A
aapp
Vieras
Mä tiedän tasantarkkaan miltä susta tuntuu, mä ihan oikeasti ite tein sitä että kävin korjailemassa ja sanomassa et ei näin kun näin, vaikka periaatteessa miehen tavassa ei ollut mitään muuta vikaa kuin että teki erilailla kun minä, yks kaunis ilta erehyin tunkee samaan makkariin kun mies yritti nukuttaa lasta ja siitä se lähti, se käveli huoneesta ulos ja sano että ihan suoraan et hän ei jaksa enää edes yrittää kun mikään ei kelpaa minulle. Niin, mikään ei kelvannut minulle, lapselle kyllä, mutta ei minulle...
Se oli se hetki kun otin sen pään pois omasta perseestä ja aloin antaa miehen touhottaa lapsen kanssa niinkuin halus, mä sen tiedän ettei se tekis mitään mikä lasta vahingoittaisi, ainakaan tahalteen ja samat virheet saattaisin tehdä itsekkin, joten jos joku asia saa mun tunteet pintaan, käännyn ympäri ja katson toiseen suuntaan. Näin lapselle ja miehelle on kehittynyt ihan oma juttunsa mikä on oikein ja loppujen lopuks tosi suloista näin sivusta seurattuna.
Älä tee sitä virhettä että valvot vieressä ja motkotat, kohta teillä on sota sen takia pystyssä, harvempi mies jaksaa sellasta kuunnella maailman tappiin asti.
tää on pätevä neuvo ja näin oon koittanut toimiakin... ja siks mä tännekin avauduin et altan olla avautumatta enempää tuolle ukolle, kun ei tää maailma näihin juttuihin kaadu... ja nää joittenkin kommentit on oikeesti niin hauskoja et jää toi hampaiden kiristelykin...