Ottaa aivoon kun mies tsekkaa aina kaikkien naisten tissit ja pepun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sinisulka

Aktiivinen jäsen
14.01.2011
2 672
0
36
47
Maapallo:)
Millä sitä voisi hillitä itseään, kun huomaa miten mies (jonka kanssa aloitin nyt seurustelun) katsoo joka ikisen vastaan tulevan naisen perää ja etumusta? Olen sanonut siitä sille, mutta ei se lopeta. Tänään kun katsoin ystävänpäivän kunniaksi alusvaatteissa televisiota, olin varta vasten laittanut ne että olisi romanttinen ilta mutta ei se niin pitkään mua katsonut kuin muita naisia. Vedin taas sitten herneen nenään ja passitin sen omaan kämppäänsä nukkumaan.Pitäisikö sitä laittaa anteeksipyyntö tekstari vai antaa vain olla..

Anna olla...unohda koko mies. Jos on jo suhteen alussa kiinnostuneempi kaikista muista naisista, niin ei se tulevaisuudessa ainakaan paremmaksi muutu...Sit sen tekee mieli jo maistaakin, ei pelkästään katsoa.

[QUOTE="www";23144079]Anna olla...unohda koko mies. Jos on jo suhteen alussa kiinnostuneempi kaikista muista naisista, niin ei se tulevaisuudessa ainakaan paremmaksi muutu...Sit sen tekee mieli jo maistaakin, ei pelkästään katsoa.[/QUOTE]

Tästä on niin vaikea ottaa opiksi mutta totta toi kai on. Mies kyllä itse sanoo että ei halua pettää ja sillä tavalla särkeä meidän liittoa.

Sitten sekin on tosi ärsyttävää, kun mies katsoo periä ja huomauttelee jos ei ole sen mielestä hyvä. Sitten mä vain mietin, että onko ne loput hyviä...

Ihan normaalia suhteen alussa. Testaa sun reaktiota ja jos oot mustasukkainen, se varmistuu että oot kiinnostunut. Nosta kunnon meteli tai ala sä tuijotta miesten takapuolia ja seuraa miehen reaktioita.

[QUOTE="vieras";23144098]Ihan normaalia suhteen alussa. Testaa sun reaktiota ja jos oot mustasukkainen, se varmistuu että oot kiinnostunut. Nosta kunnon meteli tai ala sä tuijotta miesten takapuolia ja seuraa miehen reaktioita.[/QUOTE]

Potaskaa tämä. Kyllä suhteen alussa pitää olla rakastunut eikä tosiaan tsiigailla, ainakaan tuolla tavalla hela tiden, toisten naisten takapuolia kuin mikäkin moukka... Jos on tuollainen mies niin huh huh. Mut ilmeisesti vakka kantensa valitsee..

[QUOTE="vieras";23144098]Ihan normaalia suhteen alussa. Testaa sun reaktiota ja jos oot mustasukkainen, se varmistuu että oot kiinnostunut. Nosta kunnon meteli tai ala sä tuijotta miesten takapuolia ja seuraa miehen reaktioita.[/QUOTE]

Ekaa kertaa kuulen, et joku sanoo noin? Mun kaverilla ollut sama ongelma omassa parisuhteessaan...ne on olleet yhdessä jo pitkään 2 vuotta eikä mies ole vielä lopettanut. Siis lopettanut perien kattelua.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="Reima";23144107]Potaskaa tämä. Kyllä suhteen alussa pitää olla rakastunut eikä tosiaan tsiigailla, ainakaan tuolla tavalla hela tiden, toisten naisten takapuolia kuin mikäkin moukka... Jos on tuollainen mies niin huh huh. Mut ilmeisesti vakka kantensa valitsee..[/QUOTE]

Tää mua juuri huolestuttaa. Kun murkun isän kanssa oli sama ongelma ja ero siinä ennen pitkään tuli. Mikä minussa on vikana kun en saa koulutettua herrasmiestä miehekseni? Kunnon miestä...

Alkuperäinen kirjoittaja täh?;23144104:
Jostain liitosta tuolla aiemmin puhuit. Mies on joko avo- tai aviomies.

Asuu vain naisen kanssa, mut nykyään ne on kämppiksiä. On sanonut kyllä rakastavansa mua ensi metreiltä. Silti pitää sitten suututtaa mut harvasen ilta tällä perien arvostelulla. Se esimerkiksi sanoi kenellä mun hyvällä ystävällä on hyvä perse ja kenellä huono. Uskallanko tuoda enää muita kuin huono perseisiä ystäviä kylään yhtä aikaa mies ystäväni kanssa?

Ekaa kertaa kuulen, et joku sanoo noin? Mun kaverilla ollut sama ongelma omassa parisuhteessaan...ne on olleet yhdessä jo pitkään 2 vuotta eikä mies ole vielä lopettanut.

Mä tiedän monia miehiä jotka on tehneet niin, ei pelkästään mun oma mies. Tiedän myös miehiä jotka heti kertoo kaikki naisseikkailunsa ja seuraa miten nainen reagoi. N. 80% mun kavereista on miehiä, joten aika hyvin tiedän.

[QUOTE="vieras";23144124]Mä tiedän monia miehiä jotka on tehneet niin, ei pelkästään mun oma mies. Tiedän myös miehiä jotka heti kertoo kaikki naisseikkailunsa ja seuraa miten nainen reagoi. N. 80% mun kavereista on miehiä, joten aika hyvin tiedän.[/QUOTE]

Syylliset selittää, kunhan tsekkaillaan ryntäitä ja perseitä koska ei oikein pystytä hillitsemään itseämme ja keksimme kaikenlaista paskaa sitten kun jäämme kiinni.

Tällaisia aloituksia tosi usein lukee foorumeilta ja aina ne mua ihmettävät. Millaisia urpoja teillä on miehinä? Minulla ei ikinä ole ollut miestä jonka olisin huomannut noin tekevän. Nykyinenkin on niin seksuaalinen tapaus että varmasti katselee muita naisia mutta ei koskaan siten että minä huomaisin. Joku roti pitää olla. Ihan oikein aloittaja teit ja mielestäni sinun pitöäisi puhua miehelle tuosta.

No kyllä itsekkin katselen kauniita naisia (eikös se niin mennyt että naiset laittautuu toisia naisia varten) Joo mutta ei mya tissit ja peppu kyllä kiinnosta, nätti naama vain.

Mä alkaisin avoimesti kyttäämään kaikkien miesten takapuolia ja etumusta (jospa mies sitten tajuis ettei se ole toisesta kivaa)

Kyllä minä joskus tulen katsoneeksi miesten takamusta ja etumustakin riippuen miten paljon pullottaa. Ed. työpaikalla nauratti eräs mies, jonka etumuspullotti kamalasti niin pieneksi mieheksi ja sitten se vielä käveli silleen jännästi ihan kuin olisi hirvee jööti jalkojen välissä. En sen enemmän ajattele uuh tai aah katsomisista vaan joskus vaan tulee huomattua. Ja katson kyllä naistenkin etumusta ja takamusta jos jollain tavalla huomattava. En nää siinä kyllä mitään seksuaalista. Omissa tisseissä on sen verran kokoa(f-kuppi) ettei ole alemmuuskompleksia.

Eipä se ole vaimolta pois vaikka huomioni saattaakin joskus hetkeksi kiinnittyä jonkun toisen rintoihin tai takapuoleen. En nyt sentään päätäni käännä ja jää jotain persettä seuraamaan mutta en minä silmät kiinni voi liikkua.
Kyllä minä voin vaimolleni sanoa jonkun olevan nätti, kaunis, upea tai mitä vaan ilman herneitä hengitysteissä. Avan samoin voimme jutella vaimon mielestä komeista miehistä joita ovat esimerkiksi Sean Connery ja David Caruso jotka minunkin mielestäni ovat varsin komeita heeboja.
Kun aikuisten suhde on riittävän vakaalla pohjalla niin kyllä silloin voi puhua mistä vain ja kertoa mielipiteensä. Teinien hommaa hernehtiä joka asiasta.

Yhteistyössä