Mitäs just nyt etsit kirppareilta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "myyjä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis oikeasti se voi tosi paljon yllättää mitä ihmiset loppujen lopuksi ostavat. Joskus tuntuu että ihan järjettömät tavarat menee kaupaksi. Ja kappas, itsekin haluaisin ostaa ison, vaikka huonokuntoisenkin valurautapadan, kolmionmallisia puupalikoita, vanhan halvan villakangastakin askarteluja varten.

Vauvalle nyt kaikkea mahdollista mitä vaan olisi tarjolla. Maalaisromanttiset sisustustavarat sekä dvd:t kiinnostavat aina. Keittiö tarvis valaisimen jonka toivoisin löytäni kirpparilta.

Mulla villeroy & boch cascara ja vieux luxembourg -sarjat, teeman sininen maitokannu ja pannumyssy.

Ja mulla olis käyttämätön ihana oliivinvihreä trikooretrokukkakangas, jota en oo vaan viitsinyt pistää mihinkään myyntiin... :) Muutenkin yksi vaatekaappillinen kankaista pitäisi laittaa myyntiin...

Onko sulla kuvaa kankaasta?
Yhden lapsenlapsnei äiti on semifanaattinen martta ja jos lastenlasta haluaa hemmotella vaatteilla niiden pitää mieluiten olla vanhoista kankaista itseommeltuja.
:)

En mä voi käydä kirppareilla mutta jos etsisin jotain sieltä niin vk-pukuja muksuille, kuriksia isommalle, saappaita pienemmälle, aurinkolaseja itselleni... Ja ihan vaan normi käyttövaatteita lapsille, pojalle puhtaita, kirkkaita värejä, limeä, keltaista, oranssia, vaaleaa turkoosia (ei ole niin helppoa löytää..).. ja tytölle ruskeaa vaatetta :) Dubloja ja puujunarataa ja vetureita tarttuis varmaan kanssa hyvällä hinnalla matkaan..

Kesävaatteet meni heti kun ne myyntiin vein. Olen kyllä hinnoitellut todella alas, koska haluan eroon kaikesta turhasta. Talvtakkeja oli muutamalla eurolla myynnissä ja ne meni heti... Miehen takkeja yritän myös myydä mutta ne ei mene sitten millään... lasten talvitakit myös vielä myymättä vaikka eurolla ja allekin yritän saada menemään...

Täytyy varmaan katella pikkuhiljaa lisää kaapeista, täältä jo tulikin hyviä ideoita :) Verhoja ja kankaita löytyy vielä...

Yhteistyössä