Onko täällä oikeasti kateelliset ihmiset vai onko täällä monilla niin tylsää elämää joka ei mee hyvin ja pakko sen ....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sanon nyt viimeisen kerran minäkin,että älä levittele sitä elämääsi liikaa tänne palstalle,kun täällä ei kaikki valitettavasti ole sinun parhaimpia kavereitasi.Luulisi sinun oppineen jo läksysi!
Kel onni on, se onnen kätkeköön,kuuluu vanha sananlasku.
Annat itsestäsi hyvin ylimielisen kuvan valitettavasti ja sen lopputuloksen näet nyt itsekin.
Vaatimattomuus joskus vaan kaunistaa,yksinkertaisesti.
Ei kaikesta elämässä tapahtuvasta tarvitse aina kaikille hehkuttaa,etenkään täällä palstalla jossa OIKEASTI vierailee päivittäin monia kymmeniätuhansia ihmisiä ja jokaisella on varmasti omanlainen käsitys elämästä ja onnesta.

Enpä ole kateellinen, mutta en kyllä ole käyttänyt palstamillimetriäkään apn tai kenenkään muun haukkumiseen. Savanna ja Scarlett taitaa olla palstan näykityimmät tyypit. Tapa ilmaista asioita on molemmilla sellainen, että herkästi tulee haukkujat kimppuun.

En ole kateellinen. Tiedän temput, millä suomalaisen miehen saa kulkemaan kuolaten kapakassa perässä. Ei tarvitse olla kaunis eikä nuori. Ihan saa ukkoja peräänsä 38-vuotiaanakin, jos vaan pukeutuu tietyllä tavalla
keittis38v.jpg

[QUOTE="vieras";23295124]Ja missäs välissä SINÄ leikit lastesi kanssa? Joko olet täällä tai juhlimassa tai tuhlaamassa miehesi rahoja. Mieti vähän mitä kirjoitat![/QUOTE]

just äsken jopa 2tuntia, askartelimme

Siis ihan oikeestikko milanna kysyt viimeistä kertaa? Epäilenpä.. Ja mä haluaisin kanssa vastauksen tuohon, että olisitko rakastunut uuteen mieheesi, jos hän ei olisi rikas, tai jos hän nyt yhtäkkiö menettäisi kaiken, siis ihan kaiken, niin jäisitkö silti hänen luokseen johonkin pikku murjuun???

Ei sinulla ole onnellinen elämä ja tuskin on miestäkään.

Mistäkö tiedän?

Jos jollain ihmisellä on onnellinen elämä, hän ELÄÄ sitä elämää eikä sönkötä koko ajan täällä. Onnelliselle ihmiselle tuskin tulisi mieleenkään viettää aikaansa täällä soopaa suoltaen koska se aika olisi pois tuolta onnentäyteiseltä elämältä.

Sinä olet niin paljon täällä, että sinulla ei ole aikaa edes tylsälle elämälle.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23295148:
En ole kateellinen. Tiedän temput, millä suomalaisen miehen saa kulkemaan kuolaten kapakassa perässä. Ei tarvitse olla kaunis eikä nuori. Ihan saa ukkoja peräänsä 38-vuotiaanakin, jos vaan pukeutuu tietyllä tavalla
keittis38v.jpg

No mä en sellaista sorry laita ikinä päälle

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23295166:

Mistäkö tiedän?

Jos jollain ihmisellä on onnellinen elämä, hän ELÄÄ sitä elämää eikä sönkötä koko ajan täällä. Onnelliselle ihmiselle tuskin tulisi mieleenkään viettää aikaansa täällä soopaa suoltaen koska se aika olisi pois tuolta onnentäyteiseltä elämältä.

Tämä on mulle aika uutta kyllä? oho, kun tiedät paremmin

Minustakin se on kateutta tuo Milannan haukkuminen, ihan sama mitä väittää...mutta sitä se on.
Välillä oikein ihmetyttää, että minkälaiset ja minkä ikäiset mammat kehtaa niin avoimesti toisia arvostella, ovatko itse niin täydellisiä.

Kyllä mä ainakin myönnän, haaveilevani että olisin rikas. Toki perhe ja terveys on ne tärkeimmät, mutta ei se lisärahakaan pahitteeksi olisi.

Ne jotka on aina milannaa haukkumassa, niin älkää lukeko hänen avauksiaan, jos ne ärsyttää. Turhaan lisäätte vettä myllyyn.

Sivusta seuranneena, tulee kyllä paha mieli milannan puolesta...tuskin hän on kenellekään pahaa tarkoittanut, jos nyt tohkeissaan iloisena kertoilee elämästään...ei se ole keltään pois.

Ne aloitukset ei loukkaa ketään...mammat voisitte vähän mennä itseenne.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23295166:

Mistäkö tiedän?

Tätä minäkin yritin sanoa - en tosin onnistunut muotoilemaan ajatustani yhtä hyvin.

Olet poiminut kaikista kommenteista vain niiden idioottien joutavat höpinät jotka tahallaan provosoivat sinua (nuo rumuus jutut yms) mutta jätät huomiotta niiden kommentit jotka oikeasti puhuvat asiaa ja ovat huolissaan esim. lastesi hyvinvoinnista eron keskellä. Kertoo jotakin sinusta, joko et uskalla ajatella koko asiaa ja sen vuoksi jauhat vain samaa levyä uudelleen ja uudelleen, täysin epäolennaista koko jutussa. Ymmärrätkö mitä tarkoitan?

[QUOTE="vieras";23295182]Minustakin se on kateutta tuo Milannan haukkuminen, ihan sama mitä väittää...mutta sitä se on.
Välillä oikein ihmetyttää, että minkälaiset ja minkä ikäiset mammat kehtaa niin avoimesti toisia arvostella, ovatko itse niin täydellisiä.

Kyllä mä ainakin myönnän, haaveilevani että olisin rikas. Toki perhe ja terveys on ne tärkeimmät, mutta ei se lisärahakaan pahitteeksi olisi.

Ne jotka on aina milannaa haukkumassa, niin älkää lukeko hänen avauksiaan, jos ne ärsyttää. Turhaan lisäätte vettä myllyyn.

Sivusta seuranneena, tulee kyllä paha mieli milannan puolesta...tuskin hän on kenellekään pahaa tarkoittanut, jos nyt tohkeissaan iloisena kertoilee elämästään...ei se ole keltään pois.

Ne aloitukset ei loukkaa ketään...mammat voisitte vähän mennä itseenne.[/QUOTE]

sama mieltä, vaikka he väittä ihan toista:)

Mä en varmaan ole koskaan komentoinut sun ketjuihin,enkä kauheesti lukenutkaan koska ne on aina sitä samaa...

Ja mä en ymmärrä sitä että kerta sä saat kerta toisensa jälkeen paskaa täällä niskaan,niin minkä takia sä silti koko ajan kerrot asioitas täällä?Toimit vähän samalla tavalla kuin se Dechsin mainitsema Johanna Tukiainen..
Mun mielestä sä vaikutat tosi pirteeltä ja ystävälliseltä ihmiseltä mutta kieltämättä se antaa ihmisestä vähän oudon kuvan jos kerta toisensa jälkeen (lue:monta kertaa päivässä) kerjää tahallaan "verta nenästään".

Huomaatko Venakko Milanna,taas saat kuraa niskaan?
Ei tainnut kannattaa tämäkään aloitus,harakoille meni.
Ärhäkästi yrität kyllä vastaan laittaa,kieltämättä,mutta eipä tästäkään ketjusta sen viisaampaa tule kuin miljoonasta muusta aloituksestasikaan...
Nikkisi on jo kirosana monelle.

Yhteistyössä