Lasten kalusteet tulivat:) Nyt heille tulee oikein prinsessa huone

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
:(
ei ole kauheasti aikaa kun savanna vielä kaiket yöt painoi duunia ja ryyppäsi ja kävi asiakkaiden kanssa lounailla ja varmasti silloin jo TIESI miten lasten isä pahoinpitelee lapsia :O
 
"hmm"
ei ole kauheasti aikaa kun savanna vielä kaiket yöt painoi duunia ja ryyppäsi ja kävi asiakkaiden kanssa lounailla ja varmasti silloin jo TIESI miten lasten isä pahoinpitelee lapsia :O
Mä olen kyllä enemmän huolissani tästä uudesta ukosta joka vaikuttaa anteeksi vaan, pedofiililtä, sen perusteella miten suhtautuu noihin lapsiin.
Oikea isä voi olla joskus vihainenkin, se ei tee siitä pahoinpitelijää.
Mullakin on lapsi joka alkaa aina itkeä kun pitää lähteä isin luo, siksi että isän luona on enemmän sääntöjä kuin kotona.
 
"vieras"
[QUOTE="hmm";23237340]Mä olen kyllä enemmän huolissani tästä uudesta ukosta joka vaikuttaa anteeksi vaan, pedofiililtä, sen perusteella miten suhtautuu noihin lapsiin.
Oikea isä voi olla joskus vihainenkin, se ei tee siitä pahoinpitelijää.
Mullakin on lapsi joka alkaa aina itkeä kun pitää lähteä isin luo, siksi että isän luona on enemmän sääntöjä kuin kotona.[/QUOTE]

Vaikuttaa musta ihan samanlaiselta kuin mun entinen isäpuoli. Käyttäytyi aluks noin ja parin vuoden päästä alkoi hakkaamaan ja alistamaan mua ja mun veljeä ja mua ainakin kopeloi. Äiti oli aina muualla.
 
:khdgjk
Miksi se ukko heräilee yöllä katsomaan sun lapsia ja on mustasukkanen niistä, leikkii ja lallattelee ja viettää niiden kanssa omituisen paljon aikaa???
Herätys, ei kuulosta hyvältä!

Tuli mieleen niinkin ikävä asia, että ehkä tuo mies tavallaan maksoi sulle molemmasta lapsestas auton. Eikös se ostanut sulle kaksi autoa? Ehkä se kuvittelee päässään että nyt se omistaa sun tytöt. Maailma on täynnä sairaita ihmisiä.
 
v
Jos tää äijä on niin super fiksu ym, ja äärimmäisen mustasukkainen, niin miksi ihmeessä vielä antaa Savannan palstailla? Varmaan kohta tulee kielto päälle ja kone takavarikoidaan, kun tää nainen levittelee yksityisasioita täällä.
 
"Tau"
Savannan/Milannan pitäisi nyt olla erityisen tarkkaavainen tuon uuden miehensä suhteen, koska ikävä kyllä minullakin kävi mielessä että mies halusikin ne pienet tytöt eikä niinkään heidän äitiään. Tarkkasilmäinen mies on varmasti huomannut, että Milanna on paitsi täysin rahalla ostettavissa, myös aika naiivi ja sinisilmäinen, eikä osaa ajatella kenestäkään pahaa.

Aikuinen nainen saa toki myydä itsensä mutta ei lapsiaan.
 
woot
Miksi se ukko heräilee yöllä katsomaan sun lapsia ja on mustasukkanen niistä, leikkii ja lallattelee ja viettää niiden kanssa omituisen paljon aikaa???
Herätys, ei kuulosta hyvältä!

Tuli mieleen niinkin ikävä asia, että ehkä tuo mies tavallaan maksoi sulle molemmasta lapsestas auton. Eikös se ostanut sulle kaksi autoa? Ehkä se kuvittelee päässään että nyt se omistaa sun tytöt. Maailma on täynnä sairaita ihmisiä.
Juupa, ei hyvältä kuulosta.

Aiemmin ketjussa mainittiin, että ap olisi muuttanut suomeen 11-vuotiaana. Mitsen kieli on silti noin heikossa jamassa? Jos olisin muuttanut 11-vuotiaana taka-kirpuskistaniin, takuulla osaisin sitä 26-vuotiaana yhtä hyvin kuin muutkin.

Pee... Är... Ooo... :whistle:
 
"vieras"
Mä tässä vaan ihmettelen ja mietin, enkä siis millään pahalla, mutta miksi ihmeessä miljonääri ottaisi stripparin, kun varmasti saisi kenet tahansa muunkin? Ehkä huono sanavalinta tuo, mutta siis miksi miljonääri menisi strippibaarista hakemaan itselleen naista. Siis että onko oikeasti nyt ihan terveellä järjellä varustettu mies tai yleensäkään tää koko tilanne...?
 
Juupa, ei hyvältä kuulosta.

Aiemmin ketjussa mainittiin, että ap olisi muuttanut suomeen 11-vuotiaana. Mitsen kieli on silti noin heikossa jamassa? Jos olisin muuttanut 11-vuotiaana taka-kirpuskistaniin, takuulla osaisin sitä 26-vuotiaana yhtä hyvin kuin muutkin.

Pee... Är... Ooo... :whistle:
Ot, mutta mulla oli synnytyksessä 2 ulkomailta kotoisin olevaa lääkäriä, toinen asunut Suomessa 22 vuotta, toinen 20, ja kyllä huomasi heti puheesta etteivät suomalaisia ole. Että enpä siihen kieleen niin tarttuisi...
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";23239029]Mä tässä vaan ihmettelen ja mietin, enkä siis millään pahalla, mutta miksi ihmeessä miljonääri ottaisi stripparin, kun varmasti saisi kenet tahansa muunkin? Ehkä huono sanavalinta tuo, mutta siis miksi miljonääri menisi strippibaarista hakemaan itselleen naista. Siis että onko oikeasti nyt ihan terveellä järjellä varustettu mies tai yleensäkään tää koko tilanne...?[/QUOTE]

Eiköhän tämä kaikki ole erään stripparin mielikuvituksen tuotosta. Mies heittänyt pellolle, ja asuu jossain vuokramurjussa, kiljua juoden.
 
v
Tuntuu edelleenkin alkoholia kuluvan helvetisti. Eikös nytkin ole joku väh. viiden päivän putki? Ensin oli synttärit (päivä jolloin banni loppui ja ap onnessaan oli kännissä palstalla) seuraava päivä, kertoi ryyppäävänsä heti aamulla palstaillessaan, seuraavana päivänä lähtivät laivalle, jonne mies kuulemma oli tilannut ap:lle shampanjaa jotta kestää (vai miten se oli).

Tosi raskasta luettavaa ap:n jutut. Tuntuu että menee ihan liian lujaa.
 
"vieras"
Tuntuu edelleenkin alkoholia kuluvan helvetisti. Eikös nytkin ole joku väh. viiden päivän putki? Ensin oli synttärit (päivä jolloin banni loppui ja ap onnessaan oli kännissä palstalla) seuraava päivä, kertoi ryyppäävänsä heti aamulla palstaillessaan, seuraavana päivänä lähtivät laivalle, jonne mies kuulemma oli tilannut ap:lle shampanjaa jotta kestää (vai miten se oli).

Tosi raskasta luettavaa ap:n jutut. Tuntuu että menee ihan liian lujaa.
No hyvä, että jaksoit kuitenkin lukea romahtamatta. *voimahali*
 
no mutta hei
[QUOTE="vieras";23239029]Mä tässä vaan ihmettelen ja mietin, enkä siis millään pahalla, mutta miksi ihmeessä miljonääri ottaisi stripparin, kun varmasti saisi kenet tahansa muunkin? Ehkä huono sanavalinta tuo, mutta siis miksi miljonääri menisi strippibaarista hakemaan itselleen naista. Siis että onko oikeasti nyt ihan terveellä järjellä varustettu mies tai yleensäkään tää koko tilanne...?[/QUOTE]

Ottihan se Mika Häkkinenkin stripparin.....
 
Kuin elokuvissa
[QUOTE="vieras";23239029]Mä tässä vaan ihmettelen ja mietin, enkä siis millään pahalla, mutta miksi ihmeessä miljonääri ottaisi stripparin, kun varmasti saisi kenet tahansa muunkin? Ehkä huono sanavalinta tuo, mutta siis miksi miljonääri menisi strippibaarista hakemaan itselleen naista. Siis että onko oikeasti nyt ihan terveellä järjellä varustettu mies tai yleensäkään tää koko tilanne...?[/QUOTE]

Nykyajan Pretty woman..
 
v
Tuntuu edelleenkin alkoholia kuluvan helvetisti. Eikös nytkin ole joku väh. viiden päivän putki? Ensin oli synttärit (päivä jolloin banni loppui ja ap onnessaan oli kännissä palstalla) seuraava päivä, kertoi ryyppäävänsä heti aamulla palstaillessaan, seuraavana päivänä lähtivät laivalle, jonne mies kuulemma oli tilannut ap:lle shampanjaa jotta kestää (vai miten se oli).

Tosi raskasta luettavaa ap:n jutut. Tuntuu että menee ihan liian lujaa.
En tarkoittanut, että mulle henkisesti raskasta, vaan että se teksti on raskasta.
 
ei oo kaikki kunnossa
Kyllä se niin taitaa olla ,et oikea miljönääri ei edes kusisi wv tai toyotan suuntaan. Lähtisi vähän paremmista ja kalliimmista autoista liikkeelle. Toisaalta voihan se olla ,että mies näkee ap:n läpi ja siksi ei edes osta hänelle kunnon autoja.

Toinen asia mikä häiritsee minua kovasti on tuo,että mies on hirveän mustasukkainen ap:sta ja se että hän käy katsomassa lapsia jopa yöllä.
 

Yhteistyössä