Söin juuri muffinsin, munkin, tikkarin, puolikkaan suklaalevyn ja puoli pussia sipsiä. Kysyttävää?

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Parin tunnin päästä aion ahtaa mahan täyteen pottumuusia, possupaistia ja salaattia. Nam.

Juomana menny kaakaota ja pepsi maxia ja lasi vettä.

Että jos jollaki on kysymyksiä liittyen minun herkkuhetkeen ja sairaalloiseen makeannälkään nii antaa tulla vaan. :whistle:

[QUOTE="vieras";23155043]Eikö ole paha olo? Mulla ainakin olis, tosin en ole tottunut tuollaisia syömään..[/QUOTE]

Ei oo paha olo ko tasotin nuilla sipseillä tuota sokeritasoa :D En miekään oo tottunu mutko tosiaan olen 41kilosta lähteny itteä lihottaan, pitäs tällä tahilla ehkä vielä ainaki kaks tai kolme viikkoa jaksaa mättää kaikki naamaan mitä löytyy : / Nousee se paino, hittaasti mutta varmasti.

Oliko munkissa hilloa sisässä? :p

Mua ainakin ärsyttää joskus kaupassa kun mainostavat "hillomunkkeja" ja sit kun ostaa pussillisen niin ehkä puolessa munkeista on sitä hilloa...:headwall:

Kiva kun sulle maistui:p=)

Muffinseja, munkkeja, suklaalevjä ja sipsipusseja, tikkareitakin, on monen kokoisia, kuka vain voi vetää samat jos ottaa niistä ne pienimmät koot eikä tule edes paha olo.

Siis puolikas minimuffinsi, "naminami" munkki (vai mitä ne poenet pyöreät munkit on...) jne...

kuulostaa hyvälle! tosin itse olisin syönyt varmaan vain suklaan ja useamman muffinssin ja munkin ja jättänyt sipsit ja tikkarin pois, ne eivät ole niin minun makuuni :)
ps. mitä suklaata popsit ja minkälaisia muffinseja löytyi??

Uusimmat

Yhteistyössä