mitäv!
No tässä asiassa olenkin pystynyt paljon parempaan enkä ole tupakkaa polttanut! Muut asiat ovat sitten ihan asia erikseen. Nyt puhutaan pelkästään tupakoinnista. Eli jos en halua altistaa lastani tupakalle niin mun täytyy olla ylisuojeleva ja holhoova äiti.Ei PIDÄ. Eikä tämän keskustelun aloittajan pointti ollutkaan se, että hän olisi täällä KEHUSKELLUT sillä ettei pystynyt heti raskauden alussa täysin lopettamaan tupakointia.
Mielestäni vaan niiden ihmisten, joilla on varaa syyllistää ja haukkua muita täytyisi itse pystyä keskimääräistä huomattavasti parempaan. Siis todella varjelemaan lapsensa ihan kaikelta.
(Olen aika varma, että melkein jokaista voisi mollata jostakin laiminlyönnistä, jos oikein tiukalla seulalla tutkisi. Esim. itse söin kerran raskausaikana auringonkukan versoja. Söin myös jogurttia muovipurkeista. Lisäksi olin ylipainoinen ennen raskauden alkua. Näistä laiminlyönneistäni voisi kehitellä vaikka kuinka hirveät skenaariot, mitä olen mahdollisesti aiheuttanut lapselleni.)