Ja olisit oikein tervetullutMä haluan metsänpeiton luo kahville. Teekin käy.
jos se oli liian pelottava pinoAlkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23445418:No miks se kikkelipino piti poistaa? Saanko mä bannia jos linkitän sen aloittajan kuvan tähän?
No ei sen kokoinen ketään pelota.jos se oli liian pelottava pino
ahaa, noh siinä tapauksessa jos se sitten olikin liian ujo??Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23445503:No ei sen kokoinen ketään pelota.
Brandokselta mä noi ostin. Noita samanlaisia löytyy myös eri värisinä. Mielettömän ihanat jalkaan. Vähän kun pilvien päällä kävelisi. Brandoksen hinta noista oli reilu 160 . Jälkiviisaana mä ehkä katselisin noita esim. Englannista.Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23445275:Jumalattoman hienot! Oliko kuinka kalliit ja mistä? Mäkin haluan tollaset!
No joo, on pikkasen liikaa mulle tennareista, vaikka onkin sikahienot. Mulla tennarit kuluu aina yleensä yhdessä kesässä loppuun. Ja jos se pentukin on nyt tulossa, niin en halua tuon hintaisia popoja sen hampaisiin.Brandokselta mä noi ostin. Noita samanlaisia löytyy myös eri värisinä. Mielettömän ihanat jalkaan. Vähän kun pilvien päällä kävelisi. Brandoksen hinta noista oli reilu 160 . Jälkiviisaana mä ehkä katselisin noita esim. Englannista.
Niin on mullekin. Mä lasken sen varaan että noi kestää muutaman vuoden.Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23445546:No joo, on pikkasen liikaa mulle tennareista, vaikka onkin sikahienot. Mulla tennarit kuluu aina yleensä yhdessä kesässä loppuun. Ja jos se pentukin on nyt tulossa, niin en halua tuon hintaisia popoja sen hampaisiin.
Ihania kuvia.
MInä ja lapset....
Ei tuo isompi poika tuossa kuvassa kovin tasapainoinen ole kun juur on leikkauksesta tulluIhania kuvia.
Tasapainosen oloisia kaikki.
Mie ei oikein tennari-ihmisiä ole, mutta nämä on hianot!!! =)...Mun uudet tennarit. Tämä oli rakkautta ensi silmäyksellä :heart:
Todella kaunis lapsi :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Miä;23444927:
Voi että, tulis jo kesä!!