"1234"
Huono äiti = laitettu ja meikattu
Miksi musta tuntuu, että tämä on aika yleinen mielikuva?
Miksi musta tuntuu, että tämä on aika yleinen mielikuva?
Jos sä olet se niin sanottu Riittävän Hyvä Äiti?Mites sitten kun mä olen tyyliin neljä-viis päivää viikosta laitettu ja loput sitten homssuinen? Olenko siis hyvä äiti vain puolet viikosta?
Ai? No siinäpäs osuva titteli Kelpaa mulleJos sä olet se niin sanottu Riittävän Hyvä Äiti?
Jos naisella on iho vaikka hirveän huonossa kunnossa, niin antaahan se melko epäsiistin kuvan jos sitä ei ole siloteltu meikillä. Mutta toki se on jokaisen oma valinta haluaako meikata vai ei. kaikki eivät edes tarvitse meikkiä näyttääkseen siistiltä tai vitaalisilta. Mutta joillekin se meikki tuo vähän eloa kasvoihin.Tarkoittaako meikkaamaton äiti automaattisesti homssuista? Eiköhän siltä väliltäkin löydy jotain ei homssuinen mutta ei tällättykään, sanoisinko omassa luonnollisuudessaan viihtyvä äiti, luonnollinen äiti. Nykyäänhän kaikki eivät meikkaa ihan jo eettisyyden takia ja kyllä mun mielestä pitää pystyä kaupassa käymään ilman meikkiä. Ikävää, että ulkonäkö on niin merkittävässä asemassa nykymaailmassa - ainakin joidenkin ihmisten osalta - eikä ihmisten ajatukset ja tekemiset merkitse mitään.