Millä muulla voi selittää noin idioottimaiset tuomiot? Järjenvähyydelläkö? Kyllä mä epäilen että tautalla on tunne nimeltä kateus- Kun toisilla on mahdollisuus siihen mihin itsellä ei ole, on kateelliuuden myöntämisen sijaan helpompi kritisoida. Kai sitä sitten niin hyväksyy itselleen paremmin sen että joillain on jotain mitä sinulla ei ole.En silti ymmärrä miksi pitää vetää kateuskortti aina jos ei ole samaa mieltä jostain.
Erimieltä saa olla. Ja sitä ei mielestäni pitäisi millään muotoa rinnastaa kateuteen. Pitäisi vaan osata ilmaista oma eriävä mielipide asiallisesti, kunnioittaen toisen näkemystä asiasta.En silti ymmärrä miksi pitää vetää kateuskortti aina jos ei ole samaa mieltä jostain.
Kerro mikä JÄRJELLINEN syy saa ihmisen tuomitsemaan vanhemmat huonoiksi vanhemmiksi jos televisiossa näytetään minuutin verran kun lapsi syö lomalla ranskalaisia ja juo limua?Mä kans vähän ihmettelen miksi kateus pitää vetää mukaan. Ohjelmassa kuitenkin on ollut mukana jos jonkinlaista sakkia joten luulisi kaikkien saavan osansa katsojien kateudesta jos sellaista kerran on olemassa.
Eli jos joku käyttäytyy vielä törpömmin, nin sitä vähemmän törppöä ei saa arvostella? Isompi paha kuittaa pienemmän? Jos mä haukun sun lastas niin se ei ole mitään kun naapurin Erkki löi sitä?Alkuperäinen kirjoittaja näin juuri....;23410965:Kukkahattutädit ei tajua mitä matkaoppaan ammatissa saattaa kohdata. Terhi on aivan oikeassa.
Näin on, mutta onko tarpeellista juottaa vuoden ikäiselle colaa ? siitä voimme olla montaa mieltä tai siis mähän oon katellinen kun omat lapset ei oo vielä tähän päivään mennessä cola haluneet juoda.Luin aijemmin linkin ja heti tuli 2+ mieleen
Totta Terhi puhuu, ei kukaan lapsi limsaan kuole, jos sitä lomalla saa!!!
olen ihan samaamieltä. Kokis ei kuulu pienten lasten ruokavalioon, eikä varasinkaan janojuomaksi.no minä olen kyllä edelleen sitä mieltä ,että on todella tyhmää antaa jotain limskaa niin pienelle kuin mitä siinäkin perheessä se pienin oli. oltiin sitten lomalla tai loman vieressä.
ihan sama,jos se tekee minusta kateellisen tai tyhmän.
jaa.en tiedä.Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;23411159:Mitenköhän pahasti tulisi virtuaaliturpaan, jos tunnustaisin antaneeni 2,5-vuotiaalle limpparia _tuttipullosta_?:xmas:
Amen to that :wave:Luin aijemmin linkin ja heti tuli 2+ mieleen
Totta Terhi puhuu, ei kukaan lapsi limsaan kuole, jos sitä lomalla saa!!!