V
Venakko Milanna
Vieras
![]()
![]()
Melkoinen pelle kyllä oot, ei voi muuta sanoa.
ja sä melkoinen aikuinen viisas nainen, etkö osaa vastata asiallisesti, no ei tyhmydelle mitään voi
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
![]()
![]()
ole huolissaan enemmän omista lapsista, kun aika harvoin ne varma jopa leikki sun kaa, kun jatkuvasti täällä olet, joak mun ketjussa, ainakin kun mä tänne tuun
How to make it in America, alkaa kymmeneltä kakkoselta. Näköjään sarjan ensimmäinen jakso, näytti kuvauksen perusteella ihan peruskivalta katsottavalta.Mitäs kivaa telkusta tulis tänään? Suositelkaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23295148:En ole kateellinen. Tiedän temput, millä suomalaisen miehen saa kulkemaan kuolaten kapakassa perässä. Ei tarvitse olla kaunis eikä nuori. Ihan saa ukkoja peräänsä 38-vuotiaanakin, jos vaan pukeutuu tietyllä tavalla
![]()
Sittenhän sinäkin olet pelle.![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23295166:Ei sinulla ole onnellinen elämä ja tuskin on miestäkään.
Mistäkö tiedän?
Jos jollain ihmisellä on onnellinen elämä, hän ELÄÄ sitä elämää eikä sönkötä koko ajan täällä. Onnelliselle ihmiselle tuskin tulisi mieleenkään viettää aikaansa täällä soopaa suoltaen koska se aika olisi pois tuolta onnentäyteiseltä elämältä.
Sinä olet niin paljon täällä, että sinulla ei ole aikaa edes tylsälle elämälle.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23295166:Ei sinulla ole onnellinen elämä ja tuskin on miestäkään.
Mistäkö tiedän?
Jos jollain ihmisellä on onnellinen elämä, hän ELÄÄ sitä elämää eikä sönkötä koko ajan täällä. Onnelliselle ihmiselle tuskin tulisi mieleenkään viettää aikaansa täällä soopaa suoltaen koska se aika olisi pois tuolta onnentäyteiseltä elämältä.
Sinä olet niin paljon täällä, että sinulla ei ole aikaa edes tylsälle elämälle.
Mitäs kivaa telkusta tulis tänään? Suositelkaa.
Enkä mä ole koskaan stripannut. Tasoissa ollaan, eikö?No mä en sellaista sorry laita ikinä päälle