siis WTF??? Naapurit panee rivitalonsa takaterassilla??!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ppp"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"ppp"

Vieras
Yritetäänpäs uudestaan, kun normiotsikolla ei onnistunut :P

Eli halpalennon haittoja se, että lähtöselvitys pitää tehdä netissä ennen lähtöä ja koskaan aikaisemmin en ole sellasta tehnyt. tarvitseeko tulostinta?

Mitä sinne pitää ilmottaa ja kuinka toimitaan chek-in pisteessä lentokentällä? kuka laittaa laukut ruumaan ja niihin ne tarrat? en ymmärrä laisinkaan, joten voisko joku valaista

Ei panemisessa tarvi tulostinta
Ei pannessa mitään ilmoitella
Jos ei tiedä kuinka toimitaan, niin kysytään partnerilta
"Laukkuja" eli pusseja ei sinne ruumaan kannata yrittää tunkea, samoin tarrat eivä tule pysymään varressa

Ja se lähtöselvityskin on ihan helppo homma. Kysyt vaan, et irtooko ja jos irtoo, niin sitten vaan pyydt suuntia ruumaa kohtii jos ei omin avuin sinne löydä. Check outin voit tehdä kun olet sanut lastisi heitettyä ruumaan.

Varmaan tuntui kiihottavalta idealta heidän mielestään, mutta ulkopuolisen silmissä näyttää lähinnä nololta, kiusalliselta ja säälittävältä.

Otsikkosi houkutteli nyt ihan vääränlaisia tyyppejä tänne, joten se ei nyt toiminut sulla odotetusti.

Varmaan tuntui kiihottavalta idealta heidän mielestään, mutta ulkopuolisen silmissä näyttää lähinnä nololta, kiusalliselta ja säälittävältä.

.

Ai miksi?
Minä olen harrastanut ko. toimintaa aviomieheni kanssa keskellä omakotitaloni pihaa, keskiyöllä ja naapurin rouva huuteli postilaatikolla jotain väsynyttä. En tunne olevani ollenkaan nolo, kiusaantunut tai säälittävä.
Ja huom. meillä on lähin naapuri 90 metrin päässä ja tien vieressä ensin tiheä pensasaita ja sitten vielä lankkuaita, että kyllä hänen tarvitsi ihan kyttäämällä kytätä meille.

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23656786:
Ai miksi?
Minä olen harrastanut ko. toimintaa aviomieheni kanssa keskellä omakotitaloni pihaa, keskiyöllä ja naapurin rouva huuteli postilaatikolla jotain väsynyttä. En tunne olevani ollenkaan nolo, kiusaantunut tai säälittävä.
Ja huom. meillä on lähin naapuri 90 metrin päässä ja tien vieressä ensin tiheä pensasaita ja sitten vielä lankkuaita, että kyllä hänen tarvitsi ihan kyttäämällä kytätä meille.

Jospa hän kuuli jotain ääniä ja siksi katsoi, että mitä teidän pihalla on menossa.

Minä tulisin itse kiusaantuneeksi, jos olisin vahingossa todistamassa joidenkin seksiaktia. Lisäksi ajattelisin, että nuo ovat humalassa tai ei ole kaikki murot vaan kupissa, kun noinkin näkyvälllä paikalla seksiä harrastavat. Seksi on minun mielestäni sen verran yksityinen asia kuitenkin, että en haluaisi olla liian tietoinen jonkun parin seksielämästä -se ei kuulu mulle.

Jospa hän kuuli jotain ääniä ja siksi katsoi, että mitä teidän pihalla on menossa.

Minä tulisin itse kiusaantuneeksi, jos olisin vahingossa todistamassa joidenkin seksiaktia. Lisäksi ajattelisin, että nuo ovat humalassa tai ei ole kaikki murot vaan kupissa, kun noinkin näkyvälllä paikalla seksiä harrastavat. Seksi on minun mielestäni sen verran yksityinen asia kuitenkin, että en haluaisi olla liian tietoinen jonkun parin seksielämästä -se ei kuulu mulle.

Ei takuulla kuullut, eikä ole mitään syytä kyylätä meidän pihaan siihen aikaan yöstä muutenkaan. Meillä on kuitenkin hiukan isompi tontti kuin "normi" kaava-alueella (asutaan maalla) ja kaksi aitaa näkösuojana.

Niin siis oikeasti, tulostin on hyvä olla. ryanairilla viikonloppuna lennettiin ja tulostettiin laput valmiiksi, ne tiskille ja sillä selvä. Matkatavarat annetaan siinä samassa.

Tarviit lähtijöiden passitti ja printterin, niin saat ne olemattomat lentoliput muutettua boarding cardeiksi. Ruumaan laitettavien pakaasien määrä näkyy niissä myös, ja nehän pitää olla maksettu lipunoston yhteydessä.

Printatut paprut vaan mukaan. Kyllä ne laukut siellä otetaan vastaan(ja punnitaan) paprut vaan pitää vaan olla omasta takaa.

Uusimmat

Yhteistyössä