relaatio 22

• Viestiketjun aloittaja "lala"
  • Ensimmäinen viesti
ratkoja laura
Alkuperäinen kirjoittaja smiiiii;23124982 begin_of_the_skype_highlighting**2 ruutua kiinni. ylimmät vasen ja oikea. ei oikeen aukee toi historia:
Historiassa ainakin pari konfliktia. Mulla on kiinni alimmat kaksi ruutua vasemmalta. Miten pääsis niihin?

smiiiii
Miten ihmeessä voi olla auki kaikki ruudut, kun itellä jumittaa kahden ruudun ja 10 sanan jälkeen? Mitä tuonne historiaan tulee - kaikki paitsi luode (6+18) puuttuu.
alku tökki tosi pahasti ja valitinki jo että eihän tää aukee ollenkaan.. mut sit vaan jotenki puolivahingossa alko aukeemaan :) tosin, nyt tais sitte tökätä..enkä jaksa just nyt miettiä.
mut siis, historiaan ainaki pari aukes mulla parilla isolla fightinnilla...

ratkoja laura
Alkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda;23125238 begin_of_the_skype_highlighting**************23125238******end_of_the_skype_highlighting:
Jes, eka keltainenkin sana auki :)
Mulla kans keltainen sana auki Loma ruudussa, onko sulla samassa paikassa?

ratkoja laura
En ole tuo Hulda, mutta vaikka minulla on ne kaikki ympärillä olevat sanat, niin en millään keksi mikä sana tuohon keltaiseen tulee. Olisko vinkkiä?

Minulla on keltainen ruutu ratkottuna Lääketiede-ruudussa, vaikka muuten siinä ei paljon sanoja vielä olekaan.
Se on ton urheilulajin yks muoto tai tyyli.. Vinkkiä lääketieteeseen? Vasemmalle, alas tai ylös :)

Yhteistyössä