heissan pitkästä aikaa!
täällä vaihtui just 28rv! :heart: ostelin just äsken vaippoja ja kaikenlaista pientä valmiiksi.. tuntuu et aika menee ihan tosi nopeeta ja kohta onkii jo 30rv ja siitä se lähtölaskenta alkaa!
Mulla on ens viikolla seuraava nlakäynti, kävin ed.kerran muutama viikko takaperin, otettiin nyt 3vkon väli kun niitä kertoja kuulema pari tulee. Painoarvio oli viimeks vauvelilla vajaa 900g, keskikäyrillä siis mennään ja se käy mule ihan hyvin jos tää ei ois yli 4kg niinkuin kaksi edellistä..
ja toiseksi hän oli perätilassa ja musta tuntuu et istua napottaa edelleenkin perätilassa.. toivon et ehtisi kääntyä itsekseen ajoissa oikeinpäin..
Toukomamma90 mä jouduin käymään toista odottaessa sokeritestissä, se oli muistaakseni imelämpää kuin cocis.. aika äklön makuista, määrää en muista, joku pieni lasipullo se oli..
sen kun sai kerralla otettua alas niin hyvä, mutta muistan ne verikokeet mitkä oli aika inhottavat, oli mustelmissa kädet kyllä sen jälkeen.
Keillä muilla täällä oli synnärinä keski-suomen keskussairaala? oliko adalium?
mulla on ongelmana jos en saa unta tarpeeks niin herkästi meinaa migreeniä tulla, jota mulla ei kyllä muuten ole. ja sit kun jos tää vauveli on perätilassa niin tuntuu välistä noi liikkeet tosi ilkeiltä tuolla alhaalla ja tuntuu et varmaan jalka kohta työntyy tuolta alapäästä ulos
tuo perätila vaan mietityttää, koska jos on perätilassa niin aion sektioon kyllä mennä ja mutta kun mua ei oo koskaan leikattu millään lailla niin sekin mietityttää.. mutta jospa ne jäisi vaan mietinnän tasolle!
Niin ja Ihanaa ystävänpäivää vielä näin illasta.. :heart:
Ja voikaa hyvin! :heart: