettiä perustutkimuksia. Sinne mies saa kyllä tulla mukaan, vaikka sitten pakotettuna :D

Yhteistyössä