Minä kyllä kuljen vaunuilla bussissa, jos haluan!
Se ei ole minun vika jos bussit on huonosti suunniteltu vaunuja varten.
Se ei ole minun vika jos bussit on huonosti suunniteltu vaunuja varten.
Olikohan vuonna -75, kun tuli turvavyöpakko etupenkille. Sitä vanhemmissa autoissa ei tarvitse olla vöitä.kuka menee auton kyytiin missä ei ole turvavöitä vaikka ei olisi edes raskaana? Itse en ikinä menisi auton kyytiin missä ei ole turvavöitä ja onko sellaisia edes enää!?? Sinä itsehän vaaransit tuolla vauvan ja kuski vaaransi teidät kaikki.
Hei! Otsikossas lukee: bussissa kaatuu pappa... ELI koska se aikoo sit kaatua?no ensi kerralla tiedän että vaunujen päälle kun kaatuu itse joskus, ei tarvi edes anteeksi pyytää. hieno homma. mieluummin siihen kuin kanssamatkustajan päälle..
Minä oon kyllä sitä mieltä, että anteeksi olisi pitänyt pyytää. Tietysti!no ensi kerralla tiedän että vaunujen päälle kun kaatuu itse joskus, ei tarvi edes anteeksi pyytää. hieno homma. mieluummin siihen kuin kanssamatkustajan päälle..
Tai sitten kaikki eivät ylireagoi...?Alkuperäinen kirjoittaja äitykkeliini;23443625:Ole ap ylpeä, että sinulta löytyy suojeluvaistoa lastasi kohtaan!
Kaikilla ei sitä näy löytyvän.
Muuten oon samaa mieltä mutta onko 50 - 60 v vanhus?Minusta papallakin on väliä. Joku lonkkamurtuma tms ei olisi vanhukselle kiva juttu. Hiukan empatiaa siis myös pappaa kohtaan, nauru saattoi olla hätääntymisreaktio vain, tuskin hän nyt tahallaan kaatui.
Miten päin sulla oli vaunut?
Ap lisäsi tuon iän vasta myöhemmin.Muuten oon samaa mieltä mutta onko 50 - 60 v vanhus?