Mikä on Teemu Selänteen vaiettu salaisuus ?

  • Viestiketjun aloittaja "Miranda"
  • Ensimmäinen viesti
"Miranda"
Oltiinpa tuossa tyttöjen iltaa viettämässä ja eräässä baarissa satuin kuulemaan viereisen pöydän naisten keskustelua. Helsingissä siis tapahtui tämä ja naiset juttelivat superjääkiekkoilija Teemu Selänteestä jotenkin "hassuun" sävyyn. EN oikein päässyt jyvälle mikä oli punainen lanka, mutta monta kertaa mainitsivat jotain että "niistä asioista ei lehdet kirjoita" "lehdistöllä on yhteinen sopimus, ettei kirjoiteta Teemusta pahaa" jne. jne. Lähinnä siis sain sen kuvan, että kyseinen TS ei olis ehkä ihan niin maitopoika kuin mitä annetaan ymmärtää.

Mua se ny ei yhtään haittaa, jos kyseinen superstara välillä ottaa napanderiä. Ja ihan hyvä vaan, että julkisuuskuva on puhtoinen. Ei kaikkea tarvikkaan kaivaa. Mutta näin aikuisten foorumilla kiinnostaisi, että miten on ? Onko tyyppiä nähty kesäisin Helsingin yöelämässä ja mikä meininki ?
 
...
Niin... julkisuudessa niin kunnon perheenisää että...
Mutta eipä tuota ole vaikea arvata, että naisia on ympärillä hyvännäköisellä ja rikkaalla miehellä riittänyt... ja Teemulle on kelvannut...
 
---
Mä en jaksa uskoa etteikö joku rahanahne olisi jo seiskaan tms. ottanut yhteyttä jos sillä jotain naisia niin kovasti olisi.

Luulen, että ihmisiä harmittaa kun julkkiksesta ei löydykään sitä "pimeää" puolta.
 
"Natas"
Mä en jaksa uskoa etteikö joku rahanahne olisi jo seiskaan tms. ottanut yhteyttä jos sillä jotain naisia niin kovasti olisi.

Luulen, että ihmisiä harmittaa kun julkkiksesta ei löydykään sitä "pimeää" puolta.
Juu mutta jopa Seiska on mukana "salaliitossa", koska on tehty sopimus ettei ihan kaikkea sekään voi loata. Varmaan joku lortto on sinne itseensä tarjonnut. Oli sitten oikeesti asiaa tai ei.
 
Hum-Boogie
muita naisia. heh, ku ei edes ole hyvännäköinen niin en usko moiseen.se ryyppää
Kuule kun jokaiselle julkkismiehelle riittää naisia vaikka olis millainen rupikonna. Joten onhan Teemu nyt hiukan eri sarjaa. Ja että ryypää... Tuskin huippu-urheilija, joka jaksaa pelata tuolla vielä 40v ihan hirveesti voi ryypätä. Varmaan se kesällä joskus irrottelee, mutta mitä sitten...

Uskon, että aika moni nainen pitää Teemua hyvännäköisenä. Kun tähän lisätään sporttisuus ja ihanan eloisa ja avoin luonne, niin aika vastustamaton pakkaus.
 
pullateemullako
Kuule kun jokaiselle julkkismiehelle riittää naisia vaikka olis millainen rupikonna. Joten onhan Teemu nyt hiukan eri sarjaa. Ja että ryypää... Tuskin huippu-urheilija, joka jaksaa pelata tuolla vielä 40v ihan hirveesti voi ryypätä. Varmaan se kesällä joskus irrottelee, mutta mitä sitten...

Uskon, että aika moni nainen pitää Teemua hyvännäköisenä. Kun tähän lisätään sporttisuus ja ihanan eloisa ja avoin luonne, niin aika vastustamaton pakkaus.
Ääh, ei pidä paikkansa. Älä höpise turhia ku tiedät itsekkin et ei pidä paikkansa :)
 
Kaivari
Joo, on nähty Helsingin yöelämässä ja kerran vikitteli naisia ihan avoimesti, vaikka oma rouva oli mukana. Juoksi sitten suuttuneen rouvansa perään, kun tämä yritti lähteä taksilla pois..
 
Sisäpiiritietäjä
Mä en jaksa uskoa etteikö joku rahanahne olisi jo seiskaan tms. ottanut yhteyttä jos sillä jotain naisia niin kovasti olisi.

Luulen, että ihmisiä harmittaa kun julkkiksesta ei löydykään sitä "pimeää" puolta.
Moraaliseen vaitiolovelvollisuuteeni nojaten totean ihan näin yleisellä tasolla, että luuletko ettei tietyn tuloisilla ihmisillä ole varaa maksaa sitä lehdistöä hiljaiseksi
 
Nojopas
Alkuperäinen kirjoittaja Sisäpiiritietäjä;23518262:
Moraaliseen vaitiolovelvollisuuteeni nojaten totean ihan näin yleisellä tasolla, että luuletko ettei tietyn tuloisilla ihmisillä ole varaa maksaa sitä lehdistöä hiljaiseksi
No onpas paljon rahaa sitten. Ilmeisesti Räikkösen rahat ei moiseen riittäneet. Tai Beckhamin... Eiköhän tuo lehdistö ole niin laaja, ettei sitä ihan halvalla hiljaiseksi osteta.
 

Yhteistyössä