Olen aivan rakastunut yhteen palstalaiseen enkä pääse asiasta etiäppäin.

  • Viestiketjun aloittaja vm82
  • Ensimmäinen viesti
vm82
Tällainen joku 20-27 väliltä ehkä, täydellinen nuori nainen. Aina yritän tonkia hänestä jotain huonoa täällä jotta tunne loppuisi, mutta hän vaan vaikuttaa niin ihanalta. Kiltti, huumorintajuinen, kaunis, hyvä ihminen, huomaavainen, mutta osaa pitää puolensa asiallisesti. Tämä siis huono asia.
En voi uskoa että juuri minä voisin ihastua nettipersoonaan, mutta niin on nyt käynyt.
Hyvin häpeällistä, koska hällä on perhe.
 
Non compos mentis
Mä en kyllä tiedä palstalaisten ikiä tai perhesuhteita. Olen vähän huono noissa tiimarivihkon päivityksissä. Rakkaus on hyvä asia kuitenkin. Pidä kiinni siitä tunteesta.
 
Hei man, take it easy. Näkemättä ja näin ollen myöskin tuntematta ketään näillä palstoilla kirjoittavaa, et voi olla tosissasi sanoessasi 'rakastuneesi' johonkin! Oletko koskaan ajatellut, että noiden sinua kiihottavien viestien takana saattaa todellisuudessa ollakin mies? Sitä tapahtuu ja PALJON! Älkää hyvät ihmiset menkö ns. retkuun.
 
uuh
Tiedäthän ap, et sen nettipersoonan eli ihanan ja kauniin nuoren naisen tietokoneen näppistä saattaaki naputella karvanen, 100kg 50v rekkakuski :LOL:
Joo nettipersoona on nettipersoona ;)
 
ei kai sellaista olekkaan, tai sitten minä olen liian vaativa ihminen :D toki minussakin voi olla ihan yhtä hyvin se vika, mutta minkäs tekee, tää on tätä
Te miehet ootte ihan liian vaativia! Ainakin kaikki omat (entiset) miehet on yrittäneet laittaa mua johonkin muottiin ja tehdä musta juuri sellaista täydellistä naista itselleen. Eli paskat siitä millainen ihminen itse olen, kunhan olen sellainen mitä toinen haluaa. Seuraava äijä saa hyväksyä mut juuri sellaisena kuin olen ja mukisematta. Saattaa vaan olla pikkasen vaikea löytää :D
 
IhanaValo
Te miehet ootte ihan liian vaativia! Ainakin kaikki omat (entiset) miehet on yrittäneet laittaa mua johonkin muottiin ja tehdä musta juuri sellaista täydellistä naista itselleen. Eli paskat siitä millainen ihminen itse olen, kunhan olen sellainen mitä toinen haluaa. Seuraava äijä saa hyväksyä mut juuri sellaisena kuin olen ja mukisematta. Saattaa vaan olla pikkasen vaikea löytää :D
Elähän nyt, jos kerta miekin oon semmoisen "kummajaisen" löytänyt joka hyväksyy miut ihan just tämmösenä ku oon, niin kyllä löydät siekin :)
 
Kepsis
Te miehet ootte ihan liian vaativia! Ainakin kaikki omat (entiset) miehet on yrittäneet laittaa mua johonkin muottiin ja tehdä musta juuri sellaista täydellistä naista itselleen. Eli paskat siitä millainen ihminen itse olen, kunhan olen sellainen mitä toinen haluaa. Seuraava äijä saa hyväksyä mut juuri sellaisena kuin olen ja mukisematta. Saattaa vaan olla pikkasen vaikea löytää :D
Jotkut asiat on vaan niin tärkeitä että ne natsaa tai homma alkaa maistumaan puulta pitkässä juoksussa :p ei niitä nyt paljoa ole, mut ne onkin sit sitä tärkeempiä. Jos on koko elämänsä joutunut "tyytymään" joissain asioissa niin vanhemmiten alkaa korostumaan niiden ominaisuuksien löytyminen toisessa :)
 
Non compos mentis
Te miehet ootte ihan liian vaativia! Ainakin kaikki omat (entiset) miehet on yrittäneet laittaa mua johonkin muottiin ja tehdä musta juuri sellaista täydellistä naista itselleen. Eli paskat siitä millainen ihminen itse olen, kunhan olen sellainen mitä toinen haluaa. Seuraava äijä saa hyväksyä mut juuri sellaisena kuin olen ja mukisematta. Saattaa vaan olla pikkasen vaikea löytää :D
Ennakkoluulottomasti vaan kohtaa maailma, kyllä sieltä löytyy jokaiselle sopiva. :D Hiukka kyllä epäilin, mutta en epäile enää.
 
Kepsis
Varmasti on jokaiselle joku joka sopii, mutta se on harhaa että ajattelee että jokaiselle on "se oikea" se on vain yliromanttisuuden luoma harhakäsite, jokainen suhde sillä hetkellä kun se toimii, on se oikea, se miten ihmiset kohtelee toisiaan pitkällä aikavälillä päättää sen sitten kestääkö se vai ei...

ois aika nihkeetä jos jokaiselle ois vaan "se yks ainoa oikea" pikkasen epätoivoinen homma olisi 6 miljardin ihmisen joukosta löytää se :D tähän perustan tuon alun väittämäni :p
 
Ennakkoluulottomasti vaan kohtaa maailma, kyllä sieltä löytyy jokaiselle sopiva. :D Hiukka kyllä epäilin, mutta en epäile enää.
Mun mielestä on kiva lukea täältä palstalta kuinka onnellinen ja onnekas sä olet :) Miten se näin aikaisin eron jälkeen itselle iski pelko että oon lopun elämää yksin? Ei kai sitä vielä tässä vaiheessa pitäisi miettiä kun ei edes tiedä mitä elämä heittää eteen.
 
Varmasti on jokaiselle joku joka sopii, mutta se on harhaa että ajattelee että jokaiselle on "se oikea" se on vain yliromanttisuuden luoma harhakäsite, jokainen suhde sillä hetkellä kun se toimii, on se oikea, se miten ihmiset kohtelee toisiaan pitkällä aikavälillä päättää sen sitten kestääkö se vai ei...

ois aika nihkeetä jos jokaiselle ois vaan "se yks ainoa oikea" pikkasen epätoivoinen homma olisi 6 miljardin ihmisen joukosta löytää se :D tähän perustan tuon alun väittämäni :p
No mulla tuo vaatimuslista miehen ominaisuuksista ole mitenkään hurjan pitkä. Olisko siinä jopa...öööh... 4 kohtaa (joista yksikään ei liity ulkonäköön). :D Enemmänkin tuntuu että itse pitäisi unohtaa itsensä ja olla jotain muuta.
 
Kepsis
Mun mielestä on kiva lukea täältä palstalta kuinka onnellinen ja onnekas sä olet :) Miten se näin aikaisin eron jälkeen itselle iski pelko että oon lopun elämää yksin? Ei kai sitä vielä tässä vaiheessa pitäisi miettiä kun ei edes tiedä mitä elämä heittää eteen.
:LOL: anteeksi, ei saisi nauraa toisen peloille... mutta oli kyllä aika absurdi ajatus että sinä, juuri sinä jäisit yksin, et todellakaan, ei mitään pelkoa asiasta :)
 
Kepsis
No mulla tuo vaatimuslista miehen ominaisuuksista ole mitenkään hurjan pitkä. Olisko siinä jopa...öööh... 4 kohtaa (joista yksikään ei liity ulkonäköön). :D Enemmänkin tuntuu että itse pitäisi unohtaa itsensä ja olla jotain muuta.
outoa jos siltä tuntuu, ei mullakaan lista pitkä ole, mutta tuntuu että ne tietyt tärkeät ominaisuudet puuttuu 99,999% naisista. siis en tarkoita sitä etteikö ihania naisia olisi, vaan just ne tietyt asiat mitkä minulle merkkaa on yhdistelminä aika vaikea löytää vaikka ne ei todellakaan ole mitään isoja juttuja.
 
Nainen
outoa jos siltä tuntuu, ei mullakaan lista pitkä ole, mutta tuntuu että ne tietyt tärkeät ominaisuudet puuttuu 99,999% naisista. siis en tarkoita sitä etteikö ihania naisia olisi, vaan just ne tietyt asiat mitkä minulle merkkaa on yhdistelminä aika vaikea löytää vaikka ne ei todellakaan ole mitään isoja juttuja.
no kerro? :) kiinnostaa kovasti mitä meiltä saatetaan odottaa :)
 

Yhteistyössä