~ * ~ * ~ William & Kate ~ * ~ * ~ *hääketju*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No en tarkotakaan köyhiä hamppareita, mutta muuten pidän niitä ikuisina white trasheina. En tiä mikä sana niitä kuvais parhaiten. Mutta ne ei sovi tonne. :D

Tajuatte varmaan mitä ajan takaa.

Beckhamit ovat aina tyylikkäitä. Victorian perhe on vieläpä ylempää keskiluokkaa, David on työväenluokasta lähtöisin, mutta ei heistä saa white trashia tekemällään.

Beckhamit ovat aina tyylikkäitä. Victorian perhe on vieläpä ylempää keskiluokkaa, David on työväenluokasta lähtöisin, mutta ei heistä saa white trashia tekemällään.

No en osaa selittää mitä tarkotan. Ne ei kyllä sovi yhtään tonne, ennemminkin johonkin tosi-tv ohjelmaan missä pumpataan silikonia ja tapellaan leikkisästi tekotukka päässä.
Ne on sellasta roskaväkeä, ei yläluokkaa.

No en osaa selittää mitä tarkotan. Ne ei kyllä sovi yhtään tonne, ennemminkin johonkin tosi-tv ohjelmaan missä pumpataan silikonia ja tapellaan leikkisästi tekotukka päässä.
Ne on sellasta roskaväkeä, ei yläluokkaa.

Häissä on paljon muitakin vieraita, jotka eivät kuulu yläluokkaan. Edes Katen perhe ei ole yläluokkaa. David on Williamin ystävä, Williamhan on Englannin jalkapalloliiton puheenjohtaja ja on monesti jalkapallon liittyvissä asioissa ollut tekemisissä Beckhamin kanssa. Beckham on myös Brittiläisen imperiumin ritarikunnan jäsen ja saanee tulevaisuudessa myös sir-arvonimen.

Häissä on paljon muitakin vieraita, jotka eivät kuulu yläluokkaan. Edes Katen perhe ei ole yläluokkaa. David on Williamin ystävä, Williamhan on Englannin jalkapalloliiton puheenjohtaja ja on monesti jalkapallon liittyvissä asioissa ollut tekemisissä Beckhamin kanssa. Beckham on myös Brittiläisen imperiumin ritarikunnan jäsen ja saanee tulevaisuudessa myös sir-arvonimen.

No juu juu. Mutta vaikka Beckhamista tehtäis seuraava kuningas ja Victoriasta kuningatar, niin ne on silti jotenkin vaan sellasia ikuisia.. en tiedä mitä. Moukkia? Vähän kuin se Martina Ja Esko Suomessa.

Mutta turha tästä on tapella, en itse luokittele ihmisiä saati arvosta kuninkaallisia enempää kuin puliukkoa. Englannissa vaan vielä luokkajako taitaa hyvin elää, niin asettauduin ajattelemaan siltä pohjalta.

No kyllä on. Tai Martina ja Esko. Sellasia "turhiksia".

Turhia? Beckham on pelannut eniten maaotteluita Englannin maajoukkueessa jos maalivahteja ei lasketa. Muistaaseni 115 maaottelua on Beckhamilla ja se on valtavasti Englannin tasoisessa joukkueessa. Victoria on itse ansainnut omat rahansa, aina tyylikkäänä on joka paikassa, ei ole kertaakaan ollut Victorian kohdalla mitään Katie Price -tyylistä julkisuutta. Beckhamit lahjoittavat myös valtavasti rahaa hyvänntekeväisyyteen, Davidilla on jalkapallokouluja ympäri maailmaa.

Mutta sitten itse asiaan. Huomasi kyllä, että miten vanhoillisempaa Englannin hovissa on verrattuna Ruotsiin. Ruotsin viime vuotiset häät suudelmineen oli paljon ihanammat näihin verrattuna.

Victoria ei todellakaan ole ylempää keskiluokkaa!! Hän on kertonut Spice Girlsin aikana, kuinka isänsä ja äitinsä näkivät nälkää saadakseen Victorian koulumaksut hoidettua!

[QUOTE="Hapsis";23676645]Voi Wills parkaa. Kalju alkaa jo paistaa selvästi. Harrylla taas tukka vaan hulmuaa.[/QUOTE]

Niin voi tulevaa kuningasparkaa, kova on kohtalo pojalla :D

Ainut asia, mikä nyt tuli mieleen tästä häähumusta (EVVK) niin on se, että voi kun Viljami olis perinyt äitinsä kauniin paksun tukan ja voi kun Diana olis ollut näkemässä tämän.

Jostain syystä tuo Dianan kuolema kosketti niin, että mulla on vieläkin tallella siitä kertovat IP-lehdet seuraavalta päivältä.

[QUOTE="jep";23675483]Näkyykö Katen nännit? :O[/QUOTE]

No tämä seikka mukakin siinä puvussa häiritsee tosi paljon.. Eikö muka muita? Siis se rinnuksen kohta on jotenkin "möykkyinen". Onko sitten laskos vai nännit vai mikä, mutat mun mielestä ruma. Nutturaa olisin myös kaivannut, ja kimppukin oli pettymys. Muuten todella kaunista.

Puku on mielestäni napakymppi, loistavasti saatu kuninkaallisuutta mukaan mutta kuitenkin ripaus nykyaikaisuutta. Ja se, että hiukset on auki, on myös hyvä - tuo esiin sen, että ihmisiä tässä vain ollaan. :-) Victorian viimekesäinen puku oli - anteeksi vaan - tylsä, mutta niissä häissä oli toisaalta enemmän tunnetta.

En ole lukenut ketjua (anteeksi :ashamed:), mutta onko joku kiinnittänyt huomiota siihen, että Kate vaikutti kauhean vaisulta? Katseli paljon maahan ja oli kuin omissa ajatuksissaan. Hän joko ei nauti huomiosta yhtään tai häät eivät olleet hänelle niin tunteikas tapahtuma kuin odotin.

Ihanat häät -sen mitä katsoin "vasemmalla silmällä" .
Kaunis morsian ja kome.. - niin hetkinen! - Williamin komeus ( se mitä joskus on ollut ) oli minusta kyllä karissut jonnekin. Aika ..tylsännäköinen.. nuori kundi. Tai ehkä tuo puku ( = hirveä ) ei vaan sopinut hälle.

En ole lukenut ketjua (anteeksi :ashamed:), mutta onko joku kiinnittänyt huomiota siihen, että Kate vaikutti kauhean vaisulta? Katseli paljon maahan ja oli kuin omissa ajatuksissaan. Hän joko ei nauti huomiosta yhtään tai häät eivät olleet hänelle niin tunteikas tapahtuma kuin odotin.

Luin jostain että will että kate molemmat olisivat aika ujoja luonteeltaan ja olisivat halunneet pienemmät häät perhepiirissä vaan. tiedä sitten mikä on totuus. Olen itse menossa kesällä naimisiin ja vaikka häihimme tulee aika vähän vieraita (alle 30) jännitän jo nyt silti että pystynkö olemaan ihan rentona ja iloisena, vai menenkö ihan jännityksestä väsyneeksi ja vaisuksi.

Yhteistyössä