Miks jotkut naiset käy kattomassa Hunkseja tms.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Leila_K
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Leila_K

Vieras
Meillä tossa duunissa tuli jotenkin nää Hunksit puheeksi ja rupesin sitten mietiskelemään, että kuka ja miksi niitä tai vastaavia menee katsomaan. Itseä ei ainakaan kiinnosta yhtään ja en kerta kaikkiaan ymmärrä, että miksi joku menee. Onko kyseessä siis...

1) Ihan aidosti menee kattomaan niitä hyviä kroppia (itseä ei kauheesti kiihota)
2) Jonkunlainen vastaveto sille, että jotkut miehet käyvät kattomassa strippareita
3) Täyttä huumoria ?

Oman mieheni sanoi, että ei todellakaan halua käydä strippibaareissa. Sanoi kyllä, että kyllähän vähäpukeiset, kauniit perseenketkuttajat kiihottavat, mutta ei halua kiusata itseä. Mieluummin juo olutta ja juttelee kavereiden kanssa. Stripparit vievät vain huomion väärällä tavalla. Ilmeisesti myös, ainakin ennen, noissa strippipaikoissa oli myös prostituoituja kauppaamassa tavaraa... Mutta naiset tuskin ainakaan tuon takia menevät, vaan miksi ?

Kauppakeskuksessa oli hunksit kerran.
Ohimennessä näin muutaman herran.
Oli kauhea väentungos ja ahdisti,
heidän kiemurtelua musiikki tahdisti.

Minua nolotti,
päätä kolotti.

Halusin vain äkkiä pois,
miten noloa ollut ois,
jos joku ois mut nähnyt silloin
ja luullut, että hunkseja kyttään illoin.

Samaa olen ihmetellyt itsekin. Olen seksuaalisuudeltani hyvin tavallinen nainen, eli visuaaliset ärsykkeet eivät kiihota minua juuri lainkaan. Sytyn vain tuntoaistin kautta, joten strippausesitys on omiin tarpeisiini täysin käyttökelvoton. En voisi kuvitellakaan katsovani jotain miesstripparia ja vieläpä maksavani siitä hyvästä. Ihan hullua hommaa!

En tosiaankaan haluaisi käydä katsomassa Hunkseja.
Mutta kyllä Housut pois -leffan jätkät sytytti :)
Tavallisia jätkiä, eikä mitään siirappilihaskimppuja. Yäk.

Kyllä tykkään miehiä kattoo,
ei vaan innosta hunksit, selässä tattoo.
Ne on jotenkin noloja,
reppanoita, poloja.
Tyykkään kun mies on oikee,
eikä joku ketkuttaja soikee.

En näe vieraissa hunkseissa järkeä,
koska katson miestä, joka on mulle tärkeä.
Hävettäisi olla katsomossa kirkuvana akkana,
kohdella ihmistä maksettuna kakkana.

[QUOTE="vieras";23267389]samaa ilmiötähän minusta on nämä täälläkin säännöllisesti näkyvat mieskuvaketjut.

edustatte ymmärtääkseni aloittajan kanssa vähemmistöä ainakin tämän palstan naisista.[/QUOTE]

En ilmeisesti käy täälä niin paljoa, eli siis mitkä mieskuvaketjut? Söpöjen miesten kuvia ja arvioita että panisitko, vai? En minäkään sokea ole, mut en usko et jaksaisin kommentoida palstalla kuvia ja viel vähemmän kiinnostaisi maksaa varta vasten jostain tanssipoikaryhmän esityksestä. Ymmärrän sen olevan viihdettä, mutta en silti ihan oikein ymmärrä...

Pari kertaa olen ollut tapahtumassa, jossa on ollut miestanssijoita, ja ei se vaan herätä muuta kuin ehkä huumorifiilistä. Lauma Ken-nukkeja heilumassa.

Luulen, että valtaosa hunksien ja vastaavien tanssiryhmien keikoista on jotan lruotsinlaiva, pikkujoulu ym. keikkoja. Eli katsojat ei osta lippuja keikalle. Itsekin olen pari kertaa nähnyt hunksit ja sen martinan tanssiryhmän joissain "firmanbileissä". Siellä ne on sitten ketkuttaneet lavalla, eikä juuri kukaan ole oikeastaan edes katsonut esitystä.
Mutta itse en siis välitä, tulee jotenkin nolo olo.

Mä en ymmärrä miten joku voi verrata Hunkseja ja strippibaarin esityksiä keskenään. Kyllä ne on meinaan ihan eri luokkaa.

Strippibaarin esitykset on aidosti eroottisia, tai ainakin siihen pyrkiviä. Hunksien esitys taas puolestaan on ihan toisenlaista viihdettä.

Onhan niillä miehillä melko hotit kropat, mutta siihen se eroottisuus heidän esityksessään sitten jääkin. Vaikka pojilla vaatteet vähenee, niin heidän shownsa on sellaista tanssimista pilke silmäkulmassa eikä niinkään eroottista itsensä hinkkaamista tankoa vasten.

Olen ollut Hunksien showssa "mukana", eli olen joskus tullut poimituksi yleisöstä lavalle poikien esitykseen mukaan. Kyllähän se kivaa oli (ihan ehdottomasti) mutta en kokenut sitä millään muotoa eroottiseksi tms :)

hunksien pojilla on hyvät kropat joita on toki mukava katsella, mutta kyllä mä näkisin että se tanssiminen on pilke silmäkulmassa vedettyä, eli noista ap:n vaihtoehdoista valitsen sen nro 3, huumori.

Kerran olen mennyt Hunkseja kattomaan paikalliseen clubiin.... Ihan mielenkiinnosta en siksi että se kiihottaisi. Hunksithan tanssii ja esiintyy eli menin katsomaan esitystä. Onhan pojilla lihaksikkaat kropat ja niitä viitsii näyttää.... ja vähemmänkin lihaksikasta kehtaisi mutta asiaan.

Paikalle oli tullut iiiiso joukko naisia ja muutama mieskin. Kun esityksen alku lähestyi, naiset alkoivat tungeksia lavan edessä melkein tukkanuottasilla että kuka pääsee lähimmäksi??!!! Siis melkein kissatappelu... en ymmärrä moista

Porukka tungeksi ja puski ja loppujen lopuksi kävi niin että näin Hukseilta vain päät heillumassa naislauman takana.... että se siitä, silloin päätin etten toista kertaa lähde ks. showhun :)

Stirpparit on ihan eri juttu... ne riisuu yleensä kaikki vaatteet ja kiehnää kiinni asiakkaaseen maksun toivossa... Vähän niinkuin "antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa" :D

Mä olen kerran käynyt.

Meillä oli likkojen hurvitteluilta ja sit päätettiin lähtä kattoon Hunkseja. Kivaa oli, mut ihan siitä syystä, että tyttöjen kanssa sai yhdessä pitää hauskaa ja sitte jälkeenpäin naureskella mitä tuli tehtyä =)

Jotkut naiset siellä oli kyllä ihan vauhkona (kirkuivat jne.), joka mua kyllä huvitti :D

Ystäväni mies tanssii Hunkseissa ja riittää kun joku "uusi ihminen" saa asiasta tietoa niin jo ystävälle satelee kahvikutsu pyyntöjä, pyydetään ottamaan miehensä tai jonkun toisen Hunksin nimmari kalenteriin ym.
Itse en ole koskaan Hunkseja nähnyt esiintymässä, enkä kyllä aio mennäkään, niissä ei ole mitään mikä vetoaisi minuun. Se niiden "hunksius" kun ei vain rajoitu keikoille.
Ymmärrän kyllä niitä joille se on viihdettä, itse menen mielummin elokuviin.

Edelliseen lisäyksenä: olen itse käynyt L'Amouretteseja katsomassa poikaporukalla, ihan vastaava show niillä on kuin Hunkseilla. Makeen näköisiä mimmejä ja kiva oli katsoa tuoppi kourassa. That's it.

Juu vähän oli vastauksissa semmoista puolustelun makua. Ainakin joissakin, vaikkei siihen mielestäni ole tarvetta. Ihan aidosti mietin tätä, en mitenkään tunteakseni itseni paremmaksi tms. Mut ilmeisesti nää vauhkoilevat naiset eivät käy netissä lainkaan tai ainakaan kirjoittele palstoille. Vai onko sitten niin, että tossa tilanteessa vedetään tommosta roolia ?

Olinhan mä joskus mun ukon kanssa hevi-keikalla ja sen käytös oli aika hassua. Jälkikäteen se vaan sano, että hän haluaa hevikeikalla "riehua". Siis ihan ilman mitään väkivaltaa tietysti, mutta aikamoinen meininki siellä oli... Ehkä tuossa on jotain samaa, vaikka toki hyvin erilaisesta esityksestä on kyse.

Nykyisellä työpaikallani en tämmöistä nää, mutta joskus eräässä konttorissa, jossa oli pelkästään naisia, aika monella oli poikakalentereita sun muita. Silloin ihmettelin sitä ja jotenkin automaattisesti ajattelin, että kyseessä oli joku vastareaktio joidenkin miesten pitämiin tyttökalentereihin (käsittääkseni nykyään aika harva pitää). Monessa paikassa tuommoiset on kai kiellettyjä jopa ? Tosin tuskin kukaan mies valittaisi, ellei sitten periaatteesta.

Strippausta tarjotaan usein sexshoppien takahuoneissa ns. privat roomeissa, siellä sitä ollaan pienessä tilassa stripparin kanssa ja "kaikki on mahdollista". Strippibaareja löytyy suomesta vain kourallinen, useimmiten strippaus on tätä sexshop menoa..

Hunkist taas ovat käsitykseni mukaan lähempänä musikaalia, pikkutuhmalla sävyllä.