Oletteko te kiinnittäneet huomiota siihen, että............

  • Viestiketjun aloittaja Hra Majuri
  • Ensimmäinen viesti
Hra Majuri
Oletteko te kiinnitäneet huomiota siihen, että meni minne vaan niin lähes joka paikassa jotkut puhuu perussuomalaisista useimiten ylistävään sävyyn. Tätä harrastaa vanhukset, eläkeläiset, kouluikäiset, duunarit, köyhät, keskituloiset ja lähes kaikki. Tätä ilmiötä harrastetaan kauppojen kassajonoissa, apteekeissa, kahviloissa, ruokaravintoloissa, kadulla ja kaikkialla siellä, missä ihmiset yleensäkin liikkuvat ja vaikuttavat.

En ole huomannut muiden puolueiden päässeen yhtä positiivisessa mielessä ihmisten keskusteluihin, niitä suorastaan haukutaan kansalaisten parissa.

17.4 voi olla niin, että perussuomalaiset saa todellisen rökälevoiton ja kannatusprosentti on todella korkea.
 
Modet!!!
Eikö sinulla vanhalla ukolla tosiaan ole mitään muuta tekemistä kuin paasata mammapalstalla persuista??? Painu nyt jo sinne minne ei aurinko paista. Tämä ei ole mikään vaalimainospalsta
 
ärrrgh
No johtuisko siitä, että tommoset ällötykset, kuin sinä, puhuu niiden puolesta? Ootko ikinä ajatellut, että sun juttujen takia moni jättää äänestämättä niitä?
 
se on tosiasia
Onhan se huomattu että vanhoilla rosvopuolueilla on hätä housuissa ja ovat valmiita menemään persujen kanssa samaan halltukseenkin, kiviniemi sanoi pari kuukautta sitten että kun minä olen seuraavassa hallituksessa pääministerinä ja nyt sanoo että voidaan neuvotella Soinin kanssa josko päätäisiin mukaan. =)
 
"vieras"
En ole huomannut. Jopa junttiduunariappivanhemmillanikin tulee perussuomalaisten jutut jo korvista ulos. Tosin tuntuu, etä ainoat, ketkä näissä paskavaaleissa jaksavat äänestää, ovat ikävä kyllä perussuomalaisten kannattajia.
 
Khimaira
[QUOTE="vieras";23328172]En ole huomannut. Jopa junttiduunariappivanhemmillanikin tulee perussuomalaisten jutut jo korvista ulos. Tosin tuntuu, etä ainoat, ketkä näissä paskavaaleissa jaksavat äänestää, ovat ikävä kyllä perussuomalaisten kannattajia.[/QUOTE]

Jospa persujen tyyli, ajatukset sekä visiot uppoavat kansaan paremmin kuin monien muiden kapulakieltä puhuvien poliitikkojen epämääräiset lauseet.
Muutos tai edes lupaus siitä ovat aika hyvä syy äänestää.
 
"vieras"
On hyvin surullista, että persujen mahdollisen voiton myötä jonkinasteinen taantumus ja järkevien asioiden hankaloittaminen seuraisivat varmasti. Silti itselläkin on sellainen kauhunsekainen kiinnostus siihen, että kuinka politiikan viihdearvo lisääntyisi, kun nämä haihattelijat pääsisivät valtaan ja epäonnistuisivat. Timo Soinin masennus ja sydänkuolema olisivat todennäköisesti seuraavan vaalikauden tapahtumia.
 
niin miten??
[QUOTE="vieras";23328212]On hyvin surullista, että persujen mahdollisen voiton myötä jonkinasteinen taantumus ja järkevien asioiden hankaloittaminen seuraisivat varmasti. [/QUOTE]

Voitko vähän tarkentaa??
 
Ei, en ole. Minusta ihmiset puhuvat aika vähän kassajonoissa, vielä vähemmän politiikkaa. En ole kuullut persuylistystä kahviloissakaan, tai kirpputoreilla. Ehkä jos menisin paikalliseen baarintapaiseen, siellä saattaisin kuulla. En ole kuullut ylistystä naapureiltakaan, vaikka tiedän että ainakin yksi on persuaktiivi. En ole kuullut ylistystä kadullakaan, tai nähnyt sitä facebookissa missä ihmiset notkuvat.
 
"Milja"
Olen huomannut persujen ylistystä lähinnä vain kaksplussalla erään herran kirjottelemana.
Oletkos sä muuten tutustunut Piraattipuolueesen, ajattelin että mm. ravinto ja vaihtoehtoasiat kuulostais heillä sellaisilta joista säkin olet samaa mieltä. Ja siis siitä tää aavistus, että itse tykästyin heissä siihen ja olen usein sun kanssa täällä ollut samaa mieltä.
 
äiti 44 v
[QUOTE="Hemmo";23331719]Olen huomannut sen, että persuista puhutaan muussakin sävyssä nykyään kuin pelkkinä natseina ja rasisteina, kai sekin jonkinlainen edistysaskel on puolueelle.[/QUOTE]

Tai näille puhujille... :D
 

Yhteistyössä