[B]Miten käyttäytyisit tai mitä ajattelisit? :headwall:[/B]
Hakijat tulisivat yllättäen, lapset olisivat normaalisti hoidetut, osa koulussa, pienimmät päikkäreillä ja sen vuoksi verhot kiinni. (Ruokaa olisivat saaneet, niin kuin missä tahansa perheessä)
Huostikset tulisivat vaan poliisien kanssa ja ilmoittaisivat että NYT LAPSET VIEDÄÄN! Mitkä olisivat ajatuksesi?Jälkeempäin saisit kuulla, kuinka lapset eivät olisi saaneet ruokaa (vaikka itse pitivät hakiessa nälässä ja olivat sen takia nälkäisiä) Kuinka vaatteet olivat likaisia ja haisivat pahalle (vaikka itse tiedät, että ne vaihdetaan joka päivä ja "tunkkainen" haju tulee siitä, kun ne pestään allergiapesuaineella, joten eivät tuoksu millekkään)
Olisiko sinusta kiva kuulla, kuinka asunto oli likainen ja lasten vaatteet likaisia, vaikka asunnon lattiat pestään kaksi kertaa viikossa ja huostaanottopäivänä oli tehty ruokaa (jossa oli valkosipulia, asunto myös haisi sille, huomasin sen, kun tulin ulkoa) PYYKIT OLI PESTY, joten puhtaat oli juuri nostettu sohvalle ja laitettu märät kuivumaan. (Tekstin mukaan asunto oli täynnä likaisia vaatteita, vaikkei ollut kuin tuo puhdas kasa sohvalla ja huostaanottajat itse levittivät vaatteet pukiessaan lapsia)
Isäni oikein "hyökkäsi" meille katsomaan, minkänäköistä meillä on ja sanoi, ettei edes ollut sekaista.
Mielestäni ja muidenkin mielestä, jotka meidät tuntevat, kaikki oli hyvin, mutta papruihin on saatu, et oli joku KRIISI?? (kumma ettei itse tiedetä sitä) Lapsilla oli ainoastaan sikainfulensa ja siitäkin on reseptit. Kaiken saa näyttämään pahalta, kun niin haluaa. Meillä on kehitysviiveinen lapsi ja siitä ilmeisesti kaikki alkoi. Meillä on myös isompia lapsia, mutta SOW alkoi vasta, kun poika alkoi häiriökäyttäytymään päiväkodissa. Syyhän oli tietysti kasvatuksessa, vaikka syy todellisuudessa on kehitysvammaan liittyvästä häiriökäytöksestä. Käytös on jatkunut myös huostaanotetussa perheessä. Muut lapset käyttäytyvät hyvin ja en kaipaa neuvojanne VAAN KYSYN, MITÄ ITSE AJATTELISIT, JOS LAPSESI HUOSTAANOTETTAISIIN ILMAN SYYTÄ?:headwall::headwall::headwall:
TÄMÄ ON KYSYMYS, en ole kiinnostunut mielipiteestäsi!!!
:attn::attn::attn:........
[I
]Neuvonne ovat turhia, koska niitä en kysynyt!!! [/I]