Päästäisitkö lapsesi leikkimään kotiin jossa perheen isä kuuluu Bandidos moottoripyöräkerhoon?

• Viestiketjun aloittaja --
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja minäpä;23148578:
no hyvä sulle sitten :)
Sillä mun tuntemani ihmiset eivät niitä liivejään kotona pitele :)
Joten jos olet kotona isän tavannut, et ehkä tiedäkkään mimmosia luurankoja sillä kaapissa on.
Ei vaan, onko sun mielestä moottoripyöräjengi yhtä kuin järjestäytynyt rikollisuus??
jos moottoripyöräjengillä tarkoitetaan bandidosta, hells angelisa, cannon ballseja yms. rikollisiin yhdistettyjä niin kyllä. Nämä ovat järjestäytyneitä ja rikollisia, mm. huumekaupassa selvästi mukana. Meno ei nyt ole ihan samaa kuin sons of anarchyssa :D vaan enemmänkin kyse on sellaista perussuomalaista pillerikänniä ja puukkohippaa.

[QUOTE="vieras";23148547]Niin, kotona kaikki hyvin ja sitten "kerhotoiminnan" puitteissa tehdään rikoksia.. Miten sinisilmäisiä te olette?![/QUOTE]

Mitä rikoksia sä kuvittelet siellä kotiseinien sisäpuolella tapahtuvan? Oikeesti? :)

Suurin osa rikollisista on jotain ihan muuta ulospäin kuin prätkäjengiläisiä. Miten sä heidät erottelet joukosta ettei lapsesi vain joudu jonkun pedofiilisedän luokse leikkimään tms.?

tod
Päästäisin.
Mutta lapseni vaarikin kuului tällaiseen ja on ihan tavallinen vaari.
Niin ja muutama tuttavakin kuuluu, ihan tavallista perhe-elämää ne viettää siellä kotona. Mulle on ihan sama mitä kukakin leikkii kotinsa ulkopuolella, imagon kohotustahan tollanen isojen poikien "seuraa johtajaa"- leikki on. Ja ei kaikki kulje kyltti kaulassa missä ilmoitetaan jengiin kuulumisesta, joten koskaan ei voi sanoa varmasti kuuluuko joku tällaiseen porukkaan.
Paljon pahempiakin koteja on, vaikka siellä isi kävisi kravatti kaulassa töissä ja äiti leipoisi pullaa. Ei kannata sortua noihin ulkoisiin meriitteihin ja sen perusteella "päästää" lastansa mihin tahansa.

"vieras"
Mitä rikoksia sä kuvittelet siellä kotiseinien sisäpuolella tapahtuvan? Oikeesti? :)

Suurin osa rikollisista on jotain ihan muuta ulospäin kuin prätkäjengiläisiä. Miten sä heidät erottelet joukosta ettei lapsesi vain joudu jonkun pedofiilisedän luokse leikkimään tms.?
No en kai nyt ehdoin tahdoin halua olla tekemisissä ihmisten kanssa, joilla tiedetään olevan rikollista taustaa?! Vielä vähemmän, että lapseni kävisi sellaisten kotona. Itsellesi se lienee ok?

Tällainen on Bandidos-jengi | Uutiset | Iltalehti.fi

"vieras"

Ei oo todellista.. En kai nyt ehdoin tahdoin halua olla tekemisissä vaarallisten rikollisten kanssa ja vielä vähemmän haluan, että lapseni oleilee sellaisten kodissa. Sinulle se ei näköjään tuota päänvaivaa.

"tiina"
Minun hyvä ystäväni on ollut naimisissa entisen Bandidos persedentin kanssa ja tunnen heidän lapsensa jne En ole koskaan kokenut (edes kun olivat vielä uhdessä) mitään vaaraa itselleni tai lapsilleni heidän kotonaan.

"tiina"
[QUOTE="tiina";23148693]Minun hyvä ystäväni on ollut naimisissa entisen Bandidos persedentin kanssa ja tunnen heidän lapsensa jne En ole koskaan kokenut (edes kun olivat vielä uhdessä) mitään vaaraa itselleni tai lapsilleni heidän kotonaan.[/QUOTE]

persedentin :LOL: No ehkä kuitenkin presidentin tarkoitin...

vieas
[QUOTE="tiina";23148693]Minun hyvä ystäväni on ollut naimisissa entisen Bandidos persedentin kanssa ja tunnen heidän lapsensa jne En ole koskaan kokenut (edes kun olivat vielä uhdessä) mitään vaaraa itselleni tai lapsilleni heidän kotonaan.[/QUOTE]

Good for you! Ei kai tässä siitä olekaan kysymys, voiko kotona sattua jotakin, koska "isi" saattaa ammuskella vapaa-aikanaan, vaan siitä, että minä eikä varmaan moni muukaan halua olla rikollisten kanssa tekemisissä, JOS ja kun tällainen on tiedossa. Piste.

"tiina"
Good for you! Ei kai tässä siitä olekaan kysymys, voiko kotona sattua jotakin, koska "isi" saattaa ammuskella vapaa-aikanaan, vaan siitä, että minä eikä varmaan moni muukaan halua olla rikollisten kanssa tekemisissä, JOS ja kun tällainen on tiedossa. Piste.
Mitäs se täti siellä vauhkoo? Sinä saat tehdä omasta puolestasi juuri kuten haluat, minä vain vastasin ap:n esittämään kysymykseen.

"Janni"
Omat lapset niin pieniä vielä, etteivät voi ilman vanhempia mennä mihinkään kyläilemään. Valitsen kuitenkin tulevaisuudessa tarkkaan mihin päästän leikkimään ja mihin en. Meille kaikkien lapset ovat tervetulleita ja toki vanhemmat siinä samalla, mutta siitä aion olla tarkka minne ilman omaa valvontaa omani päästän.

Mitä mopokerhoihin tulee (siis prosenttijengeihin), on sen verran tuttua touhua, että silloin kun on levotonta niissä piireissä, kyläilyt olisivat ehdottomasti yksipuolisia (vain meille kylään). Monenlaista porukkaa niissä piireissä pyörii. Ei pidä mennä yleistämään. Parempi kuitenkin olla liian varovainen kun varomaton.

"vieras"
Ei ihmisen rikollisuus monia haittaa, äänestäähän porukka eduskuntaankin tuomittuja rikollisia. Monelle se mitä ihminen on siinä tilanteessa merkkaa enemmän kuin se mitä kulissien takana tapahtuu tai mitä joskus on tapahtunut.

"vieras"
[QUOTE="tiina";23148744]Mitäs se täti siellä vauhkoo? Sinä saat tehdä omasta puolestasi juuri kuten haluat, minä vain vastasin ap:n esittämään kysymykseen.[/QUOTE]

No niinhän minäkin tein. Molemmilla oikeus omaan mielipiteeseen, tällä tädillä ja.. en tiedä, miksi sinua kutsuisin, kun en tunne, joten jätän nimittelyt väliin..

-----
Kahdelle moottoripyöräjengi Bandidosin jäsenelle luettiin murhasyyte entisen Bandidos-presidentin surmaamisesta. Marko Hirsma ammuttiin kotinsa parkkipaikalle Helsingissä 20. lokakuuta 2001 hänen vaimonsa ja lapsensa silmien edessä. Myös vaimo ja lapsi olivat syyttäjän mukaan tulilinjalla, mutta heihin ei kuitenkaan osunut. Syytetyt kiistivät murhasyytteen.

Kivaa normijengiä tosiaan.

ol.io
Tunnen yhden bandidos perheen, heillä vietetään aivan tavallista koti elämää ja lapset ovat todella hyvin kasvatettuja ja kohteliaita. Samaa ei voi sanoa kaikista ns "paremmista perheistä". Mun lapsi ei enää mene leikkimään erään arkkitehti-lääkäri pariskunnan lasten luo. Siellä elämä on sellaista että ei mun mielestä ole lasten katseltavaa.

No ei ne mopopojat kai toisten lapsille mitään tee? Mä olen siinä uskossa, että ne tappaa vaan toisiaan ja siellä kerhotiloissaan tai sitten ampuu toisensa ratsailta kumoon eikä suinkaan tunkeudu väkivalloin jäsentensä kotiin. Voin toki olla väärässäkin.

[QUOTE="vieras";23148675]Ei oo todellista.. En kai nyt ehdoin tahdoin halua olla tekemisissä vaarallisten rikollisten kanssa ja vielä vähemmän haluan, että lapseni oleilee sellaisten kodissa. Sinulle se ei näköjään tuota päänvaivaa.[/QUOTE]

:D Ei, mulle ei tuota päänvaivaa "arvostella" ihmistä sen perusteella mitä hän on, ei mitä hänellä on päällään. Ihminen voi olla kuule paljon vaarallisempi rikollinen kraka kaulassa kuin liivi päällä. Tottakai jengeissä on aina niitäkin jotka ovat pahempia kuin toiset, mutta heillä harvemmin on perhe siinä kuosissa että sinne naapurin tai luokan lapset tulisikaan leikkimään.

"tiina"
[QUOTE="vieras";23148763]No niinhän minäkin tein. Molemmilla oikeus omaan mielipiteeseen, tällä tädillä ja.. en tiedä, miksi sinua kutsuisin, kun en tunne, joten jätän nimittelyt väliin..[/QUOTE]

Hienoa! Sinä voit pitää mielipiteesi ja minä pidän omani, ihan niin kuin alusta asti yritinkin, enkä ole itse alkanut kanssasi kinaamaan.
Tätiä en missään tapauksessa haukkumanimenä osaa pitää joten kaikin mokomin saat minuakin tädiksi kutsua. :)

------
No ei ne mopopojat kai toisten lapsille mitään tee? Mä olen siinä uskossa, että ne tappaa vaan toisiaan ja siellä kerhotiloissaan tai sitten ampuu toisensa ratsailta kumoon eikä suinkaan tunkeudu väkivalloin jäsentensä kotiin. Voin toki olla väärässäkin.
Vaimon asianajajan Risto Kyytisen mukaan Marko Hirsma oli joko eronnut tai erotettu Bandidoksesta. Sen jälkeen jengi oli kohdistanut Hirsmaan ja hänen perheeseensä väkivalta- ja muita rikoksia. Muun muassa Hirsmojen kotiin oli tunkeuduttu...

Yhteistyössä