Satuhäät- minttu ja janne- HALOO???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja olenko ainoa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

olenko ainoa

Vieras
Katoin just areenasta ton satuhäät jakson jossa on mintun ja jannen häät, satuhahmoiksi pukeutuneina. Olenko ainoa joka miettii onko noi tyypit jollain jatkuvalla tripillä vai muuten vaan vähän tärähtäneitä. Vai onko normaalia että aikuiset leikkii autoilla ja muuten on ihan niin kuin lapset. Mitäköhän noille käy jos pamahtaakin raskaaksi kun inhoaa lapsia...

No mitenhän siinä nyt yleensä käy jos pamahtaa raskaaksi ilman aikomusta?
Kyllä suurin osa niistä pamahtajista on muunlaisia kuin hippinörttejä niinkuin tuo pariskunta.
Omituista minunkin mielestäni, mutta mikä minä, tai sinä, olemme arvostelemaan. Aikuiset ihmiset ketkä elelee omissa satumaailmoissaan - mitä vitun väliä?

Erilaisia ihmisiä.

Eikö ole pääasia, että vaikuttivat olevan onnellisia yhdessä? Tarvitseeko aina olla tuomitsemassa ja väheksymässä.

Et todellakaan ole ainoa. Mutta itsekin mieluummin olisin tuollaisissa "epänormaaleissa" häissä ja mitä luultavammin olen epänormaali itsekin, kun en ymmärrä sellaista p*skantärkeilyä ja pystyyn kuolleisuutta, mitä jotkut aikuisuudeksi kutsuvat. Minulla aikuisuus merkitsee vastuunkantoa tietyistä asioista ja sitä, että maksaa itse sähkölaskunsa ja huoltajan allekirjoitus tarkoittaa nykyään minun nimeäni.

Yleisesti ottaen en pidä lapsista, inhota on ehkä vähän liian voimakas sana, koska eivät kaikki lapset ole inhottavia eikä kukaan lapsi pohjimmiltaan. Ärsyttävä olisi ehkä sopivampi sana. Omiani kyllä rakastan.

en ole ko. ohjelmaa nàhnyt ja joo, ihmiset on erilaisia. toisaalta on olemassa ihmisryhmà joka rakastaa tulla huomatuksi. ehkà tykkààvàt ettà heistà ja vaikkapa heidàn hàistààn puhutaan. mità luulette?

joo ok en tuomitse, mutta jotenkin mua taas ärsyttää tollainen että ihmiset on selvästi epäkypsiä ja on jotain ongelmia (pistää heti miettii että lapsuus jäänyt elämättä ja omat suhteet vanhempiin ei kunnossa) ja että piiloudutaan ton erilaisuuden taakse. Ja joo pukeuduin itsekin teininä kuin hippi ja elän edelleen ekosti ja luomusti, mutta toikin miten suhtautuu lapsiin kertoo musta jotain surullista siitä miten ei ole osannut kasvaa aikuiseks, enkä tarkoita tylsyyttä vaan jonkinlaista kypsyyttä. Ja eihän asia mulle kuulu, kunhan juoruilen täällä :D

Miten suhtautuu lapsiin kertoo ettei ole aikuinen...? Eli aikuisuuden mittako on että haluaa omia biologisia lapsia epätoivoisesti? Itse en halua mutta ihan olen aikuinen kyllä. Lapsettomuus ei tarkoita sitäkään että elämä pyörisi oman navan ympärillä, autettavia ja hoidettavia kun maailmasta löytyy.

onpas täällä nyt jeesustelijoita... katoin myös ohjelman ja kyllä mä voin sanoa että minustakin vaikutti aika tärähtäneiltä. pehmoleluja kasapäin koristeina, sulhasella joku parittajan takki, häävieraat pukeutunut halpoihin naamiaisasuihin ja sulhasen puheesta ei saanut mitään selvää. en tiedä että olivatko ihan selvin päin... minkä ikäisiä muuten oli tämä pariskunta? ja miten ei muistanut edes päivää milloin oli vihitty maistraatissa! uskomatonta välinpitämättömyyttä.

ja tämä on siis vain mielipiteeni, tulkaa vaan napisemaan kapea katseisuudestani. olen mielelläni hieman perinteisempi ihminen.

Janne oli 27 ja Minttu 23 kun ikiä kysyttiin.

Minun mielestäni olivat ihana pariskunta! Sellainen, joka uskaltaa elää niin kuin haluaa eikä tarvitse mitään kermakakkuhäitä todistaakseen, että ollaan "normaaleita". Pehmolelut on ihania ja itsekin voisin niitä ottaa häihin, kivaltahan se näyttää kun on iso kasa pehmoleluja koristeena. =) Itsekin ostan usein pehmoleluja, vaikkei minulla ole edes lapsia.

Mamma italiana..sorry ot, mutta miten sä onnistut olemaan ärsyttävä ihan tavallisellakin kommentilla...missä ei periaatteessa ole mitään ärsyttävää..ei oo eka kerta. Mitä ihmettä :D No, taito kai sekin..

Janne oli 27 ja Minttu 23 kun ikiä kysyttiin.

Minun mielestäni olivat ihana pariskunta! Sellainen, joka uskaltaa elää niin kuin haluaa eikä tarvitse mitään kermakakkuhäitä todistaakseen, että ollaan "normaaleita".

Ihan totta, voiko näin älytöntä ollakaan? Jos häät ovat enemmän perinteiset kuin normaalit, pariskunta ei voi olla oma itsensä vaan he todistelevat jotakin? Tai ovat pinnallisia tai kuolleita kaloja?

Ihan käsittämätöntä :D Jos erilaisen parin mies ihan oikeasti mun silmään näytti siltä että on jonkun lääkityksen alainen, ja häät olisivat olleet mulle tylsät ja eivät olleet mun makuun niin se on kamalaa jeesustelua? Mutta heti kun hääpuku on valkoinen ja sulhanenkin normaalimpi, niin heistä ei ole pakko tykätä ja sen sanominen ääneenkin on ihan oikeutettua?

Ihan totta, voiko näin älytöntä ollakaan? Jos häät ovat enemmän perinteiset kuin normaalit, pariskunta ei voi olla oma itsensä vaan he todistelevat jotakin? Tai ovat pinnallisia tai kuolleita kaloja?

Ihan käsittämätöntä :D Jos erilaisen parin mies ihan oikeasti mun silmään näytti siltä että on jonkun lääkityksen alainen, ja häät olisivat olleet mulle tylsät ja eivät olleet mun makuun niin se on kamalaa jeesustelua? Mutta heti kun hääpuku on valkoinen ja sulhanenkin normaalimpi, niin heistä ei ole pakko tykätä ja sen sanominen ääneenkin on ihan oikeutettua?

Tuo pariskunta ei selvästikään pitänyt mistään perinteisistä häistä niin miksi heidät tuomitaan, kun halusivat pitää omannäköisensä häät? Siitähän tässä ketjussa on kyse. Haukutaan kun pukeutuivat itseään miellyttäviin vaatteisiin ja pitivät sellaiset häät kuin halusivat.

En ole katsonut kyseistä sarjaa kauhean säännöllisesti. Mutta tuo oli ensimmäinen näkemäni jakso, jossa pariskunta ei sanonut toisistaan eikä kenestäkään muustakaan yhtään pahaa sanaa. Hienoa, että he ovat löytäneet toisensa.

Vapaaehtoiseen lapsettomuuteen päätyminen taas ei tee kenestäkään lähtökohtaisesti epäkypsempää kuin toisista - sanoisin, että monissa tapauksissa päinvastoin.

En ole katsonut kyseistä sarjaa kauhean säännöllisesti. Mutta tuo oli ensimmäinen näkemäni jakso, jossa pariskunta ei sanonut toisistaan eikä kenestäkään muustakaan yhtään pahaa sanaa. Hienoa, että he ovat löytäneet toisensa.

Vapaaehtoiseen lapsettomuuteen päätyminen taas ei tee kenestäkään lähtökohtaisesti epäkypsempää kuin toisista - sanoisin, että monissa tapauksissa päinvastoin.

Samaa mietin tuota katsoessani.
Tosin kovin kauaa en pystynyt katsomaan, oli sen verran erikoinen pari.
Onnea heille!

[QUOTE="Mamma italiana";22985585]en ole ko. ohjelmaa nàhnyt ja joo, ihmiset on erilaisia. toisaalta on olemassa ihmisryhmà joka rakastaa tulla huomatuksi. ehkà tykkààvàt ettà heistà ja vaikkapa heidàn hàistààn puhutaan. mità luulette?[/QUOTE]

No se mies ei ainakaan vaikuttanut siltä.. ohjelma on netissä yle areenassa, voi katsoa sieltä.

[QUOTE="Mamma italiana";22986774]miten paljon filmausryhmà "kàsikirjoittaa" noita hàità? rààtàlòidàànkò ohjelma hàiden mukaan vaiko hààt ohjelman?[/QUOTE]

No viime aikoina se ohjelma on mennyt siihen suuntaan, että näyttävät erikoisia pareja ja erikoisia häitä.. Mahdoton sanoa ulkopuolelta, paljonko ohjelmassa olo vaikuttaa siihen, millaiseksi häät muodostuvat. Tietysti ohjelmantekijät kertoo oman tarinansa, tuntuu menneen friikkishowksi koko ohjelma. (en tarkoita että minttu ja janne olivat friikkejä, vaan että ohjelma on sitä tyyppiä).

Miten niin, vaikuttaako tämä siihen, katsotko ohjelman?

Yhteistyössä