Mun serkulla sama tilanne.Ajat muuten vois pitää paikkansa, serkuillani on 10kk ikäeroa, syntyneet sentään eri vuosille. Sen kummemmin kantaa ottamatta, onko provo vai ei.
Vau, toi on kyllä jo suoritus jos raskaaksi tulee kun vauva on viikon ikäinen.. Hormoonitoiminta(siis raskautta ajatellen) aikasta vilkasta kun käynnistyy jo ennen synnytystä..3kk ei oo viikoissa 12vkoa, itselläni myös vauva täyttää huomenna 3kk ja tänään täyttyy tasan 14vkoa... Eli ei tarkoita että olis viikossa tullu raskaaksi synnytyksestä.
No tätä nimenomaan tarkoitin! Eli 3 kk:n vauvahan vois olla 17 vkon vanha viikoissa, ei ihan vielä nelikuukautinen, mutta kuukausina "vasta" 3kk.tarkoitti varmaankin että vauva on 3kk mutta viikoissa 14.. kuukausissakun ei ole aina sitä tasan 4viikkoa.
Ai ei ajattele vai Se on aikasta paljon ihmisestä kiinni tuokin juttu.PROVO. Kukaan ei ajattele seksiä edes 2viikkoo synnytyksen jälkeen.
Mikä lie tämänkin provon ideana?
Minä ajattelin. Ei tainnut montaa päivää synnytyksen jälkeen olla kun jo teki mieli ja tehtiinkin Toisen synnytyksen jälkeen oli varmaaan n. viikko maksimissaan.PROVO. Kukaan ei ajattele seksiä edes 2viikkoo synnytyksen jälkeen.
Mikä lie tämänkin provon ideana?
Kuukausi synnytyksestä? Suurimmalla osalla synnyttäjiä on silloin vielä jälkivuotoa.tuo olis hyvinkin mahdollista. Seksiä oli 6 päivää kuopuksen syntymän jälkeen ja ensimmäiset kuukautiset tuli viimeisen aikaan päivälleen kuukausi synnytyksestä....
Mulla on myös alkanut kierto heti pyörimään normaalisti. En ole tosin imettänyt lainkaan, liekö se vaikuttanut asiaan. Mutta 2x ekat kuukautiset tulleet noin kk synnytyksestä. Eli 2vko synnytyksen jälkeen alkoi ehkäisyn käyttö... Ja tämä ei ainakaan ole provo! Luulin esikoisen jälkeen kun kuukautiset tuli kipeinä, että nyt on kohtutulehdus ja paha sellainen mutta eipä ollutkaan..Kuukausi synnytyksestä? Suurimmalla osalla synnyttäjiä on silloin vielä jälkivuotoa.
Verinen jälkivuoto kestää normaalisti 2-3 viikkoa mutta jälkivuotoon liittyvää veristä vuotoa voi tulla vielä uudelleen 5-6 viikon sisään synnytyksestä, ollen vielä ihan normaalia.