Suomi-Ruotsi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TrueBlood
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä oon ollu ihan sekasin koko päivän, kun ei oo mitään pystyny tekeen oon vaan odottanu koska peli alkaa.

Mun miehellä on huono säkä, kun se on nyt työmatkalla ruottissa, hotellihuoneessakaan ei näkyny peli ja sen oli pakko mennä baariin kattoon.

a060.gif

Ruotsille rangaistus:) Josko nyt...

Luulin et mä puhun nopeesti, mut kyl Mertaranta vie voiton :D Miten se edes noin nopeasti pystyy sanomaan kaikkien pelaajien nimet?

Aika vauhdikas peli kyl :D Suomel kyl hyvä puolustus mut ruottalaiset vie kiekon koko ajan ja hyökkäykset loppuu kesken...

[QUOTE="joku";23773551]Nyt se alkaa taas, täytyypä lähteä olkkariin (pöytäkoneen huono puoli, ei voi palstailla ja kattoo telkkarii samaa aikaa)[/QUOTE]

Siksi voi avata useamman välilehden tai hankkia kaksi näyttöä :D

Mertaranta on kyllä ihan ilmiömäinen.
Olin venäjän pelissä ihan :o, kun se tulitti kuin tykin suusta niitä ylivaikeitavenäläispelaajien nimiä kuin papupata :D

Suomi ei ule voittamaan. Meidän karma on häviä ruotsille AINA.

Pitäisköhän mennä nukkumaan ja lukea huomenna tulos. Mä en kestä kattoa tätä!!! En mä voi kyllä nukkumaankaan, kävisin kuitenkin koko ajan vaklaamassa tilannetta.

[QUOTE="vieras";23773587]Mertaranta on kyllä ihan ilmiömäinen.
Olin venäjän pelissä ihan :o, kun se tulitti kuin tykin suusta niitä ylivaikeitavenäläispelaajien nimiä kuin papupata :D

Suomi ei ule voittamaan. Meidän karma on häviä ruotsille AINA.[/QUOTE]

-95 voitettiin svedut :)

Alkuperäinen kirjoittaja Liian jännää;23773613:
Pitäisköhän mennä nukkumaan ja lukea huomenna tulos. Mä en kestä kattoa tätä!!! En mä voi kyllä nukkumaankaan, kävisin kuitenkin koko ajan vaklaamassa tilannetta.

Nih, on vähän sellainen olo kun huvipuistolaitteeseen meno: ensin odottaa innoissaa, sitten kun pääsee laitteeseen on että v***u miks lähdin, pääsis jo pois, sitten kun ajelu on ohi, olo on helpottunut ja ajattelee, että vois tehdä sen uudestaan:D.

Yhteistyössä