Kuvapinoa kehiin?

Turkilmas
Mä pistän tästä makkarin päiväpeitosta :). Olen haaveillut prikulleen tuollaisesta, mutta enpä ole nähnyt missään myytävän. Peite osui sattumalta silmiini yhdellä kirppiksellä ja nappasin sen siltä seisomalta mukaani vaikka en voinut rullatusta peitteestä nähdä edes sen kuntoa. Se on kuitenkin täydellinen, just semmoinen ku halusin :heart:. Hinta oli huikeat 5€ :D.

Toiselta puolen peitto on tämmöinen:

ja toiselta tällainen raitainen. En osaa päättää kumpi on ihanampi :)

Mä pistän tästä makkarin päiväpeitosta :). Olen haaveillut prikulleen tuollaisesta, mutta enpä ole nähnyt missään myytävän. Peite osui sattumalta silmiini yhdellä kirppiksellä ja nappasin sen siltä seisomalta mukaani vaikka en voinut rullatusta peitteestä nähdä edes sen kuntoa. Se on kuitenkin täydellinen, just semmoinen ku halusin :heart:. Hinta oli huikeat 5€ :D.

Toiselta puolen peitto on tämmöinen:

ja toiselta tällainen raitainen. En osaa päättää kumpi on ihanampi :)

Hyvä löytö =)

[QUOTE="vieras";23449934]Ai, olisit heti sanonut, että vain positiiviset kommentit hyväksytään ja että rehellistä mielipidettään ei saa sanoa.[/QUOTE]

Mieti vähän, miten sen mielipiteen ilmaiset. Eikä tää nyt ollut mikään arvostele mun koti -ketju muutenkaan, niin että jos ei ole mitään positiivista sanottavaa, niin voi vaikka jättää kommentoimatta kokonaan. Kolmanneksi: mulle on aivan sama, tykkäätkö sinä vai et. Mulle tärkeintä on se, että uudet verhot ovat pojan itsensä valitsemat ja hän niistä pitää.

Yhteistyössä