Anttilan kuvasto vuodelta 1989

muistoja tuli!
Kiitos paljon kuvista, nauroin veet silmissä! :D Lapsena oli aina juhlaa kun tuli Anttilan kuvasto ja kuvittelin mitä tilais jos saisi ihan mitä vaan :D ja vaatteissa oli joo osa jotain mikä on nytkin ajankohtaista, mutta sisustusmuoti on kyllä muuttunut...

On se tekniikka vaan aika nopeasti muuttunut. Nykyajan lapset eivät tiedä enää lankapuhelimista ja siitä, että hitit piti nauhoittaa radiosta c-kasetille ja toivoa ettei juontaja puhu biisin päälle...ja mikä työ oli säästää kesätöistä rahat kunnon stereoihin.

"vieras"
Ihania, kiitos tuhannesti kuvista! Mulla pääsi äänekäs hörähdys mm. noiden yksien varsilenkkarien kohdalla :D Vaikka melkein samanlaisianhan myydään nykyäänkin, mut silti :D Noi olkatoppaukset :LOL:

Eehehee! :LOL:
Yksi tuttu on just kun tuolta kuvaston sivulta repäisty. Niiiin jumittunut jonnekin nuoruutensa päiville. :D

miesie
Tunnistin tämän kataloogin. Mulla oli noi "uuden ajan kangaskengät" mustana (piti olla "lady" kun aloitti yläasteen) ja tuo neljännen kuvan 69.- maksanut kollege. Mitä tyyppejä niissä palmuissa olikaan?

kiitti 76
Ihania!!
Olin 13 v tuolloin ja tuota se muoti oli!
katsoin tuota lasten ja nuortenvaatesivua, eikä mun lapsista 4-15v suostuisi ikipäivinä pukeutumaan noihin.
Miesten rantamuoti oli paras =D

Yhteistyössä