Johanna Tukiainen?!

• Viestiketjun aloittaja E*P
  • Ensimmäinen viesti
E*P
Onko se ihminen oikeasti jonkun lääkityksen alla vai jatkuvasti humalassa vai mitä ihmettä?

Tästäkin on varmaan jo kymmenen ketjua, mutta se eilinen Maria- ohjelma... Ei hyvänen aika, meinasin oikeasti vajota maan alle myötähäpeästä! Miten tuollainen ihminen päästetään televisioon?? Juontajakin vain v*ttuili Johannalle eikä se itse edes tajunnut sitä. Mitään järkevää ei ihminen saa suustaan ulos eikä yhtäkään kunnollista lausetta. Puhelee typeriä kuin pikkutyttö.

"Ei me olla oikein koskaan arkea eletty eikä asuttu yhdessä" Mennään silti naimisiin.

Oikein hävettää että SUOMESSA tuollaiset ihmiset pääsevät julkisuuteen. Toivoisin ihan Johannan itsensä takia että tajuaisi jättäytyä julkisuudesta.

"hmm"
johanna tukiainen on tieteellinen mysteeri. liekö jollain tavalla sulkeutunut tai kyvytön ymmärtämään sosiaalista kanssakäymistä, kun ei pysty käsittämään omien juttujensa typeryyttä ja läpinäkyvyyttä, hahmottamaan että todella typeristä valheistaan jää kiinni (valehtelee blogissaan näkyvän halvan shamppanjapullon hinnan taivaisiin, antaa väärää nimeä poliisille jne), tai näe peilissä ylipakittua hirvitystä vaan seksikkään kaunottaren? ehkä tulevaisuudessa pystymme puhumaan tästä tuksusyndroomana.

E*P
Onkohan Suomessa muuten olemassa yhtään ihmistä joka oikeasti fanittaisi Tukiaista? Tuntuu että hänet pidetään julkisuudessa että ihmiset saavat nauraa, kun ei raukka itse tajua millainen on...

-.-
Se oli aika pohjannoteeraus kun juontaja kysyi että onko tämä nyt oikeaa rakkautta eikä mikään julkisuustemppu, niin Johanna ei siihenkään saanut mitään sanottua.

Tuo liitto ei tule kauan kestämään, se on varma.

"hmm"
[QUOTE="vieras";23002473]Mua häiritsi vittuileva juontaja. Ammattitaitoinen ei alennu moiseen.[/QUOTE]

tuon ohjelman idea on vähän tuollainen. viimeksi kun tuksu oli mariassa juontaja tokaisi että hän näyttää ihanalta, aivan stiina saariston maalaukselta. ne, jotka tietävät stiina saariston taiteen huomasivat kovan piilovittuilun, tuksu ei luonnollisesti kuulu heihin eikä tänäkään päivänä ole tajunnut loukkausta. siksi hän on niin hyvä vieras tämänlaisessa ohjelmaformaatissa.

...
[QUOTE="hmm";23002558]tuon ohjelman idea on vähän tuollainen. viimeksi kun tuksu oli mariassa juontaja tokaisi että hän näyttää ihanalta, aivan stiina saariston maalaukselta. ne, jotka tietävät stiina saariston taiteen huomasivat kovan piilovittuilun, tuksu ei luonnollisesti kuulu heihin eikä tänäkään päivänä ole tajunnut loukkausta. siksi hän on niin hyvä vieras tämänlaisessa ohjelmaformaatissa.[/QUOTE]

Ne Saariston työt on oikeesti niin rumia!!! Todella vastenmielisen näköisiä.

"hmm"
Ne Saariston työt on oikeesti niin rumia!!! Todella vastenmielisen näköisiä.
sanoisin että maalaus kystaisesta ja visvaisesta emättimestä olisi todella vastenmielisen näköinen, ruma ihminen maalaustaiteessa taas on virkistävää ja mielenkiintoisempaa, lähempänä todellisuutta kuin kuvankaunis jota näemme tarpeeksi aikakauslehtien photoshop-taiteessa.

...
[QUOTE="hmm";23002726]sanoisin että maalaus kystaisesta ja visvaisesta emättimestä olisi todella vastenmielisen näköinen, ruma ihminen maalaustaiteessa taas on virkistävää ja mielenkiintoisempaa, lähempänä todellisuutta kuin kuvankaunis jota näemme tarpeeksi aikakauslehtien photoshop-taiteessa.[/QUOTE]

Mielenkiintoisia ne voi olla samalla kun rumiakin..Mutta ei, kyllä tää on musta vaan ihan ja pelkästää ruma. Mut näähän on makuasioita :)
http://artnews.org/files/0000020000/0000019477.jpg/Stiina_Saaristo.JPG

"vieras"
[QUOTE="vieras";23002473]Mua häiritsi vittuileva juontaja. Ammattitaitoinen ei alennu moiseen.[/QUOTE]

Mä en tykkää tuon Marian tyylistä!! Vedätetään oikeasti sairaita ihmisiä ja vittuillaan ja nauretaan ihan päin näköä! Mun mielestä se on aika alhaista viihdettä

Tuossa ohjelmassa Tuksu oli kyllä vähän sekaisen oloinen, mutta seiskan hääpuku videossa oli ihan oikeasti nätti!!! Ihan yllätyin kuinka hyvältä se näytti, vielä jos olisi muutaman kilon kevyempi...

"vieras"
kuten jo toisessa tuksu ketjussa sanoin:
Avatkaa huviksenne mikä vain johannan seiska.fi kirjoittama blogikirjoitus ja sitten wikipediasta narsismia käsittelevä artikkeli...

"hmm"
[QUOTE="vieras";23002866]Tuossa ohjelmassa Tuksu oli kyllä vähän sekaisen oloinen, mutta seiskan hääpuku videossa oli ihan oikeasti nätti!!! Ihan yllätyin kuinka hyvältä se näytti, vielä jos olisi muutaman kilon kevyempi...[/QUOTE]

tuskimpa se itse häihin menee ilman meikkiä ja hiuspidennyksiä niinkuin sillä videolla..saatetaan itseasiassa päästä ulkonäköylilyöntien osalta ihan uusiin sfääreihinkin. mutta kieltämättä, tuksu näyttää ihan ihmiseltä kun siltä on ensin taltalla naputeltu kaikki maali naamasta.

kamalaa katsottavaa
Sehän oli ihan sekaisin. Vääntelehti,selvää sanaa ei saanu suustaan. Kävi sitä ukkoa sääliksi. Ukko sentään oli selvillä vesillä. Miehestä puhui niin halveksivasti ja vihjaili koko ajan.. sit meinas taas ruveta jauhamaan ex:stään, mitä tekee hirveän usein. Ei ole päässyt vielä ex:stään yli..

"vieras"
tuksu sanoi kun kysyttiin heidä suhteen kestävyydestä, että se on tärkeää että ensimmäisissä häissä on valkoinen puku, sitte toisella, kolmannella ja neljännellä kerralla voi olla erivärinen puku. Just joo, jos näin ajattelee naimisiin mennessä niin tuskin tuo liitto kauan kestää...

Yhteistyössä