tämä löytyy ainakin tyypin suomi wiksitä.taisi olla alaotsikkona ihan.Täällä taitaa olla tietokone-ruutu jo jollain valmiina? Sinne kaipaisin apuja:
alareuna L.T. 8+4
tämä löytyy ainakin tyypin suomi wiksitä.taisi olla alaotsikkona ihan.Täällä taitaa olla tietokone-ruutu jo jollain valmiina? Sinne kaipaisin apuja:
alareuna L.T. 8+4
???Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23362625:ja w 9+14 löysin wikistä (ei otsikoista, mut heti osu kyl silmään )
Oletko jo päässyt tästä? Mulla ihan sama jumitus. Paitsi eti ole edes tota l...h... mulla on pelkkä LAlkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23360597:osaisko joku jelppii miten saisin oikeen alakulman auki? esim. sankari-ruudusta 3d ja sa... yhdistävä 5? tai l.... h... 6+6 josko niistä pääsis eteenpäin
en oo... jumis edelleen, kuten kaikki muutki ruudutOletko jo päässyt tästä? Mulla ihan sama jumitus. Paitsi eti ole edes tota l...h... mulla on pelkkä L
Listaa jotain sun jumeja... mä listaan mun.Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23362767:en oo... jumis edelleen, kuten kaikki muutki ruudut
Ai, puhutaan vissiin eri asiasta...Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23362840:narskuttaja: mikä L
juu ei oo musta apua ku vasta sain ton kis..pet olin kokeillu sitä kyllä aiemmin mut nyt vasta huoli... palaan asiaan jos keksinAi, puhutaan vissiin eri asiasta...
Kis..pet -> toiseen suuntaan leo.. ja toiseen lei...
ja tosta jälkimmäisestä alaspäin lähtee (10)(7)
*muoks* nää on siis nisäkäsruudussa... jos sitä kautta pääsisi alaspäin.
osasinpa jotain... mul on nisäkäs ruudun yläosa ihan tyhjä, ei oo ees tuota suip...NISÄKÄS
kaikki tästä ruudusta puolivälistä ylöspäin paitsi yläreunassa on suipp.. 10 ja sitäkään en keksi.
UHKAPELI
Toto (7)(7) hyvin kaukaa haettu mut löytyy kyseisen BÄNDIN wikistä (ja esiintyny tää tyyppi melkeen joka rellussa)
NARNIA
Aslanista alaspäin 10, 9 ja 9 kaikki puuttuu
SANKARI
Se pitkä väliviivallinen... onko joku leffan nimi? samaa mietin, eli puuttuu
Kysy lisää jos oli hämäriä vihjeitäAlkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23362886:pahoja jumeja (joista saattais päästä eteenki päin):
Titanic-ruutu
5+4+4 yhtiö
JAA 1+6 puuttuu multakin
onnettomuus
15 alaviistoon oikein ISO sellainen
8+4 Tämän keksit alaruudun kautta.. J.R ja siitä eteenpäin
uhkapeli 11 vasuri onko sulla se vastasana, siitä keksii helposti
star trek 8 alas ja f.... 9+15 planeetta ja f..9+15 puuttuu multakin
nisäkäs alas 9 molemmat ja ylös 13 ton alas 9 varmaan saitkin jo
mineraali ylös 9
tuosssa joitain joista saattais olla apua jatkossa
kiitän näistä yritän alkaa pähkäileenKysy lisää jos oli hämäriä vihjeitä
ja ei oo se uhkapeli 11 vastasanaa, haju on siitä (jos sitä 14 tarkotit), mut aivot käy ihan liian hitaalla (mul on kohta treffeille lähtö ja vähän jänskättää )Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23363128:toi onnettomuus 8+4 ei aukee alakautta ku mulla puuttuu sieltä melkeen koko yläosa eli pu...v... eteenpäin tulee kai toi?
Kappas, mä pääsin sinne hienosti mutkitellen, Armeijan kautta (sotilasarvoilla) takaisin Simo Penttilään ja siitä sitten (näyttelijä...jne) ylöspäin Onnettomuuteen.Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23363128:toi onnettomuus 8+4 ei aukee alakautta ku mulla puuttuu sieltä melkeen koko yläosa eli pu...v... eteenpäin tulee kai toi?
Ihanaa! Kivoja treffejä! :heart: Mä kävin melkein tasan vuosi sitten ekoilla treffeillä eron jälkeen ja jännitti ihan hulluna! Nyt ollaan oltu siitä asti yhdessä. =)Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23363142:ja ei oo se uhkapeli 11 vastasanaa, haju on siitä (jos sitä 14 tarkotit), mut aivot käy ihan liian hitaalla (mul on kohta treffeille lähtö ja vähän jänskättää )
no mul ei taida olla ees noita sotilasarvoja vielä... en oo jaksanu pähkäilläKappas, mä pääsin sinne hienosti mutkitellen, Armeijan kautta (sotilasarvoilla) takaisin Simo Penttilään ja siitä sitten (näyttelijä...jne) ylöspäin Onnettomuuteen.
Nopeammin pääsisi jos olisi tuo Simo Penttilä 22 mutkun mulla ei ainakaan ole.
mullaki on nyt ekat treffit eron jälkeenIhanaa! Kivoja treffejä! :heart: Mä kävin melkein tasan vuosi sitten ekoilla treffeillä eron jälkeen ja jännitti ihan hulluna! Nyt ollaan oltu siitä asti yhdessä. =)