Väitinkö minä sinun väittäneen?Väitinkö, että joidenkin osinkojen verovapaus on huono juttu?
Väitinkö minä sinun väittäneen?Väitinkö, että joidenkin osinkojen verovapaus on huono juttu?
Eli SDP:stä ja Vasemmistoliitosta ei löytynyt taaskaan mitään oikeaa vikaa!!Vihreät: Liian oikeistolaiseksi ajautunut Helsinkiläis-keskeinen puolue
Kokookus: Lipeviä, ahneita, rikkaiden etuja ajavia
Keskusta: Entinen maalaisliitto, oikealla ajautunut.
SDP: Liian hajuton ja mauton. Nykyinen keskusta.
RKP: öööööh... miksi äänestäisin pienen kieliryhmän etujärjestöä
KD: En pidä uskonnon sekoittamisesta politiikkaan.
PERSUT: Ei asiantuntemusta. Öykkäröiviä juntteja jotka vastustavat periaatteessa vähän kaikkea nuoleskellakseen kansan syviä rivejä
VAS: Valitettavan alhainen kannatus. Pitäisi oppia vähän pr-työtä ja hommata kunnon mainostoimisto
Miksi sitten minulla kolme äänestys ehdokasta kaikki eri puolueista. Kaikki nämä ajaisivat minulle tärkeitä asioita, useat jopa samoja. Miten valitsen näiden väliltä?Väärin. Suomalainen vaalitapa on sellainen, että ääni menee aina ensisijaisesti puolueelle.
Ei mitään vikaa puolueissa jotka menettävät kannatustaan vaali vaalilta?Alkuperäinen kirjoittaja äitillinen;23476925:Eli SDP:stä ja Vasemmistoliitosta ei löytynyt taaskaan mitään oikeaa vikaa!!
Kiitos palstalaiset, teidän ansiosta äänestä jompaa kumpaa näistä puolueista kun niissä ei kerran vikaa ole
Listastasi unohtui ydinvoimaa kannattavat vihreät.Viat minun silmissä:
- Kokoomus kannattaa ydinvoimaa
- Keskusta kannattaa ydinvoimaa
- Demarit kannattaa ydinvoimaa
- RKP kannattaa ydinvoimaa
Etpä muuten tainnut väittää.Väitinkö minä sinun väittäneen?
Niinpä. Kuka esimerkiksi haluaisi äänestää puoluetta, jonka puheenjohtajalta 15-vuotias teinityttökin saa jauhot suuhun.Etpä muuten tainnut väittää.
Mutta eikö olekin ovelia nuo puolueet kun laittavat tyrkylle mitä kirjavimman joukon ehdokkaita? Vastaatpa vaalikoneeseen mitä tahansa niin tuloksissa löytyy minkä tahansa puolueen edustaja sekä tulosliuskan kärki- että häntäpäästä. Näin ne varmistavat, että jokiainen vaalikoneen käyttäjä löytää mieleisensä ehdokkaan heidänkin puolueestaan.
Tästä syystä on tärkeää miettiä mitä puoluetta äänestää. Vain puolueen johtohenkilöiden mielipiteillä on merkitystä.
Ne vaalikoneet mitä mä olen tehnyt, niin niissä on selvä jako. Persut, kok ja muutos ovat kärkipääässä ja peräpäätä pitää vasemmisto ja virheet. Eipä ole kertaakaan virheiden tai vasureiden ehdokas päässyt kärkikymppiin.Etpä muuten tainnut väittää.
Mutta eikö olekin ovelia nuo puolueet kun laittavat tyrkylle mitä kirjavimman joukon ehdokkaita? Vastaatpa vaalikoneeseen mitä tahansa niin tuloksissa löytyy minkä tahansa puolueen edustaja sekä tulosliuskan kärki- että häntäpäästä. Näin ne varmistavat, että jokiainen vaalikoneen käyttäjä löytää mieleisensä ehdokkaan heidänkin puolueestaan.
Tästä syystä on tärkeää miettiä mitä puoluetta äänestää. Vain puolueen johtohenkilöiden mielipiteillä on merkitystä.
Se on oikein. Niin kuuluukin.:flower:Alkuperäinen kirjoittaja äitillinen;23476925:Eli SDP:stä ja Vasemmistoliitosta ei löytynyt taaskaan mitään oikeaa vikaa!!
Kiitos palstalaiset, teidän ansiosta äänestä jompaa kumpaa näistä puolueista kun niissä ei kerran vikaa ole
Jep. Ei kukaan täysjärkinen Soinia äänestä!Niinpä. Kuka esimerkiksi haluaisi äänestää puoluetta, jonka puheenjohtajalta 15-vuotias teinityttökin saa jauhot suuhun.
Ai, minulla kärkipäässä vasemmisto, sdp, kokoomus ja keskustaNe vaalikoneet mitä mä olen tehnyt, niin niissä on selvä jako. Persut, kok ja muutos ovat kärkipääässä ja peräpäätä pitää vasemmisto ja virheet. Eipä ole kertaakaan virheiden tai vasureiden ehdokas päässyt kärkikymppiin.
Tähän se persujen suosio perustuukin. Kaikki muut ovat samaa höttöä, lipposen demarit olivat enemmän oikealla kuin kataisen kokoomus. Ihan sama mitä vanhoista äänestää, mikään ei muutu. Persut koetaan piristäväksi vaihtoehdoksi.Ai, minulla kärkipäässä vasemmisto, sdp, kokoomus ja keskusta
Niinhän se tahtoo mennä. Nyt oli mahdollisuus näyttää isojen viat mutta onhan tähän löytyny vasemmistonkin vikoja jo ihan sen verran ettei ääni täältä sinne lähde.No ei kai pienemmistä oo haastajiksi jos kaikki ajattelee että ei niitä kannata äänestää ku ovat niin pieniä. :headwall:
Persuista on isojen haastajaksi.No ei kai pienemmistä oo haastajiksi jos kaikki ajattelee että ei niitä kannata äänestää ku ovat niin pieniä. :headwall:
Ja ne viat on?Alkuperäinen kirjoittaja mitä vikaa;23477421:Niinhän se tahtoo mennä. Nyt oli mahdollisuus näyttää isojen viat mutta onhan tähän löytyny vasemmistonkin vikoja jo ihan sen verran ettei ääni täältä sinne lähde.
Ja ne viat on?
Tässähän näitä näkys olevan. Jostain ne rahatkin pitää osata löytää ennen kun voi tehdä tuommosen ohjelman kun sivuilla näkyy olevan eli menoja olis mutta mistäs rahat.Vasemmisto
- Haluaa rangaista aina, jos joku yrittää menestyä
- Muiden työllistäminen on vasemmiston mielestä haitallista ja halveksuttavaa
- Haluaa tehdä työllistämisestä mahdollisimman vaikeata, eli ajaa työttömyyttä
- Listaa aina näyttävästi menojen lisäyksiä, mutta ei osaa kertoa mistä rahat otetaan laiskureiden ja mamujen hyysäämiseen
Vasureiden ahne käsi on aina toisten lompakolla!Alkuperäinen kirjoittaja mitä vikaa;23477584:Tässähän näitä näkys olevan. Jostain ne rahatkin pitää osata löytää ennen kun voi tehdä tuommosen ohjelman kun sivuilla näkyy olevan eli menoja olis mutta mistäs rahat.
Ja toiset uskoo Soilin sutkautuksia.Jotkut ne uskovat ihan kaiken mitä iltapäivälehdistö työntää ulos suolestansa.
Raha-asioissa persut ovat ihan samanlaisia kuin demarit, vihreät ja muut vasurit. Rikkaat ja yritykset voivat maksaa kaiken. Yhtään ei mietitä sitä, että miten taataan se, että niitä rikkaita ja yrityksiä tulee jatkossakin. Edelleen monet luulee, että persut ovat jokin äärioikeisto -liike, vaikka oikeasti puolue on niin vasemmalla kuin olla voi.Vasureiden ahne käsi on aina toisten lompakolla!