Miksi ihmeessä joku lähettäisi tällaisen viestin???

• Viestiketjun aloittaja ei ymmärrä
  • Ensimmäinen viesti
,,,
[QUOTE="vieras";23014182]Miten sä muka pystyt soittaa siihen, jos numero on salainen? Koska ei se silloin näy sun kännykässä, vaan siinä lukee tuntematon numero (jopa vaikka olis tallennettu sun kännyyn), eikä siihen pysty soittamaan![/QUOTE]

Kyllähän numero näkyy sillon kun tekstarin lähettää. mutta ei siis siitä numerosta saa tietoja esim enirosta kun on salainen...

ei ymmärrä
[QUOTE="vieras";23014182]Miten sä muka pystyt soittaa siihen, jos numero on salainen? Koska ei se silloin näy sun kännykässä, vaan siinä lukee tuntematon numero (jopa vaikka olis tallennettu sun kännyyn), eikä siihen pysty soittamaan![/QUOTE]

Lähettäjän numero näkyy kyllä viestissä, oli numero salainen tai ei.
Numeron haltijaa/ omistajaa ei vain saa tietää numerotiedustelusta tms.

Onko miehesi numero saatavilla numerotiedustelusta tms? Jos on, joku on voinut yrittää etsiä jotakin toista, saman nimistä ihmistä?
Soittakaa huomenna päiväsaikaan niin, että laitatte numeron pois näkyviltä?

"vieras"
Väärä numero tai ehkä nainen on ihastunut mieheesi ja näin yrittää saada teille eron aikaan ja miehes omakseen syytäen sua petturiksi.Tai ehkä joku tekee teille kiusaa.

ei ymmärrä
Onko miehesi numero saatavilla numerotiedustelusta tms? Jos on, joku on voinut yrittää etsiä jotakin toista, saman nimistä ihmistä?
Soittakaa huomenna päiväsaikaan niin, että laitatte numeron pois näkyviltä?
Mieheni nimisiä henkilöitä on olemassa monia. Mutta hänen työnumeroonsa on toi viesti lähetetty, eikä hänen privaattinumeroonsa (joka on minun käytössä, mutta harvan tiedossa).

Voi tietty olla, että on väärään numeroon tullut, mistäpä sitäkään tietäisi.

"tyty"
Peesi. Kummallisia sekaannuksia sattuu. Mulle soitti joskus nainen, jonka mielestä mulla oli ollut suhde hänen miehensä kanssa. En ollut koskaan kuullutkaan koko tyypistä. Nainen oli kaivellut mun tyttönimen ja entisen osoitteen ja ties mitä vielä esille... oli oikeesti aika pelottavaa. Nyt tietoni ovat salaisia.

KuoliaaksiNauraja
Joo, tämä nyt on vanha kikka saada teidän välillenne eripuraa. Elä nyt vaan ala mihinkään toimenpiteisiin kerran tiedät ettei se ole totta. (tämä pettäminen)
Joko tollo teki tämän saman minulle ja puolisolleni joskus 3 vuotta sitten. Nauroin tässä mieheni kanssa että ollaan unohdettu autuaallisesti koko asia. Nyt muistui mieleen kun oli niin samanlainen tapaus.

lollllz
Ei hitto palstalaiset on taas ilmeisesti kännissä :D Ekaks vaikka kuinka moni jankkaa että MIEHES PETTÄÄ blablabla eikä voi lukea eteenpäin sen verran että näkisi ap:n toisen viestin jossa sanoi ETTÄ MIES SEN VIESTIN SAI ja sitten joku välkky sanoo että miten sä muka sait sen numeron jos se oli tuntematon numero :D:D aahhahahahahaha.....

"vieras"
Sun kannnattaa puhua miehes kanssa asiasta ja kysyä suoraan onko hänellä työpaikalla liikaa vipinää. Jos mies on rehellinen vastauksessaan, niin näet sen kyllä mikäli miehesi tunnet.
Aika harvalla miehellä työpaikkaromansseja on

ei ymmärrä
Joo, tämä nyt on vanha kikka saada teidän välillenne eripuraa. Elä nyt vaan ala mihinkään toimenpiteisiin kerran tiedät ettei se ole totta. (tämä pettäminen)
Joko tollo teki tämän saman minulle ja puolisolleni joskus 3 vuotta sitten. Nauroin tässä mieheni kanssa että ollaan unohdettu autuaallisesti koko asia. Nyt muistui mieleen kun oli niin samanlainen tapaus.
Voi olla että asia on juurikin noin.
Huono yritys vaan, ei johtanut muuhun kun pitkiin keskusteluihin siitä, kuka mahtaa viestin takana olla :D
Ei siis mitään riitaan viittaavaakaan saanut aikaiseksi.

[QUOTE="vieras";23014391]Sun kannnattaa puhua miehes kanssa asiasta ja kysyä suoraan onko hänellä työpaikalla liikaa vipinää. Jos mies on rehellinen vastauksessaan, niin näet sen kyllä mikäli miehesi tunnet.
Aika harvalla miehellä työpaikkaromansseja on[/QUOTE]

Joopa. Naisvaltaisella alalla aika harvassa on miehet, joilla ei olisi koko ajan jotakin pientä vipinää.

...
[QUOTE="vieras";23014391]Sun kannnattaa puhua miehes kanssa asiasta ja kysyä suoraan onko hänellä työpaikalla liikaa vipinää. Jos mies on rehellinen vastauksessaan, niin näet sen kyllä mikäli miehesi tunnet.
Aika harvalla miehellä työpaikkaromansseja on[/QUOTE]

Niin juuri, keskustele miehesi kanssa ja katso häntä silmiin kun kysyt asiasta, niin näet salaako hän jotain. Tsemppiä sulle, toivottavasti huhu ei osoittaudu oikeaksi

"vieras"
No voi morjes! Lähetä siihen numeroon viesti ettet usko ilman tarkennuksia. "Todella kamalaa, jos näin, mutta tarvitsen lisätietoa uskoakseni" Kun ei kerran vastaa soittoihin, niin taatusti vastaa viesteihin. Ei tuon tyyppinen ihminen jätä asiaa vain yhteen viestiin, varsinkin yllytettynä.

Pelaa itsensä pussiin joka tapauksessa, henkilöllisyys ja motiivi tulee selville.

Tästä ketjusta taas näkee, miten ihmiset ei lue muuta kuin aloitusviestin ennen kuin kirjoittavat...

Mä epäilisin että on väärään numeroon tullut tuo viesti. Vastatkaa siihen viestiin että, anteeksi mutta taisi olla väärä numero. Onko sun miehen työnumero salainen, vai voiko sen saada numerotiedustelusta sun miehen nimellä?

Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä;23014457:
Hmm.. Mä olen miesvaltaisella alalla, joten siitäkö päätellen mulla "pitäisi" olla työpaikalla jotakin pientä vipinää..?
Tuskin, siis tuskin "siitä päätellen". Mutta minulla on kokemusta juurikin naisvaltaisista aloista/työpaikoista. Ja siis siellä työskentelevistä miehistä.

ollopollo
Soita siihen jostain muusta kuin miehen/sun numerosta, sekin voi tosin mennä puihin jos se tyyppi on hankkinut liittymän vain tota tarkoitusta varten ja on ollut ainoastaan suhun yhteydessä. Voihan se olla tullut väärään numeroonkin.

ollopollo
Soita siihen jostain muusta kuin miehen/sun numerosta, sekin voi tosin mennä puihin jos se tyyppi on hankkinut liittymän vain tota tarkoitusta varten ja on ollut ainoastaan suhun yhteydessä. Voihan se olla tullut väärään numeroonkin.
Niin siis jos on ollut ainoastaan teihin yhteydessä eikä muilla siis oo sitä numeroa tiedossa niin se arvaa että te soitatte vaikka soittaisitte mistä numerosta.

lko
Heitä sinne viestiä että teet rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta jos ei ala kertoa kuka on ja miksi lähetti viestin, tollasia juttuja lähettelevä voi jopa olla niin tyhmä että pelästyy ja tunnustaa :D

Entäs jos lähettäjä on joku, joka on kiinnostunut ap.n miehestä. Ajattelee näin kylvävänsä epäluottamuksen siememen ap.n miehen mieleen ja kuvittelee pääsevänsä paikalle lohduttajaksi, kun mies kuvltellusti sitten hautoisi eroa /kostoa.

ei ymmärrä
Entäs jos lähettäjä on joku, joka on kiinnostunut ap.n miehestä. Ajattelee näin kylvävänsä epäluottamuksen siememen ap.n miehen mieleen ja kuvittelee pääsevänsä paikalle lohduttajaksi, kun mies kuvltellusti sitten hautoisi eroa /kostoa.
Saa mun puolesta kuvitella ja haaveilla aivan vapaasti :) Saa vaikka yrittää mitä, mutta meitä ei eroamaan saa ;)

Yhteistyössä