SATUHÄÄT 10.2. - ketju

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="kira";23114736]aika hurjaa oli VIIKON töissä, ja oli ihan väsyny!
hoh.. itse olen töissä ja painan jopa 10 tuntisia lauantai vuorja, siinä samassa hoidan lapset ja kodin.
Niin, ja miten voi harrastuksena olla shoppailu, jos ei edes käy töissä?
veronmaksajien rahoilla??[/QUOTE]

Voi olla, että inhosi kyseistä työtä ja sehän oli työharjoittelu. Ilmeisesti se Työvoimatoimiston työharjoittelu tai ohjelmassa ainakin sanottiin, että aloitti työharjoittelun.

Itse olen ollut 19-vuotiaana tuossa työharjoittelussa ja näin jälkeenpäin ajateltuna olisi ollut parempi jos en olisi mennyt. Oli kamala kokemus, ei niinkään sen vuoksi, etten olisi jaksanut tehdä työtä vaan siksi, että juuri mitään työtä ei ollut vaan lähinnä seisoin kaupassa 8 tuntia päivässä. Jokainen voi mennä kokeilemaan kuinka kauan jaksaa tuollaista + lisäksi inhottavat "työkaverit". Tuon jälkeen tuli jonkinlainen kammo hakea työtä... parempi olisi jos ei olisi mennyt ollenkaan.
 
"vieras"
[QUOTE="lollorosso";23114877]No mutta, kyllä se jo kertoo jo aika paljon ettei jaksa viikkoa kauempaa tehdä töitä.
Kyllä tollaset saa sossuta yms rahat, mutta esim: kotiäidit saa elää näkkileivällä..[/QUOTE]
Siivoa itse 18 hevosen karsinaa kuudessa tunnissa ja tule sitten sanomaan. Tuommonen pienen kokoinen tyttö vielä. Sun massallasi varmaan nostelet samassa ajassa sata heinäpaaliakin.

Hän oli työharjoittelussa ja varmasti on vielä nuorella ihmisellä aikaa häidenkin jälkeen ajatella työkuvioitaan.
 
"haha"
[QUOTE="vieras";23116130]Siivoa itse 18 hevosen karsinaa kuudessa tunnissa ja tule sitten sanomaan. Tuommonen pienen kokoinen tyttö vielä. Sun massallasi varmaan nostelet samassa ajassa sata heinäpaaliakin.

Hän oli työharjoittelussa ja varmasti on vielä nuorella ihmisellä aikaa häidenkin jälkeen ajatella työkuvioitaan.[/QUOTE]

Joo, näin olenkin tehnyt viimesen vuoden. JA tuskin on tämä tyttö minua paljonkaan pienempi.
olen 156cm ja 48 kilonen.
 
"vieras"
[QUOTE="haha";23116147]Joo, näin olenkin tehnyt viimesen vuoden. JA tuskin on tämä tyttö minua paljonkaan pienempi.
olen 156cm ja 48 kilonen.[/QUOTE]

No niin,hyvä juttu,ihanaa että oot parempi ihminen! Oisko vielä jotain jossa oot maailman paras?
 
häh
[QUOTE="vieras";23116221]Eikö ketään häirinnyt miehen sovinistiset puheet? "Missä sun kauniit kaverit on jne...."[/QUOTE]

Etkö ole lukenut ketjua?
Jos lukisit niin huomaisit että vaikka kuinka montaa on häirinnyt.
 
"Vieras"
Ensin minä pyörittelin silmiäni toisen kaason tökeryydelle kirkossa (puna pukuinen) ja ajattelin, että onpa hapannaama kaaso eikä käytöstapoja ollenkaan.
Mutta jospa kaaso ei olisi halunnut esiintyä televisiossa lainkaan, mutta kuitenkin halusi olla ystävänsä kaasona, eikä siksi tuntenut oloaan kotoisaksi.
Aika aroilta vaikuttivat molemmat. Kaasoa kun hän juonsi ohjelmaa ja morsianta kun hän joutui laulamaan Rafaelin enkelin. Ihan kaunis ääni hänellä on, joten sen puoleen ei olisi tarvinnut laulaa selkä yleisöön päin.
Miehestä sen verran, että huomasi hänen olevan 20-vuotias;)
 
Tyhmää, että Satuhäihin valitaan vaan kohua herättäviä pareja ja ohjelma leikataan siten, että lopputulos on nöyryyttävä. Samoin tuo ei-kronologinen esitystapa ärsyttää. Meidän häät subilla oli paljon parempi.
 
hsp
[QUOTE="werty";23115195]No mutta, eipä niillä kaupanpalkoilla kauhean kauaa elätettä kahta ihmistä.
Itse olen kaupassa töissä, ja palkka on maksimissa. Eikä se tosiaan niin iso ole, että kaks ihmistä elätetään. [/QUOTE]

Luulisi että mies tekee ihan kokoaikaisena, sanoi olevansa työnarkomaani. Eli voisi kuvitella hänen tienaavan ainakin 1500 kuussa, kyllä sillä kaksi elättää jos heillä ei vielä lainoja tms. suuria menoja ole. Ja eikös tuo vain jotain pikkujuttuja ostellut kun lähti shoppaamaan, ei ollut puhetta esim. merkkivaatteista.
 
"Jenni"
Luulisi että mies tekee ihan kokoaikaisena, sanoi olevansa työnarkomaani. Eli voisi kuvitella hänen tienaavan ainakin 1500 kuussa, kyllä sillä kaksi elättää jos heillä ei vielä lainoja tms. suuria menoja ole. Ja eikös tuo vain jotain pikkujuttuja ostellut kun lähti shoppaamaan, ei ollut puhetta esim. merkkivaatteista.
Mut kolmen kissan elättäminen ei ole ilmaista! Oikeesti, niihin menee rahaa paljon.
 
"vieras"
No jokaisen pariskunnan oma asia miten itsensä elättävät, kunhan itsensä elättävät. Eli jos mies maksoi shoppailureissut ym. menot niin mikäs siinä. Kävis mullekkin! Tosin tekisin varmaan elämälläni muutakin kuin kökkisin kotona ja shoppailisin.

Röökaaminen oli ällöttävää, mutta niinhän se on aina.

Mies oli ka-ma-la. Oikee sovinisti eikä tainnut naista paljon arvostaa, kunhan vakisänkykumppanin sai ja pyykkääjän. Mutta ehkä johtui nuoresta iästä? ehkä ohjelma oli tarkoituksella tehty niin? who knows..

Ohjelman alussa ajattelin että kamala sossupummimorsian, mutta ohjelman edetessä aloin ajattelemaan hänestä vain hyvää. Oli kumminkin käynyt elämässä paljon läpi, ja oli aika hyvin koonnut itsensä. Oikein kiva nähdä että hän oli kaikesta huolimatta hyvin onnellisen näköinen! toiv. valitsi oikean miehen- morsiammelle kaikkea hyvää o/
 
EV
Minusta mies on kerta kaikkiaan SIKA ja nainen mielestäni valitsi täysin väärän kumppanin. Tuskin heidän liittonsa kauaa kestää tai mistä sitä tietää, jos nainen vain sinnittelee liitossa, vaikka se ole mistään kotoisin.
 
mappu
[QUOTE="Pikkuinen Jättiläinen";23114818]Mun mielestä morsian oli kaunis eikä tullut mieleenkään että olisi jotenkin erikoisempi. Sen sijaan mietin kyllä koko ohjelman ajan, että ketä se muistuttaa??? Joku näyttelijä? Vai malli?[/QUOTE]

Mietin aivan samaa! Tosin mielestäni olen nähnyt juuri tämän tytön jossain aiemminkin, tai sitten hänen kaksoisolentonsa... ja vieläpä sellainen tunne että tv:ssä. Kuvittelenko?
 
kaunis morsian
Katsoin just jakson ja oi että oli kaunis morsian! Mulle tuli jotenkin mieleen Suvi Koponen..? Tää nainen pitäis palkata vaikka johonkin Kalevala Korun Vanamo-mainokseen keijuksi satumetsään. Kaikkea hyvää parille!

Tuli mieleen että Satuhäitä aina kun morkataan, ettei ole kronologista järjestystä häiden suunnittelusta h-hetkeen, niin voisiko syy olla tämä: raha. Varmasti kuvaus pitää hoitaa kustannustehokkaasti eikä ravata pitkin Suomea seuraamassa korttiaskarteluja ja pukusovituksia.
 
"vieras"
Tuli mieleen että Satuhäitä aina kun morkataan, ettei ole kronologista järjestystä häiden suunnittelusta h-hetkeen, niin voisiko syy olla tämä: raha. Varmasti kuvaus pitää hoitaa kustannustehokkaasti eikä ravata pitkin Suomea seuraamassa korttiaskarteluja ja pukusovituksia.
Mitäköhän ihmettä mahdat tällä oikein tarkoittaa...? Eiköhän se ohjelma koosteta niistä kaikista otoksista, joten ne otokset saisi ihan mihin järjestykseen tahansa, jos vaan haluaisi.
 
joo tätä
[QUOTE="vieras";23121456]Mitäköhän ihmettä mahdat tällä oikein tarkoittaa...? Eiköhän se ohjelma koosteta niistä kaikista otoksista, joten ne otokset saisi ihan mihin järjestykseen tahansa, jos vaan haluaisi.[/QUOTE]

Varsinaisesta hääsuunnittelusta tulee ainakin ruutuun kohtalaisen vähän matskua ja pariskuntien jutut vaihtelevat, joten jollain keinolla on ohjelmalle rakennettava ees jonkinlaista draaman kaarta. Tällä rakenteella varmistetaan mielestäni että vähempikin kuvausmäärä riittää En tiedä miten monta keikkaa kuvausryhmä todellisuudessa tekee parin luokse, mutta ohjelman perusteella ei kovin montaa.
 
cv
Suloinen morsian, sulhanenkin varmaan kunnon poika, vaikka ei niin hyvin käyttäytynytkään. Koko ajan pitää muistaa, että pari oli vasta 20. Lämminhenkinen perhe, iloiset häät!
 
katsoin myös puhutun jakson ja kauhistelin tupakointia : O en koskaan ennen ole nähnyt että häissä hääpari tupakoi, varsinkaan tuossa onnittelu vaiheessa. Mutta mitä mieheni höpötti että olisivat lopussa jaksoa eronneet tai jtn kun en loppuun asti kerennyt katsoa mutta mies juuri sen kohan ehti nähdä, vai sekottaako johonkin muuhun ohjelmaan??
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Slummien miljoonitär;23121681:
Mun mielestä tuo morsian oli suloinen. Jokainen joka selviää kurjasta lapsuudesta ehjin nahoin, on aina onnensa ansainnut! Toivottavasti tuo sulhanen on kunnollinen eikä särje morsiamen sydäntä.
Sitä minäkin toivon, mutta mulla on paha aavistus siitä, että sulhanen menee ja pettää morsianta jossain vaiheessa. Kunhan alkuhuuma haihtuu... : /
 
katsoin myös puhutun jakson ja kauhistelin tupakointia : O en koskaan ennen ole nähnyt että häissä hääpari tupakoi, varsinkaan tuossa onnittelu vaiheessa. Mutta mitä mieheni höpötti että olisivat lopussa jaksoa eronneet tai jtn kun en loppuun asti kerennyt katsoa mutta mies juuri sen kohan ehti nähdä, vai sekottaako johonkin muuhun ohjelmaan??
Siis ei tuo pari ainakaan ole eronnut, joku kirjoitti jollain palstalla, että ovat edelleen yhdessä.
 

Yhteistyössä